0
EN
szkolenia otwarte

Reklama na Facebooku

Ocena szkolenia (295)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Reklama na Facebooku
12.06 4 wolne miejsca 03.08 8 wolnych miejsc 26.10 8 wolnych miejsc 19.12 8 wolnych miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Reklama na Facebooku" — Szymon Lisowski

1:11 min

Informacje o szkoleniu Reklama na Facebooku

Facebook to nie tylko największy serwis społecznościowy na świecie, ale również ogromna baza informacji, którą my – marketerzy – możemy wykorzystać do skutecznego kierowania reklam. Panel reklamowy na Facebooku to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi targetowania dostępnych na rynku.

Dzięki naszemu szkoleniu z reklamy na Facebooku dowiesz się jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook Ads, tworzyć kampanie reklamowe oparte o remarketing oraz nauczysz się obsługi Ads Managera i Power Editora.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
  • Ustalenie celów szkolenia
10:15

Wprowadzenie do reklamy w serwisie Facebook

  • Typy i cele wykorzystania reklam
  • Umiejscowienie i formaty reklamy vs ich potencjalna skuteczność
  • Podstawowe ograniczenia regulaminowe
  • Modele płatności
  • Zakładanie konta reklamowego
11:00

Tworzenie reklamy w serwisie Facebook cz. 1

  • Promocja wpisów z poziomu Timeline
  • Struktura kampanii reklamowej
  • Cele kampanii reklamowych – który wybrać
11:30

Warsztaty

  • Tworzenie reklamy w Ads Managerze
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej
  • Dostosowanie budżetu do założonych celów
12:00

Tworzenie reklamy w serwisie Facebook cz. 2 (warsztat)

  • Testy A/B
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Tworzenie złożonych kampanii w Ads Managerze - warsztat
  • Podstawowe statystyki reklam
  • Tworzenie profilu grupy docelowej z wykorzystaniem Audience Insights - warsztat
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Zaawansowane opcje targetowania

  • Piksel Facebooka – jak skonfigurować i zamieścić Piksel na swojej stronie
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences)
  • Remarketing statyczny i dynamiczny na Facebooku
  • Strategie reklamowe
15:00

Analiza i optymalizacja

  • Rozszerzone statystyki reklam
  • Optymalizacja kampanii, grup docelowych i reklam
  • Zapisane raporty
  • Monitorowanie i optymalizacja konwersji z pomocą Piksela Facebooka
16:00

Instagram Ads, nowy Ads Manager vs Power Editor

  • Power Editor vs Ads Manager – porównanie funkcji, co zmieniło się po połączeniu obydwu narzędzi
  • Tworzenie rozbudowanych kampanii w nowym Ads Managerze
  • Formaty reklamowe na Instagramie i najlepsze praktyki
  • Łączenie konta reklamowego z kontem na Instagramie
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Najnowsze zmiany i trendy w Facebook Ads
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie 
działań reklamowych na Facebooku oraz 
Instagramie, którym potrzebna jest aktualna wiedza dotycząca możliwości reklamowych 
w tej platformie.

Specjalistów ds. PPC

Chcących poznać najlepsze praktyki dotyczące targetowania oraz budżetowania przygotowywanych kampanii reklamowych.

Właścicieli MŚP

Chcących rozpocząć działania reklamowe
na Facebooku oraz Instagramie oraz tych,
którzy nadzorują działania agencji w tym 
zakresie.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?