0
EN
szkolenia otwarte

Reklama na Facebooku i Instagramie

Ocena szkolenia (295)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Reklama na Facebooku i Instagramie
19.07 11 wolnych miejsc

Informacje o szkoleniu Reklama na Facebooku

Facebook to nie tylko największy serwis społecznościowy na świecie, ale również ogromna baza informacji, którą my – marketerzy – możemy wykorzystać do skutecznego kierowania reklam. Panel reklamowy na Facebooku to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi targetowania dostępnych na rynku.

Dzięki naszemu szkoleniu z reklamy na Facebooku dowiesz się jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook Ads, tworzyć kampanie reklamowe oparte o remarketing oraz nauczysz się obsługi Ads Managera.

Jeśli szukasz szkolenia, które nie dotyczy tylko reklamy płatnej na Facebooku, sprawdź też nasze szkolenie Serwisy społecznościowe.

Prowadzimy także zaawansowane szkolenia z reklamy na Facebooku, w wersji dedyowanej.

Jeśli interesuje Cię kurs online z tej tematyki - zapraszamy do zapoznania się z programem.

 

Autorskie szkolenie w wersji stacjonarnej przygotowanej przez Szymona Lisowskiego - Digital Marketing Lead, jak i pełniącego funkcję CEO Socjomanii, aktywnego praktyka działań reklamowych w ekosystemie Meta.

 

Dla kogo jest to szkolenie

 

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

Program szkolenia

Prework

Otrzymasz dostęp do 1 lekcji z kursu online, który wprowadzi Cię w najważniejsze zagadnienia związane z reklamą na Facebooku i Instagramie. Tak abyś mógł / mogła przygotować się do spotkania online! :)

10:00

Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
  • Ustalenie celów szkolenia
10:15

Wprowadzenie do reklamy na Facebooku i Instagramie

  • Business Manager / Business Suite - omówienie funkcji i najlepszych praktyk
  • Podstawowe ograniczenia regulaminowe - jak uniknąć blokady konta
  • Promocja wpisów z poziomu Timeline vs Ads Manager
  • Cele kampanii reklamowych i wpływ na optymalizację
11:00

Reklama na Facebooku i Instagramie - strategicznie

  • Reklama w Meta a inne ekosystemy reklamowe - strategiczna rola Facebooka i Instagrama w kampaniach płatnych
  • Umiejscowienie i formaty reklamy vs ich potencjalna skuteczność
  • Struktura kampanii reklamowej w 2024 r. - najlepsze praktyki budowania konta reklamowego
11:30

Tworzenie kampanii reklamowych - warsztat cz. 1

  • Cele kampanii reklamowych – który wybrać - scenariusze działania
  • Tworzenie reklamy w Ads Managerze
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej i konfiguracja zestawów reklam
  • Dostosowanie budżetu do założonych celów
12:00

Tworzenia kampanii reklamowych - warsztat cz. 2

  • Testy A/B
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Tworzenie kampanii w nowym Ads Managerze – warsztat
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Zaawansowane opcje targetowania

  • Piksel Facebooka i API konwersji – jak skonfigurować i zamieścić Piksel na swojej stronie, wytyczne implementacyjne
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences)
  • Retargeting i remarketing na Facebooku i Instagramie
15:00

Analiza i optymalizacja

  • Kluczowe statystyki reklam i interpretacja
  • Optymalizacja kampanii, grup docelowych i reklam
  • Monitorowanie i optymalizacja konwersji
17:00

Zakończenie szkolenia

  • Najnowsze zmiany i trendy w Facebook i Instagram Ads
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie 
działań reklamowych na Facebooku oraz 
Instagramie, którym potrzebna jest aktualna wiedza dotycząca możliwości reklamowych 
w tej platformie.

Specjalistów ds. PPC

Chcących poznać najlepsze praktyki dotyczące targetowania oraz budżetowania przygotowywanych kampanii reklamowych.

Właścicieli MŚP

Chcących rozpocząć działania reklamowe
na Facebooku oraz Instagramie oraz tych,
którzy nadzorują działania agencji w tym 
zakresie.

 

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach i kursach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?