Co wyróżnia nasz kurs?
Kurs online został przygotowany przez Szymona Lisowskiego, prezesa Socjomanii, praktyka w realizacji kampanii reklamowych w ekosystemie Facebooka. Oprócz prowadzenia kampanii reklamowych (m.in. dla SAGE Polska, Cinema City, Rainbow, Cartoon Network oraz firm z takich branż jak e-commerce, edukacja, rozrywka czy turystyka), Szymon na co dzień dokonuje audytów kont reklamowych pod kątem optymalizacji, przygotowuje strategie, szkoli (ponad 3500 godzin doświadczenia) oraz prowadzi zajęcia na wiodących polskich uczelniach (m.in. ALK, AGH, WSB). Jest też współautorem podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”.
Dzięki temu doświadczeniu kurs został zaprojektowany tak, aby poszczególne lekcje od razu odpowiadały na potencjalne pytania oglądających i przeprowadziły uczestnika krok po kroku przez złożony ekosystem Facebooka - od podstawowej konfiguracji, przez stworzenie kampanii reklamowych, aż po zaawansowane opcje, optymalizację i tips&tricks.
A jeżeli w trakcie kursu pojawią się pytania, będziesz mógł zadać je na zamkniętej grupie na Facebooku, która została przygotowana specjalnie dla uczestników kursu. To także miejsce wymiany wiedzy i inspiracji w tematach reklamy na Facebooku.
Kurs zawiera w sobie dziesiątki praktycznych wskazówek dotyczących zarówno konfiguracji i optymalizacji kampanii, jak i zarządzania Menedżerem reklam - wszystko po to, aby Twoje kampanie były nie tylko skuteczne i realizowały wybrane cele, ale także aby czas potrzebny na ich tworzenie, kontrolowanie i skalowanie był ograniczony do minimum.
Kupując dostęp do kursu, otrzymujesz również dostęp do wszystkich jego aktualizacji i lekcji, które powstaną w czasie Twojego dostępu.
Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- jako wygodny e-learning.