Podstawowy
90h
Kurs Online
Pozostało 5 miejscDMI to globalny standard certyfikacyjny. To ponad 18 tys. absolwentów w 100 krajach.
Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 11 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.
Program szkolenia zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.
Nasze zajęcia prowadzone są na platformie on-line, gdzie uczestnicy zapoznają się z materiałami video, transkryptami lekcji, artykułami i prezentacjami. Poszczególne moduły wzbogacone zostały także o case studies przygotowane przez trenerów Socjomanii. Dodatkowo uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych.
Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje digital oraz potwierdzić ten fakt międzynarodowym certyfikatem. Proces certyfikacji odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym DMI, we współpracy z Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach).
Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Maciej Wojtowicz
Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Jego mocną stroną są szkolenia z content marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i magisterskich na ALK, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma już 2000+ h szkoleń i konsultacji.
U nas czy u Ciebie? ;) Online! Na platformie LMS (Learning Management System) Socjomanii.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami