0
EN
szkolenia otwarte
Online

Service Design - projektowanie usług

(3)
Online Service Design - projektowanie usług

Podstawowy

18 - 22h

Kurs Online

Pozostało 11 miejsc
890,00 zł +23% VAT
Miejsca 11/18

Informacje o kursie online

Service Design - projektowanie usług

Chcesz poznać lepiej service design? Zrozumieć, jak dzięki tej metodyce udoskonalić swoje usługi lub stworzyć nowe?

-> Dzięki naszym materiałom, dowiedz się, czym jest service design.

Zaprojektowaliśmy kurs online dla osób, które dopiero poznają narzędzia i metodykę service design, by przygotować je do zastosowania w swoim biznesie. Nasz kurs online to zbiór materiałów poświęconych teorii, zastosowaniu i praktycznych narzędziach service design, które możesz wykorzystać w swoim biznesie.

Kurs został zaprojektowany przez naszych facylitatorów w ten sposób, by czerpać jak najwięcej różnorodnych doświadczeń edukacyjnych i rozwojowych - przygotowaliśmy merytoryczne pigułki wiedzy w formie wideo, artykuły, prezentacje, tutoriale do narzędzi i #prasówkę - najbardziej wiarygodne źródła wiedzy i inspiracji dla każdej osoby zainteresowanej tematem service design. Możesz korzystać z materiałów na platformie online.socjomania.pl kiedy i jak chcesz - to Ty decydujesz o tempie nauki, a także miejscu i czasie swojego rozwoju. 

Pomożemy dobrać Ci nowe metody, do  tworzenia innowacyjnych pomysłów, a także ich prototypowania i testowania. Nasz program, stworzony dzięki połączeniu wiedzy interdyscyplinarnego zespołu Socjomanii (marketingowców, projektantów, strategów i socjologów) wyróżnia się tym, jak duży nacisk kładziemy na narzędzia digital, a także potencjał nowych technologii i tego, jak zmieniają współczesnego klienta.

Jeśli jesteś osobą nastawioną na naukę poprzez doświadczanie, praktyczne sprawdzanie narzędzi i eksplorację nowego podejścia do zaprojektowania swoich produktów i usług -  to idealnie wpisujesz się w profil uczestnika naszego kursu :) 

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz dołączyć do niego kiedy zechcesz :)

Poznaj autorki kursu

Digital Service Design kurs online - obejrzyj zaproszenie

02:06

Program szkolenia

1

Service design - wprowadzenie

  • Service design i serwityzacja. Historia. W jaki sposób projektować nowe usługi, ale i optymalizować obecne procesy, produkty i zadania w firmie?
  • Digitalizacja - czym nie jest? Jakie są jej główne filary i wartości? Na jakie obszary biznesowe może wpłynąć? 
  • Obalanie mitów - service design, design thinking, user experience, agile, digitalizacja - jaki jest link między tymi metodykami/narzędziami? Czym się różnią, a jakie ich części są wspólne? 
  • Logika usługowa w pigułce
  • Modele biznesowe w digital
  • Modelowy proces service design. 
  • Kto powinien wziąć udział w procesie? Jak się przygotować?
  • Narzędziownik service designera
  • Prasówka - dowiedz się więcej
  • Autorefleksja - podsumowanie modułu
2

Faza discover (odkrywanie)

  • Wprowadzenie do fazy Discover (odkrywanie)
  • Netnografia. Dane mają lepszy pomysł niż Ty
  • Jak badać? Wskazówki i dobre praktyki
  • Context Map Canvas
  • Service Blueprint
  • Wskazówki, co do przeprowadzenia procesu
3

Faza define (definiowanie)

  • Wprowadzenie do fazy Define (definiowanie),
  • Digital Value Proposition
  • Priorytetyzacja
  • How Might We
  • Negocjacje i rozmowy z osobami decyzyjnymi. Jak się przygotować?
4

Faza develop (rozwijanie)

  • Wprowadzenie do fazy Develop (rozwijania),
  • Techniki burzy mózgów i procesów kreatywnych
  • Jak przygotować się do warsztatu? Facylitacja procesów i spotkań hybrydowych
  • Narzędzia i metody rozwijania usług
5

Faza deliver (dostarczanie)

  • Wprowadzenie do fazy Deliver (dostarczania)
  • Service Business Model Canvas
  • Narzędzia do prototypowania digital
  • Tworzenie usług digital - dobre praktyki
  • Metody testowania i walidowania usług
6

Podsumowanie

  • Najczęstsze problemy i wyzwania procesów service design,

Pracujesz w modelu hybrydowym? Mamy dla Ciebie dedykowane rozwiązanie!


Nasze doświadczenia pokazują, że każdy przypadek bywa inny. Przy kursach online również mamy tę świadomość. Dlatego oferujemy dodatkowy pakiet 3h konsultacji z wybranym trenerem Socjomanii. 

Co dzięki temu zyskasz?

Poza kompleksowym kursem, do którego możesz wracać przez 12 miesięcy oraz dostępem do grupy wsparcia z wybranych tematów, da Ci to możliwość zderzenia myśli z ekspertem z danego obszaru. 

Konsultacje możesz wykorzystać w dowolny sposób! Prześlij interesujący Cię zakres tematyczny naszemu konsultantowi, a on umówi Cię z trenerem najlepszym w temacie. 

Pakiet PLUS (dostępny przy każdym szkoleniu) dodaj do swojego koszyka w cenie kursu +  jedynie 1205 zł za 3h indywidualnej pracy z dowolnym trenerem Socjomanii. 
 

To kurs dla osób, które mają wyzwanie z:

Optymalizacją swoich produktów/usług

Chcesz poprawić doświadczenie swoich klientów (CX), pracowników lub partnerów? Chcesz zmienić swoj produkt lub usługę?

Wdrożeniem zmiany

Chcesz zdobyć narzędzia i metody, by zarządzić zmianą w organizacji? Chcesz poznać atuty metodyki service design i dowiedzieć się, jak wykorzystywać ją w praktyce?

 

Rozwiązywaniem problemów

Chcesz poznać nowe sposoby pracy grupowej i projektowej? Chcesz dostarczać lepszych pomysłów i organizować spotkania tak, by generować więcej jakościowych pomysłów? 

 

5 modułów podzielonych na krótkie lekcje
Twoje tempo nauki - uczysz się kiedy i jak chcesz

 

 

Poznaj naszą platformę online.socjomania.pl

 

Customer Journey - kurs online po polsku - dostępny na platformie e-learningowej

Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, z materiałów video, prezentacji i innych - kiedy i gdzie tylko chcesz.

Masz do dyspozycji kilkanaście nagrań wideo, w których Kasia i Martyna dzielą się wiedzą i doświadczeniem, a do tego dodatkowe checklisty, tutoriale, prezentacje i szablony ćwiczeń. Mimo, że jest to kurs zdalny, znajdziesz w nim również praktyczne ćwiczenia - instrukcje krok po kroku, jak je wykonać, wraz z szablonami i wskazówkami, na co zwrócić uwagę.

 

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy
i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

Customer Journey kurs online - certyfikat

Karnet open na wiedzę

Zyskaj dostęp do wszystkich autorskich kursów online Socjomanii w cenie 1500 zł netto
na okres 3 miesięcy!

Sprawdź ofertę!

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)

Podobne szkolenia

Service Design - projektowanie usług

890,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Service Design - projektowanie usług

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?