0
EN
szkolenia otwarte
07.05 - 18.06

Certyfikowany kurs Digital Marketing

(150)
07.05 - 18.06 Certyfikowany kurs Digital Marketing

Podstawowy

6 spotkań na żywo online

Na żywo online

Pozostało 7 miejsc
6 900,00 zł 6 000,00 zł +23% VAT
Miejsca 7/12

Kurs dostępny na raty

Rozwijamy dostępność naszych kursów, umożliwiając Ci spłatę w wygodnych ratach. Bezpiecznie, bez pośredników, bez wpływu na BIK. Nasza oferta umożliwia rozłożenie płatności bez wpływu na Twoją ocenę kredytową. Cały proces odbywa się pomiędzy Tobą a Socjomanią.

Skontaktuj się z nami - dostosujemy warunki do Twoich potrzeb!

Chcę kupić kurs na raty

Charakterystyka kursu

 
 
 
 
 
 
 
 

DMI to globalny standard certyfikacyjny. To ponad 50 tys. absolwentów w 100 krajach. 

Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 11 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.

Program webinaru na żywo online zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

6 cyklicznych spotkań webinarowych w czasie rzeczywistym z naszymi trenerami prowadzonymi w języku polskim wzbogacone są o równoległe materiały na platformie on-line (Socjomanii) w języku angielskim, gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.

Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje digital oraz potwierdzić ten fakt międzynarodowym certyfikatem. Proces certyfikacji odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym DMI, we współpracy z Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach).

137 Partnerów Edukacyjnych na całym świecie

90 partnerów na całym świecie

Socjomania Platinum Partnerem
Digital Marketing Institute za wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku

Socjomania została wyróżniona spośród 137 Partnerów Edukacyjnych Digital Marketing Institute na świecie i nagrodzona za wysokie wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku:

  • spośród zgłoszonych kursantów do procesu certyfikacji, aż 93% podeszło do egzaminu po zakończonym kursie,
  • z tego 83% kursantów pomyślnie zdało egzamin,
  • a wskaźnik satysfakcji oceny kursantów z przeprowadzonego szkolenia oraz przygotowania do egzaminu wynosił
    80%. 


Co oznacza, że Socjomania znalazła się w pierwszej 13 Partnerów edukacyjnych Digital Marketing Institute.

Szkolenie zatwierdzone przez

google linkedin microsoft

Tematyka

wstęp do digital marketingu

Digital Marketing w erze AI

Moduł zawiera informacje o metodyce Digital Marketing Institute oraz przedstawia znaczenie i kluczowe koncepcje digital marketingu.

content marketing

Content marketing 

Moduł obejmuje informacje na temat typu treści, strategii content marketingowej oraz wskaźniki efektywności działań.

social media marketing

Social Media Marketing

Moduł pokazuje praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie w różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube).

seo

SEO (Search Engine Optimization)

Moduł przedstawia najważniejsze elementy organicznego pozycjonowania stron internetowych od strony technicznej i contentowej.

strona internetowa

Website Optimization i eCommerce

Moduł tłumaczy główne kwestie związane z projektowaniem strony i testowaniem rozwiązań nawiązując także do dobrych praktyk uwzględniających zasady UX i UI. Podejmuje też kwestię rozwiązań eCommerce.

google ads

Paid Search (PPC) i Display Advertising

Moduł wprowadza w tematykę reklam Google i Display Advertising, począwszy od planowania, doboru słów kluczowych, kreacji reklam, aż po zarządzanie i optymalizację kampanii.

e-mail marketing

E-mail Marketing

Moduł dostarcza wiedzy na temat całego procesu planowania kampanii e-mail począwszy od zarządzania bazami danych, poprzez wygląd wiadomości, ocenę efektywności, a skończywszy na analizie zachowania odbiorców.

google analytics

Website Optimization i eCommerce

Moduł wprowadza do narzędzia Google Analytics - jego konfiguracji oraz dostępnych raportów. Całość spina klamra dotycząca analityki w ramach ekosystemu digital.

digital strategy

Planowanie kampanii Digital i budowanie kompetencji Digital Marketing Managera

Ten moduł uczy analizy sytuacji, odpowiedniego określenia grupy docelowej i doboru narzędzi, budżetu, planu działania i mierzalnych wskaźników efektywności.

