0
EN
szkolenia otwarte
20.05

Linkedin Marketing i personal branding

(58)
20.05 Linkedin Marketing i personal branding

Podstawowy

1 dzień

Kraków

Pozostało 12 miejsc
1 539,00 zł +23% VAT
Miejsca 12/12

 

Informacje o szkoleniu LinkedIn

 

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno naszej firmy, jak i marki osobistej. Martyna jako doświadczona trenerka prowadzi uczestników krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na Linkedin od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.

Pokazujemy LinkedIn od kulis, prezentując najlepsze wskazówki, do's and dont's oraz biznesowe przykłady w praktyce. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z siedmiu modułów dedykowanych kolejno samej paltformie LinkedIn, korzystaniu z niej jako profil prywatny (personal branding), korzystania jako firma, ale i podstaw reklamy na LinkedIn i praktycznego wykorzystania narzędzia Sales Navigator.


Szkolenie jest skierowane zarówno do indywidualnych użytkowników jak i zespołów w organizacjach, gdzie przygotowujemy go na miarę konkretnych potrzeb.

 

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

 

Co wyróżnia nasze autorskie szkolenia?

Szkolenia z Linkedin prowadzimy od 2014 roku. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która rozpoczęła edukację w tym zakresie, zbierając nieprzerwanie doświadczenia z projektów szkoleń otwartych, dedykowanych ale też planowania i wdrażania strategii Linkedin w sektorze MŚP i w korporacjach. Wśród tematów w zakresie serwisu Linkedin pojawiały się m.in. sprzedaż na Linkedin, działania w obszarze HR i rekrutacji na Linkedin, komunikacja na Linkedin, persona branding i employer branding na Linkedin. Przeprowadziliśmy również kilkadziesiąt projektów dedykowanych w zakresie wdrożenia serwisu Linkedin w organizacjach. Całą tą wiedzę i doświadczenie przekuliśmy w kompleksowy a autorskie szkolenia oraz kurs odpowiedni zarówno dla rozpoczynających swoją przygodę z serwisem jak i tych bardziej zaawansowanych. 

Program szkolenia

10:00

Wprowadzenie

  • Check-in - interaktywne wprowadzenie do platformy LinkedIn, sprawdzające aktualną wiedzę i postawy uczestników,
10:15

Najważniejsze informacje o LinkedIn

  • Czym jest LinkedIn? Cel, rola i argumenty potencjału platformy versus inne kanały społecznościowe
  • Grupa docelowa na LinkedIn - kto w Polsce i na świecie korzysta z platformy, do kogo można dotrzeć i jak zrobić to jak najskuteczniejszych na praktycznych przykładach z różnych branż,
  • Jakie cele (biznesowe i prywatne) może realizować LinkedIn i dlaczego warto z niego korzystać?
  • Profil prywatny versus profil firmowy - jakie są różnice? Jakie ją najskuteczniejsze taktyki korzystania z LinkedIn na różne cele?
10:45

 Działania na LinkedIn

  • Funkcje na LinkedIn (grupy i wydarzenia, formaty treści, hashtagi i oznaczenia kont) - kiedy i jak z nich korzystać?
  • Algorytm i dobre praktyki tworzenia treści na LinkedIn - jak działa i jak tworzyć treści, by trafiały do jak najszerszego grona odbiorców i cieszyły się zaangażowaniem?
  • Wyszukiwarka na LinkedIn - jak skorzystać z niej najlepiej? (wyszukiwanie leadów, prospecting, wyszukiwanie treści)
  • 🚀 Ćwiczenie w parach: wykorzystywanie w praktyce wyszukiwarki na cele biznesowe
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Profil osobisty - strategia działania

  • LinkedIn jako platforma do budowania marki osobistej - przykłady i inspiracje.
  • 4 filary skutecznego działania na LinkedIn (Social Selling index) - szablon do mierzenia efektywności działań
  • 📋 Checklista profilu osobistego na LinkedIn i optymalizacja profilu osobistego krok po kroku.
  • 🚀 Ćwiczenie indywidualne: analiza profilu na LinkedIn w celu identyfikacji dobrych praktyk i elementów do poprawy.
  • Dotarcie do właściwej grupy docelowej - jak budować relacje biznesowe i rozwijać sieć kontaktów.
  • Tryb autora - co umożliwia i dlaczego warto z niego skorzystać?
  • Statystyki i mierzenie efektywności
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Działania w praktyce na LinkedIn

