0
EN
szkolenia otwarte
Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing

(150)
Online Certyfikowany kurs Digital Marketing

Podstawowy

90h

Kurs Online

Pozostało 5 miejsc
3 960,00 zł +23% VAT
Miejsca 5/10

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Charakterystyka kursu

 
 
 
 
 
 
 
 

DMI to globalny standard certyfikacyjny. To ponad 18 tys. absolwentów w 100 krajach. 

Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 11 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.

Program szkolenia zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

Nasze zajęcia prowadzone są na platformie on-line, gdzie uczestnicy zapoznają się z materiałami video, transkryptami lekcji, artykułami i prezentacjami. Poszczególne moduły wzbogacone zostały także o case studies przygotowane przez trenerów Socjomanii. Dodatkowo uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych.

Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje digital oraz potwierdzić ten fakt międzynarodowym certyfikatem. Proces certyfikacji odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym DMI, we współpracy z Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach).

100 Partnerów Edukacyjnych na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

wstęp do digital marketingu

Wstęp do Digital Marketingu

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

content marketing

Content marketing 

Moduł obejmuje informacje na temat typu treści, strategii content marketingowej oraz wskaźniki efektywności działań.

social media marketing

Social Media Marketing

Moduł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie w różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube).

seo

SEO (Search Engine Optimization)

Moduł przedstawia najważniejsze elementy organicznego pozycjonowania stron internetowych od strony technicznej i contentowej.

strona internetowa

Strona internetowa

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z projektowaniem strony i testowaniem rozwiązań nawiązując także do dobrych praktyk uwzględniających zasady UX i UI.

google ads

Pay Per Click Marketing

Moduł wprowadza w tematykę reklam Google, począwszy od planowania, doboru słów kluczowych, kreacji reklam, aż po zarządzanie i optymalizację kampanii.

e-mail marketing

E-mail Marketing

Moduł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii e-mail począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.

google analytics

Web Analytics

Moduł wprowadza do narzędzia Google Analytics - jego konfiguracji oraz dostępnych raportów. Całość spina klamra dotycząca analityki w ramach ekosystemu digital.

digital strategy

Planowanie kampanii Digital

Ten moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Maciej Wojtowicz

1:01 min

Program szkolenia

Lekcja 1 3:36

Wprowadzenie do digital marketingu

  • Podstawowe koncepcje i pojęcia w digital marketingu
  • Benefity digital marketingu
  • Strategie inboundowe i outboundowe
  • Przegląd kanałów i narzędzi digital
  • Definiowanie celów marketingowych w metodyce SMART
  • Metodyka 3i Digital Marketing Institute
  • Research grup docelowych i konkurencji w digitalu
  • Dotarcie do konsumenta - Customer Journey Map
  • Digital marketing w kontekście kampanii 360
Lekcja 2 2:59

Content Marketing

  • Koncepcje i strategie content marketingowe
  • Research i audyt działań w content marketingu
  • Typy contentu i formaty treści
  • Opracowywanie planu contentowego
  • Tworzenie person
  • Metryki i efektywność content marketingu
Lekcja 3 2:59

Content Marketing

  • Tworzenie contentu i kuratela nad treściami
  • Publikowanie i dystrybucja contentu
  • Recykling w content marketingu
Lekcja 4 2:35

Social Media Marketing

  • Kluczowe platformy społecznościowe
  • Optymalizacja profili organizacji w kanałach społecznościowych
  • Tworzenie społeczności i angażowanie odbiorców w social media
  • Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, LinkedIn, Twitter i Snapchat)
  • Narzędzia analityczne wspierajace targetowanie i research grup docelowych
  • Tworzenie strategii social media
Lekcja 5 2:57

SEO (Search Engine Optimization)

  • Kluczowe elementy SEO
  • Powiązanie SEO oraz celów biznesowych organizacji
  • Słowa kluczowe i tworzenie planu contentowego
  • Optymalizacja strony (on-page i off-page)
  • Analiza efektywności działań SEO
Lekcja 6 2:38

Website Optimization

  • Web design i optymalizacja stron internetowych
  • Tworzenie podstawowych stron internetowych
  • Website copy i główne heurystyki w projektowaniu stron
  • User-Centered Design - UX vs UI
  • Elementy audytu UX w ecommerce
  • Mierzenie efektywności strony internetowej
Lekcja 7 3:00

Paid Search (PPC) i Google Ads

  • Kluczowe elementy Paid Search
  • Tworzenie kampanii search w Google Ads
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii search w Google Ads
  • Analiza efektywności kampanii w Google Ads
Lekcja 8 2:36

Display and video advertising

  • Kluczowe elementy kampanii display i video
  • Tworzenie i zarządzanie kanałem na Youtube
  • Google Display Network i formaty Youtube Ads
  • Tworzenie kampanii display i video
  • Targetowanie w kampaniach display i video
  • Optymalizacja i efektywność kampanii display/video
Lekcja 9 2:27

Analityka z Google Analytics

  • Podstawy analityki internetowej
  • Tworzenie i konfigurowanie konta Google Analytics
  • Ustawianie celów w Google Analytics
  • Monitorowanie kampanii w GA
  • Przegląd raportów 
Lekcja 10 3:04

