Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

socjomania
5 września 2011 Bartłomiej Rak

Socjomaniak rusza w Polskę (informacja prasowa)

Wirtualny Socjomaniak (czyt. Bartłomiej Rak, założyciel serwisu Socjomania i fan mediów społecznościowych) wyrusza w podróż w realu. Socjomania on Tour to blisko dwu miesięczna społecznościowa wyprawa, której trasa liczy 1800 kilometrów! Bartek wychodzi do ludzi i szlakiem największych polskich miast przenosi swoją wirtualną działalność do świata rzeczywistego.

Na jego trasie znajduje się 8 punktów, w każdym z nich spędzi równo tydzień. W tym czasie będzie udzielał darmowych konsultacji z zakresu mediów społecznościowych, szukał przedsięwzięć z sektora MSP, które z sukcesami wykorzystują potencjał social media oraz przeprowadzał wywiady z ikonami polskiego internetu. Celem wyprawy jest próba uzyskania odpowiedzi na pytanie „jak media społecznościowe wpłynęły na nasze życie i biznes?” Całe przedsięwzięcie będzie na bieżąco relacjonowane na Facebooku oraz na Twitterowym kanale Bartka.

Bartek na trasieBartek na trasie

Osoby zainteresowane spotkaniem z Socjomanią oraz darmowymi konsultacjami z zakresu mediów społecznościowych i marketingu internetowego proszone są o kontakt z teamem Socjomanii za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Socjomania, czyli zespół uzależnienia od komunikacji internetowej to dość przewrotna nazwa bloga internetowego, którego celem jest edukacja i „tłumaczenie internetu”. Socjomania w centrum zainteresowania stawia człowieka, a nie narzędzia czy serwisy internetowe – na jej łamach opisywane są zjawiska zachodzące w wirtualnej rzeczywistości, a dokładniej w nowych mediach. W trakcie rozwoju serwisu udało się zgromadzić blisko 5000 fanów skupionych wokół 4 fan page'y w serwisie Facebook oraz stałą miesięczną liczbę czytelników. Autorzy Socjomanii udzielają się również jako szkoleniowcy oraz prelegenci z zakresu marketingu internetowego i mediów społecznościowych.

Wyjdźcie naprzeciw internetowemu Socjomaniakowi!

Podziel się opinią