0
EN
szkolenia otwarte
Online

Pakiet: Serwisy społecznościowe + Reklama na Facebooku i Instagramie

(623)
Online Pakiet: Serwisy społecznościowe + Reklama na Facebooku i Instagramie

Podstawowy

30 h

Kurs Online

Pozostało 17 miejsc
1 498,00 zł 1 408,10 zł +23% VAT
Miejsca 17/20

Informacje o pakiecie kursów: Serwisy społecznościowe + Reklama na Facebooku i Instagramie


To połączenie naszych dwóch najbardziej popularnych naszych autorskich kursów: Serwisy społecznościowe oraz Reklama na Facebooku i Instagramie, które w pakiecie możesz kupić taniej.

 

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenia „Serwisy społecznościowe” i "Reklama na Facebooku i Instagramie" to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes.

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)

Program szkolenia

Moduł 1

Wprowadzenie do kursu

  • Przedstawienie prowadzących
  • Pitch kursu - dla kogo, czego się dowiesz
  • Agenda = co Cię czeka w tym kursie
Moduł 2

Wprowadzenie do Social Mediów

  • Social media w liczbach - porównanie
  • Zastosowanie social mediów w biznesie i cele, które możemy realizować dzięki social mediom
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi
  • Trendy w social media
  • Słowniczek pojęć
Moduł 3

Facebook

  • Dane demograficzne użytkowników Facebooka
  • Algorytm Facebooka
  • Przykłady działań różnych firm
  • Elementy budowy strony na Facebooku. Co publikować i o czym mówić
  • Content marketing - wprowadzenie
  • Omówienie okna publikacji na Facebooku
  • Wyjaśnienie formatów dostępnych na Facebooku wraz z przykładami postów
  • Tworzenie link postów i karuzel
  • Tworzenie materiału błyskaiwcznego
  • Relacje na Facebooku - czym są, czy i jak je tworzyć
  • Kiedy stosować dany format treści
  • Czy i kiedy stosować gify, zdjęcia 360, zdjęcia 3D
  • Dodawanie video na Facebooka
  • Video na Facebooku - najważniejsze wytyczne
  • Transmisje live na Facebooku
  • Jak długie powinny być Twoje posty?
  • Inne porady
  • Jak często publikować na Facebooku?
  • O jakich porach publikować na Facebooku?
  • Grupy na Facebooku
  • Wydarzenia
  • Konkursy
  • Odesłanie do części strategicznej do planowania komunikacji
  • Czym jest reklama na Facebooku, co daje i jak wygląda?
  • Umiejscowienia reklam = gdzie pojawi się reklama?
  • Typy reklam na Facebooku
  • Sposoby uruchamiania reklam
  • Targetowanie reklam
  • Jakie dane udostępnia nam Facebook, co oznaczają, gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne
  • Tagowanie i skracanie linków
  • Narzędzia
  • Menedżer Stron
  • Banki zdjęć i video
  • Business Manager
Moduł 4

Instagram

  • Użytkownicy Instagrama w Polsce
  • Specyfika Instagrama
  • Konfiguracja konta biznesowego na Instagramie
  • Formaty treści na Instagramie
  • Stories
  • Hashtagi
  • Rozbudowane linki w bio
  • Wprowadzenie do działań płatnych na Instagramie
  • Statstyki profilu firmowego
  • Statystyki posta
  • Statystyki Instagram Stories
  • Pokazanie wybranych narzędzi wspierających działania na Instagramie
Moduł 5

LinkedIn

  • Statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies
  • Trendy w mediach społecznościowych i jak na nie odpowiada LinkedIn
  • Profil osobowy vs Company Page
  • Strona główna LinkedIn - interfejs użytkownika
  • Profil osobowy - ustawienia profilu
  • Profil firmowy - ustawienia
  • Social Selling Workflow na LinkedIn
  • Wypełnienie profilu osobowego na LinkedIn, przejście przez wszystkie sekcje, podpowiedzi co warto, jak, kiedy
  • Co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać - z przykładami
  • Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki LinkedIn
  • Dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn
  • Znajdź w pobliżu - przybliżenie funkcji
  • LinkedIn Publishing - twój własny blog ekspercki
  • Slideshare
  • Jak zachęcić do polubienia Strony
  • Jakie są dobre praktyki w komunikacji na Company Page?
  • Employee Advocacy na LinkedIn. Jak działa, dlaczego jest ważne
  • Wprowadzenie, rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Porównanie możliwości i zastosowań
  • Sales Navigator
  • Statystyki profilu osobowego i informacje otrzymywane
  • Statystyki Company Page i statystyki otrzymywane
Moduł 6

