0
EN
szkolenia otwarte
Online

Digital Service Design

(3)
Online Digital Service Design

Podstawowy

18 - 22h

Kurs Online

Pozostało 6 miejsc
899,00 zł +23% VAT
Miejsca 6/12

 Startujemy 15 lipca 2020 :)

 

Informacje o kursie online

Digital Service Design

Chcesz poznać lepiej service design? Zrozumieć, jak dzięki tej metodyce udoskonalić swoje usługi lub stworzyć nowe?

-> Dzięki naszym materiałom, dowiedz się, czym jest service design.

Zaprojektowaliśmy kurs online dla osób, które dopiero poznają narzędzia i metodykę service design, by przygotować je do zastosowania w swoim biznesie. Nasz kurs online to zbiór materiałów poświęconych teorii, zastosowaniu i praktycznych narzędziach service design, które możesz wykorzystać w swoim biznesie.

Kurs został zaprojektowany przez naszych facylitatorów w ten sposób, by czerpać jak najwięcej różnorodnych doświadczeń edukacyjnych i rozwojowych - przygotowaliśmy merytoryczne pigułki wiedzy w formie wideo, artykuły, prezentacje, tutoriale do narzędzi i #prasówkę - najbardziej wiarygodne źródła wiedzy i inspiracji dla każdej osoby zainteresowanej tematem service design. Możesz korzystać z materiałów na platformie online.socjomania.pl kiedy i jak chcesz - to Ty decydujesz o tempie nauki, a także miejscu i czasie swojego rozwoju. 

Pomożemy dobrać Ci nowe metody, do  tworzenia innowacyjnych pomysłów, a także ich prototypowania i testowania. Nasz program, stworzony dzięki połączeniu wiedzy interdyscyplinarnego zespołu Socjomanii (marketingowców, projektantów, strategów i socjologów) wyróżnia się tym, jak duży nacisk kładziemy na narzędzia digital, a także potencjał nowych technologii i tego, jak zmieniają współczesnego klienta.

Jeśli jesteś osobą nastawioną na naukę poprzez doświadczanie, praktyczne sprawdzanie narzędzi i eksplorację nowego podejścia do zaprojektowania swoich produktów i usług -  to idealnie wpisujesz się w profil uczestnika naszego kursu :) 

Program szkolenia

Moduł:
1

Service design - wprowadzenie

  • Service design i serwityzacja. Historia. W jaki sposób projektować nowe usługi, ale i optymalizować obecne procesy, produkty i zadania w firmie?
  • Digitalizacja - czym nie jest? Jakie są jej główne filary i wartości? Na jakie obszary biznesowe może wpłynąć? 
  • Obalanie mitów - service design, design thinking, user experience, agile, digitalizacja - jaki jest link między tymi metodykami/narzędziami? Czym się różnią, a jakie ich części są wspólne? 
  • Modelowy proces service design. Przykłady projektów digitalizacji w metodyce service design (od problemu, przez proces, do wdrożenia)
2

Dlaczego service design?

  • Przedstawienie na 5 praktycznych projektach najważniejszych wniosków, zastosowań i obszarów wykorzystania metody i narzędzi service design,
3

Faza discover - Design Research

  • Wprowadzenie - czym jest Design Research?
  • Jak wykorzystać narzędzia design thinking i metodykę service design do rozpoznawania kluczowych potrzeb odbiorców, luk w usługach, analizy trendów i przygotowania się do zaprojektowania usługi?
4

Faza discover - Context Map Canvas

  • Context Map Canvas - praktyczne ćwiczenie, którego celem jest eksploracja trendów, otoczenia i zmiennych, które mogą wpłynąć na usługę oraz na potrzeby klientów.
5

Faza discover - Digital Value Proposition Canvas

  • (Digital) Value Proposition Canvas - praktyczne ćwiczenie, które wskazuje jak identyfikować kluczowe potrzeby, problemy i oczekiwania odbiorców,
  • Praktyczne wskazówki i dobre praktyki, z jakich narzędzi skorzystać, by pogłębić research.
6

Faza defne - Customer Journey (wprowadzenie)

  • Narzędzia i metody do podsumowywania fazy researchu, 
  • Jak analizować i wnioskować w procesach service design? Praktyczne wskazówki, 
  • Customer Journey - wprowadzenie do narzędzia
  • Customer Journey - praktyczne ćwiczenie, które pozwoli na identyfikowanie luk w usłudze - analiza obecnych usług, w celu zidentyfikowania, czego brakuje naszym dotychczasowym produktom/usługom i jak należy je zmienić, 
  • Customer & User Exprience - na jakie elementy oferowanych produktów/usług należy zwrócić uwagę?
7

Faza develop - (Service) Business Model Canvas

  • Ideacja - na czym polega? Przykłady narzędzi do generowania pomysłów online i offline,
  • Karta pomysłu - zbiór narzędzi i technik do ewaluacji i rozbudowy konceptu, 
  • (Service) Business Model Canvas - wprowadzenie do narzędzia,
  • (Service) Business Model Canvas - ewaluacja pomysłu pod kątem jego modelu biznesowego, wpływu na interesariuszy, poszczególnych komponentów,
  • Narzędzia digital do tworzenia prototypów, zarówno w fazie początkowej (low fidelity) jak i końcowej (high fidelity), narzędzia do tworzenia makiet, wizualizacji wstępnych projektów.
8

Faza deliver

  • Metody testowania i walidacji projektu (od strony WWW, landing page po usługę, ekosystem). 
  • Prezentowanie wyników sprintów projektowych uczestników - czas na podsumowanie projektów i feedback
9

Podsumowanie

  • Najczęstsze problemy i wyzwania procesów service design,
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

To kurs dla osób, które mają wyzwanie z:

Optymalizacją swoich produktów/usług

Chcesz poprawić doświadczenie swoich klientów (CX), pracowników lub partnerów? Chcesz zmienić swoj produkt lub usługę?

Wdrożeniem zmiany

Chcesz zdobyć narzędzia i metody, by zarządzić zmianą w organizacji? Chcesz poznać atuty metodyki service design i dowiedzieć się, jak wykorzystywać ją w praktyce?

 

Rozwiązywaniem problemów

Chcesz poznać nowe sposoby pracy grupowej i projektowej? Chcesz dostarczać lepszych pomysłów i organizować spotkania tak, by generować więcej jakościowych pomysłów? 

 

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.

Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Szkolenie stacjonarne/webinar czy kurs online - które lepiej wybrać?
Z naszego doświadczenia najlepiej sprawdza się wersja hybrydowa - uczestnicy naszych szkoleń najbardziej chwalą sobie uczestnictwo w szkoleniach stacjonarnych/webinarach, gdzie późniejszy dostęp do kursu online stanowi uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas spotkania oraz pozwala w łatwy sposób wrócić do zagadnień, które wymagają przypomnienia.

Jeśli cenisz sobie elastyczność i zindywidualizowany tryb oraz tempo nauki, kurs online zdecydowanie jest dla Ciebie.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)

Podobne szkolenia

Digital Service Design

+ 1 h konsultacji GRATIS 899,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Digital Service Design

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?