0
EN
szkolenia otwarte
Online

Reklama na Facebooku i Instagramie

Online Reklama na Facebooku i Instagramie

Szkolenie przekrojowe

8h

Kurs Online

Pozostały 3 miejsca
790,00 zł +23% VAT
Miejsca 3/18

Informacje o kursie Reklama na Facebooku i Instagramie

Facebook (i ekosystem Meta) to nie tylko największy serwis społecznościowy na świecie, ale również ogromna baza informacji, którą my – marketerzy – możemy wykorzystać do skutecznego kierowania reklam. Panel reklamowy na Facebooku to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi targetowania dostępnych na rynku - obejmuje nie tylko Facebooka, ale także Instagram, Messengera, Whatsapp czy mobilną sieć aplikacji. 

Dzięki naszemu kursowi online dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook i Instagram Ads, jak dobrać cel kampanii, grupę docelową i formaty. Nauczysz się tworzyć przyciągające uwagę kreacje i pisać atrakcyjne teksty reklamowe. 

Stworzysz kampanie reklamowe oparte o remarketing, grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, dowiesz się, jak krok po kroku zainstalować Piksel Facebooka i zdarzenia na swojej stronie internetowej. Innymi słowy - nauczysz się kompleksowej obsługi Ads Managera oraz poznasz najlepsze praktyki budowania konta reklamowego i tworzenia kampanii w ekosystemie Meta. 

Korzystając z kursu online, sam decydujesz kiedy i w jakim tempie się uczysz - w każdej chwili możesz wrócić do interesujących Cię lekcji.

Jeśli szukasz szkolenia, które dotyczy również działań contentowych i organicznych, sprawdź nasz kurs Social Media Marketing (dawniej Serwisy Społecznościowe), w nowej, odświeżonej wersji z 2023 roku!

Co wyróżnia nasz kurs?

Kurs online został przygotowany przez Szymona Lisowskiego, prezesa Socjomanii, praktyka w realizacji kampanii reklamowych w ekosystemie Facebooka. Oprócz prowadzenia kampanii reklamowych (m.in. dla SAGE Polska, Cinema City, Rainbow, Cartoon Network oraz firm z takich branż jak e-commerce, edukacja, rozrywka czy turystyka), Szymon na co dzień dokonuje audytów kont reklamowych pod kątem optymalizacji, przygotowuje strategie, szkoli (ponad 3500 godzin doświadczenia) oraz prowadzi zajęcia na wiodących polskich uczelniach (m.in. ALK, AGH, WSB). Jest też współautorem podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”. 

Dzięki temu doświadczeniu kurs został zaprojektowany tak, aby poszczególne lekcje od razu odpowiadały na potencjalne pytania oglądających i przeprowadziły uczestnika krok po kroku przez złożony ekosystem Facebooka - od podstawowej konfiguracji, przez stworzenie kampanii reklamowych, aż po zaawansowane opcje, optymalizację i tips&tricks. 

A jeżeli w trakcie kursu pojawią się pytania, będziesz mógł zadać je na zamkniętej grupie na Facebooku, która została przygotowana specjalnie dla uczestników kursu. To także miejsce wymiany wiedzy i inspiracji w tematach reklamy na Facebooku. 

Kurs zawiera w sobie dziesiątki praktycznych wskazówek dotyczących zarówno konfiguracji i optymalizacji kampanii, jak i zarządzania Menedżerem reklam - wszystko po to, aby Twoje kampanie były nie tylko skuteczne i realizowały wybrane cele, ale także aby czas potrzebny na ich tworzenie, kontrolowanie i skalowanie był ograniczony do minimum. 

Kupując dostęp do kursu, otrzymujesz również dostęp do wszystkich jego aktualizacji i lekcji, które powstaną w czasie Twojego dostępu. 

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl  
- jako wygodny e-learning.