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Szymon Lisowski

1:37 min

Program szkolenia

10:00

Digital Marketing w erze AI

  • Czym jest digital marketing, pojęcia z nim związane
  • Inbound i outbound marketing
  • Przegląd kanałów i narzędzi digital
  • Marketing tradycyjny a marketing digital 
  • Metodyka 3i Digital Marketing Institute
  • Jak nadejście ery AI może pomóc w pracy marketerów
  • Cele SMART na potrzeby planowania kampanii digital
  • Research grup docelowych i konkurencji - przegląd narzędzi
  • Badania trendów w branży
  • Tradycyjny lejek w Customer Journey
  • Zmiany w Customer Journey Map a kanały digital
  • Integracja kanałów tradycyjnych i kanałów digital
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Content Marketing

  • Koncepcje i strategie content marketingowe
  • Evergreen content
  • Taktyki zbierania pomysłów na treści
  • Kreatywne podejście do briefu
  • Pierwsze kroki z ChatGPT
17:00

Zakończenie

10:00

Content Marketing

  • Audyt efektywności działań w content marketingu w oparciu o mierniki
  • Tworzenie person
  • Tworzenie contentu i kuratela nad treściami 
  • Opracowywanie planu contentowego - publikacja, dystrybucja i taktyki recyklingu treści
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Social Media Marketing

  • Sposoby wpływania na Customer Journey poprzez media społecznościowe
  • Kluczowe platformy społecznościowe: Facebook, WhatsApp, Instagram, X (Twitter), LinkedIn, Snapchat, Pinterest
  • Kluczowe SM bazujące na formacie video: YouTube, TikTok
  • Optymalizacja profili w kanałach społecznościowych na potrzeby biznesu
  • Tworzenie, angażowanie oraz podtrzymywanie społeczności w social media
  • Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, X (Twitter) LinkedIn, Pinterest, TikTok)
  • Analiza efektywności w oparciu o mierniki, raportowanie 
  • Media społecznościowe na potrzeby e-commerce
17:00

Zakończenie

10:00

SEO (Search Engine Optimization)

  • Kluczowe elementy SEO
  • Jak działają silniki wyszukiwarek
  • Search Engine Results Page (SERP)
  • Badanie słów kluczowych pod kątem SEO
  • Optymalizacja strony (on-page i off-page) oraz optymalizacja pod kątem technicznym
  • Google Search Console
  • Darmowe i płatne narzędzia SEO
  • Narzędzia AI dla SEO
  • Analiza efektywności działań SEO
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Paid Search (PPC) i Display Advertising

  • Analiza słów kluczowych pod kątem kampanii PPC
  • Tworzenie kampanii w Google Ads
  • Strategie planowania budżetu i system kreowania stawek Google Ads
  • GDN, AI i kampanie Perfomance Max
  • Targetowanie kampanii typu Demand Generation w Google Ads
  • Analiza efektywności kampanii w Google Ads: mierniki i raportowanie
  • Display i Video Advertising
  • Typy formatów Display i Video Ad 
  • Kampanie remarketingowe - Display i Video 
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii: Search, Display i Video
17:00

Zakończenie

10:00

Email Marketing

  • Email marketing i Omnichannel Marketing - narzędzia i strategie 
  • Wykorzystywanie CRM na potrzeby kampanii e-mail marketing
  • Projektowanie workflows w kampaniach e-mail marketing
  • Projektowanie wysyłek
  • Testowanie i optymalizacja kampanii
  • Kwestie prawne 
  • Marketing Automation 
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Budowanie kompetencji Digital Marketing Managera

  • Seven-Step Framework w zarządzaniu projektami 
  • Stosowanie zwinnej koncepcji (Agile) “MVP”
  • Taktyki usuwania barier twórczych
  • Zalety strategicznego myślenia
  • Strategie skutecznej komunikacji
  • Metoda "testuj i ucz się"
  • Metody generowania nowych pomysłów
  • Budowanie umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów
  • Sposoby na oszczędzanie czasu i "tworzenie czasu"
  • Taktyki wpływania na otoczenie jako lider i jako marketer 
17:00

Zakończenie

10:00

Website Optimization i eCommerce

  • Budowanie widoczności w internecie
  • Optymalizacja stron internetowych biorąc pod uwagę Customer Journey
  • Strona główna 
  • User-Centered Design - UX i UI
  • eCommerce Marketplaces
  • Testy A/B w optymalizacji stron internetowych
  • Web design - najważniejsze zasady projektowania stron internetowych
  • Rozwiązania eCommerce
  • Mierzenie efektywności strony internetowej: mierniki i narzędzia
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Analityka z Google Analytics 4 (GA4)

  • Podstawy analityki internetowej 
  • Tworzenie i konfigurowanie konta Google Analytics 4
  • Typy zdarzeń w GA4
  • Kluczowe raporty w GA4
  • Dane w czasie rzeczywistym w GA4
  • Analityka, prywatność i ochrona danych 
  • Łączenie GA4 z innymi narzędziami
  • Zaawansowane zdarzenia niestandardowe w GA4
  • Śledzenie UTM z użyciem URL Builder
  • Tworzenie niestandardowych grup odbiorców 
  • Najlepsze praktyki w zakresie analizy danych z GA4
17:00

