0
EN
szkolenia otwarte

Certyfikowany kurs Digital Marketing

Ocena szkolenia (150)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing
21.01 - 25.02 2 wolne miejsca 08.03 - 12.04 5 wolnych miejsc

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Maciej Wojtowicz

1:01 min

Informacje o szkoleniu
Professional Diploma in Digital Marketing

Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 6 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne umiejętności związane z digital marketingiem.

Program szkolenia zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads (AdWords) czy Google Analitycs. Kurs marketingu rozwija również inne kompetencje z zakresu marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

Nasze zajęcia wzbogacone są o równoległy kursy na platformach on-line (DMI i Socjomanii), gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.

Certyfikowane szkolenia i marketing internetowy to specjalność naszych trenerów z długoletnim stażem i bogatym doświadczeniem w swoich dziedzinach. Certyfikowany kurs digital marketing to szkolenie dedykowane zarówno początkującym w branży jak i osobom chcącym usystematyzować swoją wiedzę i znaleźć jej potwierdzenie w postaci międzynarodowej certyfikacji.

Digital diagnostic tool!

Sprawdź swoją wiedzę w zakresie Digital Marketingu. Zdiagnozuj swoje kompetencje z DMI Digital Diagnostic Tool.

 

Wykonaj krótki test (quick diagnostic), który pokaże Ci na jakim poziomie jesteś. Następnie uzyskasz dostęp do 7 testów szczegółowych:

- General Digital Marketing

- Search

- Email

- Display

- Mobile

- Strategy

- Social 

 Sprawdź się!

hand

Program szkolenia

10:00

Wstęp do Digital Marketingu

 

  • Kluczowe koncepcje digital marketingu
  • Tradycyjny marketing a digital marketing
  • Możliwości digital marketingu - kanały
  • Customer Journey Map
  • Metodyka Digital Marketing Institute - 3i
  • Ustalanie celów według metodyki SMART
  • Badania rynku a rzeczywistość rynkowa
  • Narzędzia digital marketingu - przegląd
  • Kluczowe pojęcia związane z digital marketingiem
  • Kwestie prawne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Strona internetowa - Website Optimization

 

  • Kluczowe aspekty jeśli chodzi o planowanie strony www
  • Budowa stron internetowych - podstawy
  • Rola strony internetowej w kontekście działań digital marketing
  • Treści na stronie a realizowane przez nią cele
  • Wygląd strony - dobre praktyki, trendy
  • Czym jest UX oraz UI
  • Przygotowanie strony pod kątem kampanii digital
  • Testowanie i optymalizacja stron www
17:00

Zakończenie

10:00

Search Engine Optimisation (SEO) - część 1

  • Wprowadzenie do SEO
  • Zachowania konsumentów w internecie dotyczące wyszukiwania informacji/produktów
  • Działanie wyszukiwarek, aktualizacje algorytmu Google
  • Omówienie elementów widocznych w wynikach wyszukiwania Google (SERP)
  • Wyniki bezpłatne vs. płatne (Google AdWords)
  • Proces pozycjonowania - podział na on-page oraz off-page
  • Słowa kluczowe i treść na stronie (wybór i selekcja słów kluczowych, aktualizacja oraz wygląd treści na stronie)
  • Optymalizacja On-page (m.in. meta tagi, nagłówki, struktura URL, obrazki/zdjęcia, mapa strony, szybkość ładowania strony, robots.txt, linkowanie wewnętrzne)
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Search Engine Optimisation (SEO) - część 2

  • Off-page optimization (linki przychodzące i budowanie profilu linków, Content Marketing)
  • Narzędzia dla webmasterów i ich wykorzystanie w kontekście SEO
  • Dodatkowe narzędzia wspierające proces pozycjonowania oraz analizy wyników
  • Analiza skuteczności działań (ustalenie celów/KPI, raporty w Google Analytics, Google Search Console, monitorowanie pozycji)
  • Aspekty prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Social Media Marketing - cześć 1

 

  • Wprowadzenie do social media marketingu
  • Wyznaczenie celów i priorytetów działań w Social Media
  • Planowanie kampanii w Social Media - kluczowe aspekty
  • Analiza zachowań użytkowników w Social Media - Social Listening
  • Facebook: funkcje, ustawienia, tworzenie treści, zasięg, zaangażowanie, statystyki,
  • Twitter: funkcje, ustawienia, tworzenie treści, zaangażowanie,
  • LinkedIn: funkcje, ustawienia, zaangażowanie, profil osobowy oraz firmowy,
  • Instagram: funkcje, ustawienia, tworzenie treści, dodatkowe aplikacje,
  • Snapchat: funkcje, zasady działania
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Social Media Marketing + Video Advertising - cześć 2

  • Wprowadzenie do Video Marketingu
  • YouTube: funkcje, ustawienia, kanał, zaangażowanie, tworzenie video
  • Reklama na Facebooku i Instagramie: formaty, targetowanie, Menedżer reklam, statystyki,
  • Reklama na Twitterze: formaty, targetowanie, statystyki,
  • Reklama na LinkedIn: formaty, targetowanie, statystyki
  • Reklama na Snapchat: możliwości, formaty, targetowanie
  • Kwestie prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Paid Search (Google AdWords) - część 1