• Zarządzanie LinkedIn - jak znaleźć na niego czas i skutecznie zarządzać tam swoimi działaniami, zarówno jako profil prywatny, jak i firmowy?
• Aktywności konta osobistego - tworzenie nowych treści i udział w dyskusjach - zasady działania i wskazówki,
• O czym pisać? Wyznaczenie kluczowych obszarów komunikacji (trendów) i przedstawienie narzędzi do generowania pomysłów, ale też i przechowywania i recyklingu.
• 🚀 Ćwiczenie indywidualne: tworzenie nowych komunikatów za pomocą narzędzi wspierających (m.in. narzędzia takie jak Copy.ai czy ChatGPT).
• Jak planować treści? Poznanie taktyk planowania tworzenia i dystrybucji treści w dostępnych kanałach - content planning.

15:00

Profil firmowy - strategia działania

  • Jak Twoja firma na LinkedIn może wykorzystać platformę LinkedIn (LinkedIn Canvas jako zidentyfikowanie szans realizacji celów za pomocą Company Page, działań pracowników, w tym rekruterów, ale i działań promocyjnych)
  • Company Page - na jakie elementy zwracać uwagę i jak zoptymalizować profil firmowy krok po kroku
  • 🚀 Ćwiczenie w parach: screening wybranych Company Pages w celu ich ewaluacji i zidentyfikowania dobrych przykładów oraz elementów do poprawy
  • Tworzenie treści jako Company Page - wskazówki i dobre praktyki na praktycznych przykładach
  • Taktyki pozyskania odbiorców i budowania zaangażowania wśród odbiorców
  • Program Employee Advocacy - dlaczego warto go tworzyć i od czego zacząć?
  • Przegląd praktycznych case studies z różnorodnych branż
16:15

LinkedIn w praktyce - co jeszcze warto wiedzieć

  • Wprowadzenie do reklamy na LinkedIn i podstawy analizy reklam na LinkedIn
  • Plany premium - kiedy i czy warto z nich korzystać? Wprowadzenie do Sales Navigator i prezentacja przykładowych sytuacji, kiedy warto z niego korzystać
  • 🚀 Ćwiczenie w grupach: praktyczne ćwiczenia z wykorzystania zaawansowanego wyszukiwania Sales Navigator (prowadzone na koncie trenera i/lub kontach uczestników z kontami premium).
  • Jak i skąd czerpać wiedzę na temat LinkedIn - prasówka
17:00

Podsumowanie

  • Q&A - sesja pytań i odpowiedzi na pytania
  • Check-out - podsumowanie szkolenia wraz ze wszystkimi uczestnikami

Dla kogo jest to szkolenie?

Osoby zainteresowane personal brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej (personal branding), jak również firmowej.

HR manager i HR Business Partner

Zainteresowani poznaniem potencjału znalezienia nowych talentów, wypromowania marki pracodawcy (employer branding)

Pracownicy działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności, takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerowie i social media managerowie

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

 

Certyfikat po ukończeniu szkolenia

 

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje elektroniczny certyfikat, który potwierdza umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

LinkedIn kurs online - certyfikat

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Gdzie odbywają się szkolenia stacjonarne Socjomanii w Warszawie?
Nasze wybrane autorskie szkolenia prowadzimy w Centrum Konferencyjnym Żoliborz w Warszawie przy ulicy Plac Inwalidów 10.
Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny elektroniczny certyfikat, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze szkolenia?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, możliwy jest udział w szkoleniu w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.
Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 15 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy podczas szkolenia pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas szkolenia wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed szkoleniem.
Jaka jest minimalna liczba osób, aby dana edycja szkolenia została uruchomiona?
Do startu danej edycji szkolenia niezbędna jest grupa 5 osób. Jeśli nie uda nam się z jakiś powodów zebrać takiej minimalnej grupy, poinformujemy Cię niezwłocznie o tej sytuacji i zaproponujemy wybór innego rozwiązania: zapis na kolejną edycję danego szkolenia, wybór innych naszych autorskich kursów z dostępnej oferty w ramach wpłaconej kwoty lub całkowity zwrot wpłaconych środków.
Czy po szkoleniu otrzymam prezentację z zajęć?
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.

Podobne szkolenia

Linkedin Marketing i personal branding

1 539,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Linkedin Marketing i personal branding

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?