0
EN
szkolenia otwarte
Online

Serwisy społecznościowe 2.0 (Social Media Marketing) - przedłużenie dostępu

(623)
Online Serwisy społecznościowe 2.0 (Social Media Marketing) - przedłużenie dostępu

Podstawowy

18 - 22 h

Kurs Online

Pozostało 17 miejsc
1 090,00 zł 545,00 zł +23% VAT
Miejsca 17/20

Informacje o kursie Social Media Marketing (Serwisy społecznościowe)

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenie „Social Media Marketing” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes. 

Program szkolenia

1

Wprowadzenie do kursu

  • Przedstawienie prowadzących
  • Agenda = czego dowiesz się z tego kursu
2

Wprowadzenie do serwisów społecznościowych

  • Dlaczego media społecznościowe są ważne?
  • Co to jest content marketing?
  • Budowanie społeczności
  • Budowanie społeczności - przykłady
  • Gdzie szukać aktualnych infromacji o social mediach
  • Darmowe Aplikacje do edytowania zdjęć i video
  • Słowniczek pojęć
3

Podejście strategiczne - planowanie działań

  • Model SOSTAC
  • Zdefiniuj swoje cele
  • Priorytetyzacja celów
  • Analiza konkurencji
  • Określanie grupy docelowej
  • Mapa empatii
  • Dobieranie kanałów komunikacji
  • Generowanie pomysłów na treści i linie tematyczne
  • Generowanie pomysłów na treści i linie tematyczne: Answear The Public
  • Generowanie pomysłów na treści i linie tematyczne: Google Trends
  • Generowanie pomysłów: Chat GPT
  • Drzewko contentowe
  • Kalendarz publikacji
4

Facebook - wprowadzenie

  • Kim są użytkownicy Facebooka w Polsce
  • Więcej o przyszłości Facebooka - w jaką zmierza stronę?
  • Algorytm Facebooka
  • Interfejs - gdzie znajdziemy podstawowe informacje
  • Profil prywatny a profil biznesowy
  • Meta Business Suite
  • Wiadomości automatyczne (na stronie firmowej)
  • Słowniczek pojęć Facebook
5

Skuteczna komunikacja na Facebooku

  • Dostepne formaty i ich prawidłowe użycie
  • Posty
  • Posty wielozdjęciowe
  • Karuzela
  • Post tekstowy
  • Video
  • Obraz z linkiem
  • Zdjęcie 360
  • Relacje
  • Materiał błyskawiczny
  • Eye-catchery
  • Transmisje Live i Streamyard
  • Planowanie działań
  • Jak często publikować swoje treści
  • Jak długie powinny być treści - do and don'ts
  • Grupy na Facebooku
  • Ustawienia grupy na Facebooku
  • Wydarzenia
  • Konkursy
  • FAQ
6

Analizowanie działań na Facebooku

  • Zasięg a wyświetlenia, czyli jak czytać statystyki Facebooka
  • Jak analizować działania na Facebooku?
  • Dane dostępne na Facebooku
  • Co mierzyć?
  • Inne narzędzia do analizowania działań
7

Wprowadzenie do reklamy w Ekosystemie Meta

  • Wprowadzenie do reklamy w ekosystemie Meta
  • Struktura kampanii reklamowych
  • Kampania i cele reklamowe
  • Zestawy reklam
  • Reklamy
8

Instagram - wprowadzenie

  • Kim są użytkownicy Instagrama?
  • Więcej o przyszłości Instagrama - w jaką zmierza stronę?
  • Algorytm Instagrama
  • Czym jest konto biznesowe?
  • Słowniczek pojęć
  • Pamiętaj o odpowiednim bio
9

Skuteczna komunikacja na Instagramie

  • Co i jak publikować na Instagarmie?
  • Posty: zdjęcia + karuzele
  • Rolki - wprowadzenie
  • Rolki - tworzenie krok po kroku
  • 10 pomysłów na rolki na Instagramie
  • Relacje
  • Transmisje Live
  • Planowanie działań
  • Zadbaj o swój feed
  • Moc hasztagów
  • Czym są przewodniki?
  • Jak często publikować swoje treści
  • Jak długie powinny być treści
  • Co wpływa na większe zaangażowanie?
  • Konkursy na Instagramie
  • Efekty AR na Instagramie
  • Tworzenie własnych efektów AR
10

