Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami
1). Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą.
Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów (customer experience), chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design.
Zaprojektowaliśmy kurs, w którym opowiemy Ci o narzędziu, pokażemy praktyczne zastosowanie i na żywym organizmie nauczymy Cię, jak wykorzystywać CJ w praktyce m.in. za pomocą customer journey map.
Chcemy podzielić się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż na. Przygotujemy Cię do roli lidera - prowadzącego część pracy z narzędziem w grupie, co pomoże Ci w samodzielnym przekazaniu wiedzy/praktykowaniu jej ze swoim zespołem po warsztacie.
2). Drugi moduł zaprojektowaliśmy dla osób, które dopiero poznają narzędzia i metodykę service design, by przygotować je do zastosowania w swoim biznesie. Ta część kursu online to zbiór materiałów poświęconych teorii, zastosowaniu i praktycznych narzędziach service design, które możesz wykorzystać w swoim biznesie.
Pomożemy dobrać Ci nowe metody, do tworzenia innowacyjnych pomysłów, a także ich prototypowania i testowania. Nasz program, stworzony dzięki połączeniu wiedzy interdyscyplinarnego zespołu Socjomanii (marketingowców, projektantów, strategów i socjologów) wyróżnia się tym, jak duży nacisk kładziemy na narzędzia digital, a także potencjał nowych technologii i tego, jak zmieniają współczesnego klienta.
3). Trzeci moduł skupia się poznaniu i wykorzystaniu design thinking - czym się wyróżnia, jak je stosować, jak wykorzystywać jego narzędzie indywidualnie i zespołowo. W tej części kursie nauczymy Cię również myślenia wizualnego - wskażemy proste techniki, które odmienią Twoje podejście do zarządzania projektem, a także spotkań i warsztatów. Opowiemy Ci o narzędziach (offline i online), które pomogą w wykorzystaniu design thinking.
Wszystkie moduły kursu zostały zaprojektowane przez naszych facylitatorów w ten sposób, by czerpać jak najwięcej różnorodnych doświadczeń edukacyjnych i rozwojowych - przygotowaliśmy merytoryczne pigułki wiedzy w formie wideo, artykuły, prezentacje, tutoriale do narzędzi i #prasówkę - najbardziej wiarygodne źródła wiedzy i inspiracji dla każdej osoby zainteresowanej tematem design thinking, service design i badaniu ścieżki klienta.
Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.
Szkolenie o podróży klienta po usługach Twojej firmy zawiera moduł tworzenia map. Customer journey map polepsza doświadczenie użytkownika, czyli customer experience, na każdym styku z Twoją firmą.
W trakcie szkolenia dowiesz się, jak określić Twojego typowego klienta i jego oczekiwania, a następnie jak korzystając z poznanych metodyk zapropjektować nowe usługi odpowiadające na jego potrzeby.
Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta i zarządzanie customer experience wymaga kooperacji wszystkich pracowników firmy. Podczas szkolenia trener przekazuje swoje doświadczenie, przykłady zachowań klientów po to, by Twoja firma mogła zdobyć przewagę konkurencyjną.
Odpowiednia strategia i tworzenie efektywnych customer journey map pozwoli mierzyć doświadczenia Twoich klientów w duchu design thinking. Zarządzanie doświadczeniem klientów (customer experience management) to jedna z umiejętności, która pomoże działowi marketingu lepiej komunikować wartości firmy, a działowi obsługi klienta dostarczać lepszy customer experience. Wszystko po to, by dostarczać produkty i usługi idealne.
Którzy chcą zaadaptować swój biznes (produkty, usługi, procesy) do nowych warunków, osiągnąć przewagę konkurencyjną, efektywnie mierzyć doświadczenia i wdrożyć ideę design thinking w swojej firmie oraz za pomocą customer journey map tworzyć usługi i produkty idealne.
Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać doświadczenia klienta (customer experience) i nimi zarządzać (customer experience management), którym zależy na towarzyszeniu w satysfakcjonującej podróży klienta w każdym obszarze firmy.
Poszukujących nowych narzędzi do współpracy w zespole i optymalizowania efektywności, którzy chcą wnieść dział obsługi klienta na wyższy poziom, zyskać korzyści dla działu marketingu i doświadczeń klientów.
...jeśli chcesz otrzymywać od nas najlepsze informacje ze świata digital, zaproszenia na super eventy, wybrane elementy oferty i dedykowane akcje specjalne.
Na twoją skrzynkę wysłaliśmy mail potwierdzający zapis do Socjopoczty.