Zakończenie

10:00

Digital Marketing Strategy

  • Marketing dzisiaj
  • Krytyczne myślenie o badaniach
  • Strategia i prognozowanie
  • Tworzenie briefu
  • Wykorzystywanie mediaplanu
  • Strategy and Return on Investment (ROI)
  • Audyt działań jako podstawa do budowy skutecznej strategii digital
  • Określenie celów strategii oraz KPI
  • Praca z agencją - zlecanie działań wg briefu, egzekucja i rozumienie raportów
  • Odpowiedni dobór kanałów w oparciu o wyznaczone cele (KPI), wnioski z researchu oraz raportów
  • Taktyki digital
  • Realizacja strategii
  • Komunikowanie strategii digital wewnątrz organizacji
  • Identyfikacja zasobów i narzędzi automatyzacji, które umożliwią efektywną realizację strategii
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórka i przygotowanie do egzaminu

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Korzyści ze szkolenia

5 poziom według Ram
Europejskich Kwalifikacji

 

Learning Management System
ze wszystkimi modułami wideo

Międzynarodowy
certyfikat

 

Baza wiedzy
Digital Marketing Institute

Maksymalnie 12 osób
w grupie

Dla kogo jest to szkolenie?

Profesjonalistów tradycyjnego marketingu / PR

 W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.

Specjalistów digital marketing

Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm, niezależnych konsultanów

Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.

Zmieniających branżę, rozwijający karierę

W branży digital cały czas brakuje specjalistów. To szansa na zmianę ścieżki kariery w 10 tygodni.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 75 EUR.
Kiedy najlepiej zapisać się na egzamin i w jakiej formie się odbywa?
Rekomendujemy, aby na egzamin zapisać się po powtórzeniu całego materiału na platformie i indywidualnych konsultacjach z trenerem. Do egzaminu możesz podejść w formie zdalnej.
Jaką muszę mieć wiedzę?
Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Skorzystaj z narzędzia DMI i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o digital marketingu. Wyniki testu pozwolą Ci lepiej poznać obszary, które musisz udoskonalić - sprawdź! Ważne, aby Twoja znajomość języka angielskiego była na poziomie co najmniej komunikatywnym.
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje odbywają się online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Do kogo skierowane są webinary?
Webinary skierowane są do osób, które chcą odbyć pełnowartościowe szkolenie w czasie rzeczywistym. Nasze webinary mają interaktywną formę. Dbamy o to, aby każdy uczestnik mógł wziąć udział w dyskusji i zaplanowanych ćwiczeniach.
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować z udziału w webinarium?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia danej edycji kursu w formule webinarium, możliwy jest udział w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia danej edycji kursu, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) uczestnika.
Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Jaki jest limit osób, które biorą udział w jednym webinarze?
Dbamy o to, aby nasze grupy były nieduże, by zachować interaktywną formę zajęć, dlatego w jednym spotkaniu może wziąć udział max. 12 osób.
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Przed kursem uczestnicy otrzymują przewodnik ze wskazówkami jak krok po kroku założyć takie konta demo.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy mogę skorzystać z więcej niż jednej godziny konsultacji?
Tak. Możesz je dokupić kontaktując się indywidualnie z Concierge.
Jaka jest zdawalność egzaminu DMI?
W 2022 roku spośród zgłoszonych do certyfikacji kursantów 93% podeszło do egzaminu po kursie, a 83% pomyślnie zdało egzamin.
Czy mogę rozłożyć płatność na raty?
Tak, dopuszczamy możliwość płatności ratalnej. Jeśli chcesz rozbić płatność za kurs na 2 raty, to Twoja płatność zostanie podzielona na 2 transze z założeniem, iż pierwsza płatność powinna do nas dotrzeć przed udostępnieniem kursu. Termin płatności za drugą transzę ustalimy z Tobą indywidualnie.

Nie korzystamy z pośredników, cały proces odbywa się bezpośrednio pomiędzy Socjomanią, a klientem na podstawie stosownego formularza zamówienia. Dzięki temu rozwiązaniu, nie generujesz historii kredytowej w Biurze Informacji Kredytowej (BIK). Nasza oferta umożliwia rozłożenie płatności bez wpływu na Twoją ocenę kredytową.

Jeśli chcesz rozłożyć płatność na więcej niż 2 raty, skontaktuj się z nami. Na pewno znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. :)

Podobne szkolenia

Certyfikowany kurs Digital Marketing

+ 1 h konsultacji GRATIS 6 900,00 zł 6 000,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?