0
EN
szkolenia otwarte

Reklama na Facebooku PRO

Ocena szkolenia (295)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Reklama na Facebooku PRO
03.12 4 wolne miejsca

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Reklama na Facebooku" — Szymon Lisowski

1:11 min

Informacje o szkoleniu Reklama na Facebooku

Żaden z systemów reklamowych nie rozwijał się w ostatnich latach tak szybko jak system reklamowy Facebooka (w skład którego wchodzi także Instagram i wiele połączonych platform!). O ile ustawienie podstawowej reklamy może być intuicyjne, tak dalsza optymalizacja i zaawansowane funkcje z reguły pozostają niezgłębione. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uporządkujesz swoje dotychczasowe działania, poznasz praktyczne strategie i funkcje Facebook Ads, także w połączeniu z narzędziami zewnętrznymi.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego.
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia.
  • Ustalenie celów szkolenia.
10:15

Moduł 1

  • Cele biznesowe i komunikacyjne a cele reklamowe.
  • Budowanie i optymalizacja struktury kampanii i konta reklamowego – praktyczne zastosowania.
  • Lejek sprzedażowy – dopasowanie celów i funkcji do poszczególnych etapów.
  • Tworzenie lejka sprzedaży z uwzględnieniem celów.
  • Optymalizacja celów reklamowych na poszczególnych etapach lejka.
11:15

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:30

Moduł 2

  • Planowanie i tworzenie rozbudowanych kampanii reklamowych w nowym Menedżerze reklam.
  • Test A/B – materiał reklamowy, umiejscowienia, grupy odbiorców i strategie optymalizacji wyświetlania.
  • Dynamiczny materiał reklamowy a testy A/B.
  • Strategie wykorzystania różnych form optymalizacji wyświetleń – dostosowanie do grup odbiorców i celów.
  • Modele rozliczeń a optymalizacja – ręczna konfiguracja stawek.
  • Optymalizacja budżetów na poziomie kampanii i zestawów reklam.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Moduł 3

  • Piksel Facebooka, Google Tag Manager, zdarzenia i zaawansowane strategie retargetingu.
  • Katalogi produktów, remarketing dynamiczny i sposoby wykorzystania.
  • Praktyczne strategie reklamowe na przykładach B2B i B2C.
  • Reguły automatyczne – kiedy i czy warto je stosować.
  • Funkcje Business Managera wspierające działania reklamowe.
15:15

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

15:30

Moduł 4

  • Przydatne narzędzia do planowania kampanii.
  • Tworzenie media planu i estymacje potencjalnych wyników.
  • Wyznaczanie i analiza KPI.
  • Analiza statystyk, przygotowanie raportów.
  • Narzędzia zewnętrzne vs funkcje natywne Facebook Ads.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Posiadajacych średniozaawansowana wiedzę z zakresu Facebook Ads.

Specjalistów ds. PPC

Realizujacych kampanie w Facebook Ads, które szukaja nowych rozwiazań zwiększajacych efektywność działań.

Właścicieli MŚP

Chcących zoptymalizować bieżące działania oraz rozszerzyć o te bardziej zaawansowane.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?