0
EN
szkolenia otwarte
Online

Media społecznościowe

(623)
Online Media społecznościowe

Podstawowy

30 h

Kurs Online

Pozostało 17 miejsc
1 498,00 zł 1 259,00 zł +23% VAT
Miejsca 17/20

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. Do końca roku  zaplanowaliśmy szereg szkoleń webinarowych.

Informacje o kursie Media społecznościowe

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenie „Media społecznościowe” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes. Prowadzimy także dedykowane szkolenia
Facebook dla biznesu oraz Reklama na Facebooku.

Kurs wideo online

Zdajemy sobie sprawę, że otaczająca nas sytuacja wymaga efektywności kosztowej. Dlatego też przygotowaliśmy również kursy wideo online z tej tematyki:

Program szkolenia

Moduł 1

Wprowadzenie do kursu

  • Przedstawienie prowadzących
  • Pitch kursu - dla kogo, czego się dowiesz
  • Agenda = co Cię czeka w tym kursie
Moduł 2

Wprowadzenie do Social Mediów

  • Social media w liczbach - porównanie
  • Zastosowanie social mediów w biznesie i cele, które możemy realizować dzięki social mediom
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi
  • Trendy w social media
  • Słowniczek pojęć
Moduł 3

Facebook

  • Dane demograficzne użytkowników Facebooka
  • Algorytm Facebooka
  • Przykłady działań różnych firm
  • Elementy budowy strony na Facebooku. Co publikować i o czym mówić
  • Content marketing - wprowadzenie
  • Omówienie okna publikacji na Facebooku
  • Wyjaśnienie formatów dostępnych na Facebooku wraz z przykładami postów
  • Tworzenie link postów i karuzel
  • Tworzenie materiału błyskaiwcznego
  • Relacje na Facebooku - czym są, czy i jak je tworzyć
  • Kiedy stosować dany format treści
  • Czy i kiedy stosować gify, zdjęcia 360, zdjęcia 3D
  • Dodawanie video na Facebooka
  • Video na Facebooku - najważniejsze wytyczne
  • Transmisje live na Facebooku
  • Jak długie powinny być Twoje posty?
  • Inne porady
  • Jak często publikować na Facebooku?
  • O jakich porach publikować na Facebooku?
  • Grupy na Facebooku
  • Wydarzenia
  • Konkursy
  • Odesłanie do części strategicznej do planowania komunikacji
  • Czym jest reklama na Facebooku, co daje i jak wygląda?
  • Umiejscowienia reklam = gdzie pojawi się reklama?
  • Typy reklam na Facebooku
  • Sposoby uruchamiania reklam
  • Targetowanie reklam
  • Jakie dane udostępnia nam Facebook, co oznaczają, gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne
  • Tagowanie i skracanie linków
  • Narzędzia
  • Menedżer Stron
  • Banki zdjęć i video
  • Business Manager
Moduł 4

Instagram

  • Użytkownicy Instagrama w Polsce
  • Specyfika Instagrama
  • Konfiguracja konta biznesowego na Instagramie
  • Formaty treści na Instagramie
  • Stories
  • Hashtagi
  • Rozbudowane linki w bio
  • Wprowadzenie do działań płatnych na Instagramie
  • Statstyki profilu firmowego
  • Statystyki posta
  • Statystyki Instagram Stories
  • Pokazanie wybranych narzędzi wspierających działania na Instagramie
Moduł 5

LinkedIn

  • Statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies
  • Trendy w mediach społecznościowych i jak na nie odpowiada LinkedIn
  • Profil osobowy vs Company Page
  • Strona główna LinkedIn - interfejs użytkownika
  • Profil osobowy - ustawienia profilu
  • Profil firmowy - ustawienia
  • Social Selling Workflow na LinkedIn
  • Wypełnienie profilu osobowego na LinkedIn, przejście przez wszystkie sekcje, podpowiedzi co warto, jak, kiedy
  • Co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać - z przykładami
  • Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki LinkedIn
  • Dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn
  • Znajdź w pobliżu - przybliżenie funkcji
  • LinkedIn Publishing - twój własny blog ekspercki
  • Slideshare
  • Jak zachęcić do polubienia Strony
  • Jakie są dobre praktyki w komunikacji na Company Page?
  • Employee Advocacy na LinkedIn. Jak działa, dlaczego jest ważne
  • Wprowadzenie, rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Porównanie możliwości i zastosowań
  • Sales Navigator
  • Statystyki profilu osobowego i informacje otrzymywane
  • Statystyki Company Page i statystyki otrzymywane
Moduł 6