Email Marketing

  • Kluczowe koncepcje e-mail marketingu
  • Narzędzia i strategie w e-mail marketingu
  • Projektowanie wysyłek
  • Tworzenie efektywnych kampanii e-mail marketingowych
  • Testowanie i optymalizacja kampanii
  • Przegląd narzędzi Marketing Automation
Lekcja 11 3:03

Digital Marketing Strategy

  • Proces tworzenia strategii digital
  • Określenie celów strategii oraz KPI
  • Digital Strategy Research
  • Taktyki digital
  • Realizacja strategii
  • Komunikowanie strategii digital wewnątrz organizacji
Video chat 3:00

Powtórka i przygotowanie do egzaminu

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego

Opinie naszych uczestników

Korzyści ze szkolenia

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

 

Learning Management System
ze wszystkimi modułami wideo

Międzynarodowy
certyfikat

 

Baza wiedzy
Digital Marketing Institute

Maksymalnie 10 osób
w grupie

Dla kogo jest to szkolenie?

Profesjonalistów tradycyjnego marketingu / PR

 W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.

Specjalistów digital marketing

Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm, niezależnych konsultanów

Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.

Zmieniających branżę, rozwijający karierę

W branży digital cały czas brakuje specjalistów. To szansa na zmianę ścieżki kariery w 10 tygodni.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Gdzie odbędzie się szkolenie?

U nas czy u Ciebie? ;) Online! Na platformie LMS (Learning Management System) Socjomanii.

 

  • Pierwszy etap rozpoczynamy od video chatu z trenerami Socjomanii. Mimo iż szkolenie odbywa się online chcemy poznać cele edukacyjne naszych kursantów i wspierać ich w procesie.
  • Kurs kończy się indywidualnym, trwającym do 3h video chatem z wybranym trenerem, który przyjmuje formę powtórzenia materiału oraz odpowiedzenia na najważniejsze pytania, które pojawiły się w trakcie procesu.
  • Do materiałów, które zostały opublikowane na platformie, możesz wracać przez cały czas trwania procesu, a także po jego zakończeniu, w celu powtórzenia wiedzy lub ewaluacji działań.

Platforma online

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 60 EUR.
Jaką muszę mieć wiedzę?
Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Skorzystaj z narzędzia DMI i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o digital marketingu. Wyniki testu pozwolą Ci lepiej poznać obszary, które musisz udoskonalić - sprawdź! Ważne, aby Twoja znajomość języka angielskiego była na poziomie co najmniej komunikatywnym.
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy startują kursy? Kiedy otrzymam dostęp do mojego kursu?
Dostęp do platformy e-learningowej każdemu kursantowi przyznajemy indywidualnie. Terminy kursu na stronie są umowne i są związane z naszą rekomendacją co do czasu przejścia przez materiały dydaktyczne - nie warto rozwlekać tego w czasie. Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo po odesłaniu do nas podpisanego formularza zamówienia usługi szkoleniowej oraz do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności. Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Czy wybierając kurs on-line muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów. Jedyną formą na żywo są dodatkowe konsultacje z naszymi trenerami (w pakiecie kursu on-line 3h), na które należy się zapisać z wyprzedzeniem czasowym.
Ile mam czasu na zdanie egzaminu?
Kursantów korzystających z formy on-line zgłaszamy do certyfikacji po przejściu całej ścieżki dydaktycznej. Dzięki temu, dopiero od tego momentu naliczany jest okres pół roku na podejście do egzaminu. Jeśli w tym czasie Socjomania otrzyma wiadomość o nadchodzącej zmianie syllabusa, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym, do kiedy możesz zdać egzamin z obecnej wersji programu kursu.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Po ukończeniu kursu na platformie Socjomania może wystawić imienne zaświadczenie. Certyfikat wydawany jest tylko tym osobom, które po ukończonym kursie podeszły i pomyślnie go zdały egzamin, uzyskując wynik powyżej 60%. Certyfikat wydaje Digital Marketing Institute, na którego licencji Socjomania prowadzi międzynarodowe kursy Digital Marketing i Strategy & Planning.
Czy pod kątem merytorycznym kurs on-line różni się od materiału na kursie stacjonarnym? Czy po tych kursach są inne egzaminy?
Pod kątem merytorycznym oba kursy nie różnią się od siebie - różnica dotyczy jedynie formy nauki (on-line vs zajęcia stacjonarne warsztatowe). Egzamin przeprowadzony po kursach jest taki sam - w formie testu w jednostkach Pearson.
Jak długo będę miał/a dostęp do materiałów na platformie?
Kupując kurs on-line otrzymujesz dostęp do platformy bezterminowo oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie (nowych syllabusów). Pamiętaj jednak, że do egzaminu możesz podejść z tych materiałów dydaktycznych, z których zgłosiliśmy Cię do procesu certyfikacji, od tego momentu naliczany jest bowiem czas podejścia do testu w jednostkach Pearson. Nie wpływa to jednak na dostępność dla Ciebie materiałów na naszej platformie.

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Digital Marketing

3 960,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing
09.10 - 13.11 7 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?