 

  • Kampanie w modelu Pay Per Click - wprowadzenie
  • Najważniejsze pojęcia związane z Paid Search
  • Możliwości i zalety kampanii Google PPC - Google AdWords
  • Ustalanie celów kampanii Google AdWords
  • Zasady działania aukcji w Google AdWords
  • Poznanie możliwych formatów oraz opcji targetowania reklam AdWords
  • Stworzenie konta i poznanie panelu reklamowego AdWords (warsztat)
  • Planowanie i ustawienie kampanii w wyszukiwarce (warsztat)
  • Wyszukiwanie i selekcja słów kluczowych
  • Tworzenie reklam tekstowych
  • Dobór oraz optymalizacja Landing Page
  • Budżetowanie i określanie stawek CPC
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Paid Search (Google AdWords) i Video Advertising - część 2

 

  • Kampanie w sieci reklamowej (banerowe) - Google Display Network (warsztat)
  • Planowanie kampanii remarketingowych
  • Możliwości reklamowe YouTube
  • Formaty oraz targetowanie reklam na YouTube
  • Zarządzanie kampaniami - optymalizacja działań oraz kosztów
  • Śledzenie konwersji i celów kampanii
  • Raportowanie oraz Google Analytics w kontekście AdWords
17:00

Zakończenie

10:00

Google Analytics

 

  • Wprowadzenie do analityki internetowej
  • Narzędzia analityczne
  • Wprowadzenie do Google Analytics 
  • Najważniejsze pojęcia, m.in.: współczynnik odrzuceń, konwersja, e-commerce, event
  • Instalacja kodu Google Analytics na stronie - na co zwrócić uwagę
  • Poznanie panelu Google Analytics
  • Ustalenie i wdrożenie celów w Google Analytics
  • Omówienie podstawowych raportów widocznych w Google Analytics (Odbiorcy, Pozyskiwanie, Zachowanie, Konwersje)
  • Sposoby analizy danych za pomocą raportów i funkcji Google Analytics
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Email Marketing

 

  • Wprowadzenie do Email Marketingu 
  • Strategie działań Email Marketingowych i planowanie kampanii
  • Systemy do e-mail marketingu (ESP)
  • Najważniejsze pojęcia oraz metryki
  • Budowanie oraz zarządzenie bazą subskrybentów
  • Tworzenie mailingów - design, copy, elementy techniczne
  • Filtrowanie oraz segmentacja
  • Mierzenie efektywności - dostarczalność oraz otwieralność wysyłek oraz inne metryki
  • Charakterystyka zachowań odbiorców, testy A/B, marketing automation
  • Dobre praktyki oraz wymogi prawne - RODO
17:00

Zakończenie

Część on-line

Content Marketing - część na platformie on-line Socjomanii

 

  • Wprowadzenie do Content Marketingu
  • Omówienie różnych typów treści
  • Cele w działaniach contentowych
  • Strategia Content Marketingowa - audyt, plan, grupa docelowa, analiza konkurencji 
  • Tworzenie treści - możliwe typy, przydatne narzędzia
  • Publikacja treści - dobór miejsc, kalendarz, promocja
  • Analiza oraz wskaźniki efektywności działań
10:00

Digital Strategy

 

  • Pierwsze kroki
  • Panowanie strategii - PROPEL model
  • Analiza sytuacji
  • Zebranie informacji
  • Grupa docelowa
  • Plan działania,
  • Wybór narzędzi, media plan
  • Budżetowanie
  • Cele oraz wskaźniki efektywności działań (KPI)
  • Iteracyjność
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórka

  • Omówienie przykładowych pytań egzaminacyjnych
  • Przypomnienie najistotniejszych terminów
  • Pytania uczestników
  • Dyskusja
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu

 Chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia efektywnych działań w najpopularniejszych kanałach digital.

Brand managerów

Poszukującym benchmarków i narzędziowych rozwiązań komunikacji w digitalu. Także dla osób, które działały dotychczas głównie w obszarach offline i chcą rozszerzyć wiedzę o digital.

Osób poszukujących studiów podyplomowych z marketingu

Dla osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital. Szkolenie odpowiada 5 poziomowi według Europejskich Ram Kwalifikacji.

Freelancerów

Potrzebujących przekrojowej wiedzy narzędziowej, która pozwoli na szersze wykorzystywanie różnych obszarów ditgital.

Digital diagnostic tool!

Sprawdź swoją wiedzę w zakresie Digital Marketingu. Zdiagnozuj swoje kompetencje z DMI Digital Diagnostic Tool.

 

Wykonaj krótki test (quick diagnostic), który pokaże Ci na jakim poziomie jesteś. Następnie uzyskasz dostęp do 7 testów szczegółowych:

- General Digital Marketing

- Search

- Email

- Display

- Mobile

- Strategy

- Social 

 Sprawdź się!

hand

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?