Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Zbudujemy strategię marketingową i nauczymy jak się nią posłużyć27wdrożone strategie

Audyt

Zanim powstanie strategia, konieczne jest zgromadzenie danych o: grupie docelowej, działaniach konkurencji i aktualnej kondycji (widoczności i rozpoznawalności) Twojej marki. W naszej metodologii audytem nazywamy ustrukturyzowaną analizę treści pojawiających się w sieci. Inaczej mówiąc sprawdzamy, co, gdzie, kto, o czym i w jaki sposób wypowiada się w kontekście Twojej marki. W tym celu wykorzystujemy zarówno dostępne narzędzia, jak Google Analytics, Brand24, Sotrender, ale także „ręcznie” komentarz po komentarzu gromadzimy interesujące nas informacje, by możliwie skrupulatnie dotrzeć do sedna. Tak pozyskane dane podsumowujemy w formie raportu ze wskazaniami ilościowymi i jakościowymi. Przyda się on do stworzenia person i makiet ścieżki klienta.

Strategia digital marketingu

Efektem końcowym prac nad strategią komunikacji marketingowej jest dokument określający dokładne wytyczne: co będzie celem działań, jaka taktyka zostanie przyjęta (jakie kanały wykorzystamy do jakich celów), jak formułować działania content marketingowe, jakie treści i jakie ich formaty będą tworzone po to, by osiągnąć zaplanowane efekty. Do takich wniosków dojdziemy na bazie wcześniej przeprowadzonego audytu, wspólnych prac warsztatowych i naszej wiedzy o trendach w dziedzinie digital marketingu.

Wdrożenie

Bez względu na to, czy zlecisz prace agencji, czy też we własnym zespole zdecydujesz się je zrealizować, zakładamy stałą współpracę, konsultacje ewaluacyjne i wsparcie merytoryczne. Przede wszystkim zaopatrzymy Twój zespół w wiedzę i umiejętności pozwalające na pełne wykorzystywanie technicznych możliwości narzędzi digital marketingu. Następnie wspólnie przejdziemy przez zaplanowane etapy strategii, ustalimy harmonogram, momenty krytyczne i kamienie milowe (stosujemy elementy metody AGILE). Jesteśmy z naszymi klientami w momencie realizacji strategii, wspieramy i doradzamy. Podpowiadamy dodatkowe możliwości oraz aktualizujemy wiedzę o najświeższe branżowe informacje.

Poznaj case studies z naszych projektów

Jak się z nami pracuje?

Anna Pikus naczelnik, Lasy Państwowe Socjomania natychmiast przywołuję u mnie jedno skojarzenie - oczarowanie. Profesjonalizmem, niezwykłym wyczuciem potrzeb klienta i spełnianiem ich zanim on sam je sobie uświadomi. Są firmą, której udało się połączyć szeroką wiedzę z profesjonalną obsługą klienta, i co niezwykle ważne, umiejętnościami trenerskimi. Zawsze można liczyć na ich rady, nawet, a może zwłaszcza, po szkoleniu.

Aron Nowosad Social Media Strategist , Loyalty Partner Bardzo polecam usługi doradcze Socjomanii. Korzystaliśmy z nich kiedy prowadziłem fan page PAYBACK Polska. Socjomania wnikliwie przeanalizowała potrzeby naszego fan page’a i zredefiniowała strategię naszej obecności w social mediach zgodnie z celami biznesowymi firmy.

Zaufali nam

sage-logo.png
payback-logo.png
lasy_panstwowe_logo.png
wo_logo.png
hager-logo.png
cartoonnetwork-logo.png