YouTube

  • Użytkownicy YouTube w Polsce
  • Specyfika YouTubeKonfiguracja kanału firmowego na YouTube
  • Konwencje filmowe na YouTube
  • Optymalizacja video na YouTube
  • Dobre praktyki dotyczące tworzenia filmów
  • Wprowadzenie do działań płatnych na YouTube
  • Statystyki kanału i filmów na YouTube
Moduł 7

Pozostałe kanały i działania w Social Mediach

  • Twitter
  • Przykłady współpracy z influencerami
  • Wpływ influencerów na podejmowanie decyzji zakupowych
  • Jak wyszukać influencerów
  • Czym jest RTM i co nam może dać
  • Przykłady komunikatów RTM
  • Czym jest UGC i co nam może dać
  • Dlaczego warto wykorzystać UGC
  • Jak pozyskiwać UGC
Moduł 8

Obsługa klienta w Social Mediach

  • Dobre praktyki obsługi klienta w mediach społecznościowych i najważniejsze wytyczne
  • Reakcja na negatywne komentarze
  • Automatyzacja zadań i ustawienia na Facebooku
  • Kryzys w social mediach
  • Chatboty
Moduł 9

Strategia w social mediach 

  • Zdefiniuj swoje cele
  • Sprawdź konkurentów i poszukaj inspiracji
  • Określ i poznaj swoich odbiorców
  • Dobierz właściwe kanały Social Mediów
  • Sprawdź czego szukają Twoi odbiorcy i wygeneruj pomysły na treści
  • Zdefiniuj swoje linie komunikacyjne
  • Stwórz harmonogram publikacji
Podsumowanie
Moduł 1

Wprowadzenie do kursu

Moduł 2

Teoria i konfiguracja

  • Ograniczenia i regulamin, odwołanie od decyzji
  • System aukcyjny i koszty reklamowe
  • Podstawowe formy promocji vs Menedżer Reklam
  • Business Manager 
  • Zakładanie konta, waluta i strefa czasowa 
  • Ustawienia faktur 
Moduł 3

Kampania

  • Struktura kampanii reklamowych
  • Cele kampanii reklamowych – który wybrać
Moduł 4

Zestawy reklam

  • Lokalizacja
  • Wiek, płeć i języki
  • Zainteresowania
  • Zachowania
  • Wykluczenia i zawężanie
  • Połączenia
  • Umiejscowienia
  • Budżet, harmonogram, strategie optymalizacji i wyświetlanie czasowe, stawki ręczne
  • Zapisane grupy odbiorców 
Moduł 5

Reklamy

  • Reklama - tożsamość, formaty, nieopublikowane posty strony
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Dostosowanie kreacji do placementu
  • Podglądanie reklam konkurencji
  • Parametry UTM
  • Test A/B
Moduł 6

Menedżer reklam

  • Podstawowa nawigacja w Ads Managerze
  • Skalowanie i rozbudowa kampanii reklamowych
  • Struktura kampanii a nazewnictwo
Moduł 7

Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców

  • Piksel Facebooka - co to jest i jak go stworzyć
  • Implementacja Piksela Facebooka - Google Tag Manager
  • Zdarzenia - wybór zdarzeń
  • Instalacja zdarzeń z Google Tag Managerem i Facebook Event Setup Tool
  • Konwersje niestandardowe
  • Remarketing
Moduł 8

Analiza i optymalizacja

  • Analiza reklam
  • Filtry, raporty, historia zmian
Moduł 9

Taktyki reklamowe, tips&tricks

  • Reguły automatyczne 
  • Nakładanie się grup docelowych
  • Lead Ads 
  • Scenariusze wykorzystania różnych celów 
  • Dynamiczny materiał reklamowy 
  • Kampanie z celem konwersje
  • Taktyki grup niestandardowych 
  • Taktyki remarketingowe
  • Optymalizacja budżetów 
Moduł 10

Reklama na Instagramie

  • Najważniejsze informacje 
  • Łączenie konta na Instagramie z Facebookiem
  • Promocja z poziomu aplikacji vs promocja w Menedżerze reklam
  • Kreacje reklamowe na Instagramie 

Zobacz przykładową lekcję! 

Lekcja: Jak analizować działania w social media? 

20:24

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Opinie naszych uczestników

Sprawdź naszą wiedzę

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.

Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Czy kursy są aktualne? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kursy są na bieżąco aktualizowane o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w w dwóch zamkniętych grupach na Facebooku przewidzianych dla uczestników obu kursów.

Kursy online "Reklama na Facebooku i Instagramie"+ "Serwisy społecznościowe":

Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”. Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na naszych grupach na Facebooku, które są dostępne dla naszych kursantów i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku (Fan Page) - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram dla biznesu":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook dla biznesu":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

4. Kursy "LinkedIn" i "Social Selling":

Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

Pakiet: Serwisy społecznościowe + Reklama na Facebooku i Instagramie

1 498,00 zł 1 408,10 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Pakiet: Serwisy społecznościowe + Reklama na Facebooku i Instagramie

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?