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do kursu

2

Teoria i konfiguracja

  • Ograniczenia i regulamin, odwołanie od decyzji
  • System aukcyjny i koszty reklamowe
  • Podstawowe formy promocji vs Menedżer Reklam
  • Business Manager 
  • Zakładanie konta, waluta i strefa czasowa 
  • Ustawienia faktur i płatności
3

Kampania

  • Kampanie i struktura kampanii reklamowych
  • Cele reklamowe – które wybrać?
4

Zestawy reklam

  • Wprowadzenie do zestawów reklamowych
  • Lokalizacja
  • Wiek, płeć i języki
  • Dane demograficzne
  • Zainteresowania
  • Zachowania
  • Wykluczenia i zawężanie
  • Targetowanie szczegółowe Advantage i rozszerzanie grupy odbiorców 
  • Umiejscowienia
  • Budżet i harmonogram 
  • Optymalizacja i wyświetlanie, strategie optymalizacji i stawki ręczne
5

Reklamy

  • Reklama - tożsamość, formaty, nieopublikowane posty strony
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Podglądanie reklam konkurencji (Meta, Google, LinkedIn)
  • Parametry UTM
  • Testy A/B
6

Zarządzanie menedżerem reklam

  • Nawigacja w Ads Managerze
  • Skalowanie i rozbudowa kampanii reklamowych
  • Struktura kampanii a nazewnictwo
7

Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców

  • Czym są grupy niestandardowych odbiorców - czym są, jakie są ich typy, retargeting w Meta
  • Lista klientów 
  • Strona na Facebooku i Profil firmowy na Instagramie
  • Aktywizowanie nieaktywnych fanów
  • Film 
  • Formularz kontaktowy, wydarzenie, materiał błyskawiczny 
  • Wykorzystanie "cudzych" grup niestandardowych odbiorców 
  • Tworzenie i wykorzystanie grup podobnych odbiorców
8

Piksel Facebooka, remarketing i konwersje

  • Piksel Facebooka - co to jest i jak go stworzyć
  • Implementacja Piksela Facebooka - Google Tag Manager
  • Zdarzenia - wybór zdarzeń
  • Instalacja zdarzeń
  • Konwersje niestandardowe
  • Remarketing
  • API konwersji
9

Analiza i optymalizacja

  • Analiza reklam
  • Filtry, raporty, historia zmian
10

Taktyki reklamowe, tips&tricks

  • Kampanie typu "always-on"
  • Reguły automatyczne
  • Zapisane grupy odbiorców i nakładanie się grup docelowych
  • Wykorzystanie mixu celów reklamowych
  • Dynamiczny materiał reklamowy
  • Kampanie z celem konwersje
  • Taktyki grup niestandardowych i taktyki remarketingowe
  • CBO - Campaign Budget Optimization / budżet Advantage 
11

Reklama na Instagramie

  • Najważniejsze informacje i łączenie konta
  • Promocja z poziomu aplikacji vs promocja w Menedżerze reklam
  • Kreacje reklamowe na Instagramie 
  • Kampanie na pozyskiwanie obserwujących na Instagramie
12

Narzędziownik

  • Przydatne narzędzia do tworzenia treści

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie działań reklamowych na Facebooku oraz Instagramie, którym potrzebna jest aktualna wiedza dotycząca możliwości reklamowych w tej platformie.

Specjalistów ds. PPC

Chcących poznać najlepsze praktyki dotyczące targetowania oraz budżetowania przygotowywanych kampanii reklamowych.

Właścicieli MŚP

Chcących rozpocząć działania reklamowe
na Facebooku oraz Instagramie oraz tych, którzy nadzorują działania agencji w tym zakresie.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

Karnet open na wiedzę

Zyskaj dostęp do wszystkich autorskich kursów online Socjomanii w cenie 1500 zł netto
na okres 3 miesięcy!

Sprawdź ofertę!

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Dostęp do kursu online zostanie nadany po odnotowaniu płatności za kurs.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Szkolenie stacjonarne/webinar czy kurs online - które lepiej wybrać?
Z naszego doświadczenia najlepiej sprawdza się wersja hybrydowa - uczestnicy naszych szkoleń najbardziej chwalą sobie uczestnictwo w szkoleniach stacjonarnych/webinarach, gdzie późniejszy dostęp do kursu online stanowi uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas spotkania oraz pozwala w łatwy sposób wrócić do zagadnień, które wymagają przypomnienia.

Jeśli cenisz sobie elastyczność i zindywidualizowany tryb oraz tempo nauki, kurs online zdecydowanie jest dla Ciebie.
Czy kursy są aktualne? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kursy są na bieżąco aktualizowane o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w w dwóch zamkniętych grupach na Facebooku przewidzianych dla uczestników obu kursów.

Kursy online "Reklama na Facebooku i Instagramie"+ "Social Media Marketing":

Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”. Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram Marketing":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook Marketing":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

4. Kursy "LinkedIn Marketing i personal branding" i "Social Selling na LinkedIn":

Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

Reklama na Facebooku i Instagramie

790,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Reklama na Facebooku i Instagramie

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?