YouTube

  • Użytkownicy YouTube w Polsce
  • Specyfika YouTubeKonfiguracja kanału firmowego na YouTube
  • Konwencje filmowe na YouTube
  • Optymalizacja video na YouTube
  • Dobre praktyki dotyczące tworzenia filmów
  • Wprowadzenie do działań płatnych na YouTube
  • Statystyki kanału i filmów na YouTube
Moduł 7

Pozostałe kanały i działania w Social Mediach

  • Twitter
  • Przykłady współpracy z influencerami
  • Wpływ influencerów na podejmowanie decyzji zakupowych
  • Jak wyszukać influencerów
  • Czym jest RTM i co nam może dać
  • Przykłady komunikatów RTM
  • Czym jest UGC i co nam może dać
  • Dlaczego warto wykorzystać UGC
  • Jak pozyskiwać UGC
Moduł 8

Obsługa klienta w Social Mediach

  • Dobre praktyki obsługi klienta w mediach społecznościowych i najważniejsze wytyczne
  • Reakcja na negatywne komentarze
  • Automatyzacja zadań i ustawienia na Facebooku
  • Kryzys w social mediach
  • Chatboty
Moduł 9

Strategia w social mediach 

  • Zdefiniuj swoje cele
  • Sprawdź konkurentów i poszukaj inspiracji
  • Określ i poznaj swoich odbiorców
  • Dobierz właściwe kanały Social Mediów
  • Sprawdź czego szukają Twoi odbiorcy i wygeneruj pomysły na treści
  • Zdefiniuj swoje linie komunikacyjne
  • Stwórz harmonogram publikacji
Podsumowanie
Moduł 1

Wprowadzenie do kursu

Moduł 2

Teoria i konfiguracja

  • Ograniczenia i regulamin, odwołanie od decyzji
  • System aukcyjny i koszty reklamowe
  • Podstawowe formy promocji vs Menedżer Reklam
  • Business Manager 
  • Zakładanie konta, waluta i strefa czasowa 
  • Ustawienia faktur 
Moduł 3

Kampania

  • Struktura kampanii reklamowych
  • Cele kampanii reklamowych – który wybrać
Moduł 4

Zestawy reklam

  • Lokalizacja
  • Wiek, płeć i języki
  • Zainteresowania
  • Zachowania
  • Wykluczenia i zawężanie
  • Połączenia
  • Umiejscowienia
  • Budżet, harmonogram, strategie optymalizacji i wyświetlanie czasowe, stawki ręczne
  • Zapisane grupy odbiorców 
Moduł 5

Reklamy

  • Reklama - tożsamość, formaty, nieopublikowane posty strony
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Dostosowanie kreacji do placementu
  • Podglądanie reklam konkurencji
  • Parametry UTM
  • Test A/B
Moduł 6

Menedżer reklam

  • Podstawowa nawigacja w Ads Managerze
  • Skalowanie i rozbudowa kampanii reklamowych
  • Struktura kampanii a nazewnictwo
Moduł 7

Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców

  • Piksel Facebooka - co to jest i jak go stworzyć
  • Implementacja Piksela Facebooka - Google Tag Manager
  • Zdarzenia - wybór zdarzeń
  • Instalacja zdarzeń z Google Tag Managerem i Facebook Event Setup Tool
  • Konwersje niestandardowe
  • Remarketing
Moduł 8

Analiza i optymalizacja

  • Analiza reklam
  • Filtry, raporty, historia zmian
Moduł 9

Taktyki reklamowe, tips&tricks

  • Reguły automatyczne 
  • Nakładanie się grup docelowych
  • Lead Ads 
  • Scenariusze wykorzystania różnych celów 
  • Dynamiczny materiał reklamowy 
  • Kampanie z celem konwersje
  • Taktyki grup niestandardowych 
  • Taktyki remarketingowe
  • Optymalizacja budżetów 
Moduł 10

Reklama na Instagramie

  • Najważniejsze informacje 
  • Łączenie konta na Instagramie z Facebookiem
  • Promocja z poziomu aplikacji vs promocja w Menedżerze reklam
  • Kreacje reklamowe na Instagramie 

Zobacz przykładową lekcję! 

Lekcja: Jak analizować działania w social media? 

20:24

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Opinie naszych uczestników

Sprawdź naszą wiedzę

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.

Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Czy kurs jest aktualny? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kurs jest na bieżąco aktualizowany o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w zamkniętej grupie na Facebooku przewidzianej dla uczestników kursu.

Kurs online "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”. Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku (Fan Page) - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram dla biznesu":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook dla biznesu":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

Media społecznościowe

1 498,00 zł 1 259,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Media społecznościowe

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?