Podstawowy
18 - 22 h
Kurs Online
Pozostało 17 miejscTo, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.
Szkolenie „Serwisy społecznościowe” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes. Prowadzimy także dedykowane szkolenia
Facebook dla biznesu oraz Reklama na Facebooku.
Zdajemy sobie sprawę, że otaczająca nas sytuacja wymaga efektywności kosztowej. Dlatego też przygotowaliśmy również kursy wideo online z tej tematyki:
Lekcja: Jak analizować działania w social media?
Specjalistka ds. digital marketingu. Od początku kariery zawodowej związana z marketingiem internetowym. Przygotowuje i wspiera w realizacji strategii oraz pomaga w procesach digitalizacji przedsiębiorstw. Praktyk w zakresie działań marketingowych dla e-commerce, zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Posiada przekrojową wiedzę dotyczącą narzędzi digital marketingowych.
Projektantka usług, certyfikowany trener Digital Marketing Insitute. Współtwórca polskiego oddziału SDN i Stowarzyszenia Service Design Poland, wykładowca i praktyk metodyki service design i design thinking oraz netnografii. Szkoli z potencjału narzędzi biznesowych (głównie Linkedin). Posiada MBA z Service Innovation (Laurea University, Helsinki). Przez ostatnie 6 lat przeprowadziła +200 szkoleń dla klientów z różnych branż od działów biznesowych, sprzedaży, HR, employer brandingu do kadry zarządzającej.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami