Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?
Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).
Informacje o szkoleniu Strategia działań na LinkedIn
Serwis Linkedin zyskuje coraz większą popularność w działaniach biznesowych w Polsce, związaną z rosnącą dynamiką przyrostu użytkowników, penetracją w obszarach coraz większej liczby branż i zwiększającym się potencjałem grupy docelowej manager +. Biorąc pod uwagę kierunek strategiczny rozwoju serwisu w stronę promocji jednostki (personal branding) i akcentowania wartości wiedzy merytorycznej - podniesienie wagi content marketingu i reklamy targetowanej (opcje Linkedin Publishing, Linkedin Advertising) serwis daje coraz większe możliwości do efektywnego działania. Aby osiągać zamierzone cele, koniecznym jest wypracowanie taktyki działania.
Zapraszamy na szkolenie z doświadczoną konsultantką, mającą na koncie ponad 150 szkoleń z serwisu (ostatnie 4,5 roku), strategie i procesy konsultingowe z markami takimi jak IBM, Jones Lang La Salle, BZWBK, Raben Group, Velux, Grupa Onet Ras Polska, COTY, HPE i wiele, wiele innych.
Prowadzimy także szkolenie, które od podstaw wprowadza w możliwości LinkedIn.