0
EN
szkolenia otwarte

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Informacje o warsztatach
Customer Journey

Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą. 

Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów (customer experience), chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design.
 
Zaprojektowaliśmy kurs, w którym opowiemy Ci o narzędziu, pokażemy praktyczne zastosowanie i na żywym organizmie nauczymy Cię, jak wykorzystywać CJ w praktyce m.in. za pomocą customer journey map.
 
Chcemy podzielić się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż na. Przygotujemy Cię do roli lidera - prowadzącego część pracy z narzędziem w grupie, co pomoże Ci w samodzielnym przekazaniu wiedzy/praktykowaniu jej ze swoim zespołem po warsztacie.

Program szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Mapy użytkownika – dlaczego są ważne?

Szkolenie o podróży klienta po usługach Twojej firmy zawiera moduł tworzenia map. Customer journey map polepsza doświadczenie użytkownika, czyli customer experience, na każdym styku z Twoją firmą.

W trakcie szkolenia dowiesz się, jak określić Twojego typowego klienta i jego oczekiwania. Customer journey map pomaga określić, w którym momencie realizacji usługi możesz ją polepszyć. Dzięki customer journey map sprawisz, że usługi będą wygodniejsze, bardziej zachęcające i dopasowane do oczekiwań. Szkolenie customer journey pomoże Ci projektować produkty i usługi idealne dla Twojej grupy docelowej.

Szkolenie Customer Journey

Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta i zarządzanie customer experience wymaga kooperacji wszystkich pracowników firmy. Podczas szkolenia trener przekazuje swoje doświadczenie, przykłady zachowań klientów po to, by Twoja firma mogła zdobyć przewagę konkurencyjną.

Odpowiednia strategia i tworzenie efektywnych customer journey map pozwoli mierzyć doświadczenia Twoich klientów w duchu design thinking. Zarządzanie doświadczeniem klientów (customer experience management) to jedna z umiejętności, która pomoże działowi marketingu lepiej komunikować wartości firmy, a działowi obsługi klienta dostarczać lepszy customer experience. Wszystko po to, by dostarczać produkty i usługi idealne.

 

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób zarządzających organizacją

Którzy chcą zaadaptować swój biznes (produkty, usługi, procesy) do nowych warunków, osiągnąć przewagę konkurencyjną, efektywnie mierzyć doświadczenia i wdrożyć ideę design thinking w swojej firmie oraz za pomocą customer journey map tworzyć usługi i produkty idealne.

Specjalistów ds. produktów, usług, doświadczeń klienta (Customer experience)

Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać doświadczenia klienta (customer experience) i nimi zarządzać (customer experience management), którym zależy na towarzyszeniu w satysfakcjonującej podróży klienta w każdym obszarze firmy.

Liderów zmian

Poszukujących nowych narzędzi do współpracy w zespole i optymalizowania efektywności, którzy chcą wnieść dział obsługi klienta na wyższy poziom, zyskać korzyści dla działu marketingu i doświadczeń klientów.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?