Reklama na Instagramie

  • Wprowadzenie do działań płatnych na Instagramie
  • Opcja "promuj post"
  • Formaty reklam na Instagramie
11

Analizowanie działań na Instagramie

  • Statystyki na Instagramie - najważniejsze informacje
  • Statystyki profilu
  • Statystyki posta
  • Statytyski Relacji
  • Statytyski Rolek
12

Narzędziownik Instagram

  • Przygotowywanie grafik i video z tekstem
  • Analiza followersów
  • Wyszukiwanie i skanowanie influencerów
  • FAQ 
13

LinkedIn

Najważniejsze informacje o LinkedIn

  • Czym jest LinkedIn? Cel, rola i argumenty potencjału
  • LinkedIn, a inne kanały social media - podcast z Karoliną Kociołek
  • LinkedIn 2023 - statystyki i informacje o użytkownikach
  • Jak działa LinkedIn w praktyce?
  • Prawda czy fałsz? Najpopularniejsze mity i fakty o LinkedIn
  • Załóż profil na LinkedIn
  • Interfejs platformy LinkedIn
  • Profil prywatny vs firmowy

Działania na LinkedIn

  • Algorytm na LinkedIn - jak działa i jak tworzyć treści?
  • Przegląd formatów dostępnych na LinkedIn
  • Jakie treści tworzyć na LinkedIn?
  • Funkcje na LinkedIn (grupy i wydarzenia)
  • Jak korzystać z funkcji na LinkedIn?
  • Hashtagi i oznaczenia kont - jak z nich korzystać?
14

YouTube

  • Wprowadzenie do serwisu YouTube
  • Zakładanie konta na YouTubie
  • Jak działa algorytm na YT?
  • Popularne typy treści na YT
  • Czym jest YT Shorts?
  • O czym pamietać dodając film na YT?
15

Twitter

  • Wprowadzenie do Twittera
  • Jak działa algorytm Twittera?
  • Zakładanie konta na Twitterze
  • Typy publikacji na Twitterze
  • Sztuka pisania komunikatu do 280 znaków
  • TweetDeck
  • Statystyki na Twitterze
  • Reklama na Twitterze
  • Twitter Blue
16

TikTok

  • Wprowadzenie do TikToka
  • Zakładanie konta na TikToku
  • Jak tworzyć treści na TikToka? Nagrywanie video krok po kroku
  • Stwórz film, który przyciągnie uwagę odbiorców
  • Statystyki na TikToku
  • Reklama na TikToku - wprowadzenie
  • Stwórz swoją pierwszą reklamę na TikToku
  • Sprzedaż na TikToku
  • Stwórz własny efekt AR
17

Inne platformy social media

  • Pinterest
  • Discord
  • BeReal
  • Snapchat
  • Twitter
18

Moduł dodatkowy - rozmowy wokół mediów społecznościowych

  • Employer branding a social media 🎙️ Bartosz Furtak, Socjomania
  • Content marketing a social media 🎙️ Maciej Szeffer, Socjomania

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia z nimi związane.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Czy kursy są aktualne? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kursy są na bieżąco aktualizowane o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w w dwóch zamkniętych grupach na Facebooku przewidzianych dla uczestników obu kursów.

Kursy online "Reklama na Facebooku i Instagramie"+ "Social Media Marketing":

Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”. Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram Marketing":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook Marketing":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

4. Kursy "LinkedIn Marketing i personal branding" i "Social Selling na LinkedIn":

Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

Serwisy społecznościowe 2.0 (Social Media Marketing) - przedłużenie dostępu

1 090,00 zł 545,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Serwisy społecznościowe 2.0 (Social Media Marketing) - przedłużenie dostępu

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?