0
EN
szkolenia otwarte

Strategia działań na LinkedIn

Ocena szkolenia (297)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Strategia działań na LinkedIn
04.10 6 wolnych miejsc 15.11 8 wolnych miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „LinkedIn" — Katarzyna Młynarczyk

1:21 min

Informacje o szkoleniu LinkedIn

Serwis Linkedin zyskuje coraz większą popularność w działaniach biznesowych w Polsce, związaną z rosnącą dynamiką przyrostu użytkowników, penetracją w obszarach coraz większej liczby branż i zwiększającym się potencjałem grupy docelowej manager +. Biorąc pod uwagę kierunek strategiczny rozwoju serwisu w stronę promocji jednostki (personal branding) i akcentowania wartości wiedzy merytorycznej - podniesienie wagi content marketingu i reklamy targetowanej (opcje Linkedin Publishing, Linkedin Advertising) serwis daje coraz większe możliwości do efektywnego działania. Aby osiągać zamierzone cele, koniecznym jest wypracowanie taktyki działania.
Zapraszamy na szkolenie z doświadczoną konsultantką, mającą na koncie ponad 150 szkoleń z serwisu (ostatnie 4,5 roku), strategie i procesy konsultingowe z markami takimi jak IBM, Jones Lang La Salle, BZWBK, Raben Group, Velux, Grupa Onet Ras Polska, COTY, HPE i wiele, wiele innych.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przedstawienie prowadzącego oraz agendy szkolenia oraz zasad warsztatów.
10:15

Energizer / wprowadzenie do szkolenia

  • Ćwiczenie: mapa najważniejszych pojęć, wyrównanie wiedzy uczestników.
10:30

Prognozy rozwoju serwisu Linkedin. Wybrane case studies działania w branżach uczestników

11:00

Krok strategiczny numer 1: Gdzie jesteśmy?

  • Analiza sytuacji wyjściowej.
  • Obecna penetracja w branżach i na stanowiskach.
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę

11:45

Krok strategiczny numer 2: Grupy docelowe

  • Określenie grupy docelowej.
  • Mapa interesariuszy.
12:30

Przerywnik inspiracyjny: realne przykłady case studies i działań strategicznych konsultanta

13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Krok strategiczny numer 3: Cele

  • Działania Linkedin a cele biznesowe i komunikacyjne organizacji.
14:30

Rekonesans najważniejszych funkcji Linkedin oraz aktualizacja wiedzy.

  • Narzędzia sprzedażowe: Linkedin Sales Navigator.
  • Narzędzia rekrutacyjne: Linkedin Recruiter.
  • Monitoring Linkedin.
15:00

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę.

15:15

Krok strategiczny numer 4: Wyznaczenie linii komunikacyjnych

  • Dobór formatów.
  • Crossdystrybucja treści między Company Page a profilem prywatnym.
  • Harmonogram komunikacji - częstotliwość.
15:45

Krok strategiczny numer 5: Realizacja celów działań na Linkedin

  • Działania organiczne - taktyki content marketingu w oparciu o Linkedin Publishing, formaty video i codzienne aktywności, crossdystrybucja między kanałami).
  • Działania zasięgowe - panel reklamowy Linkedin i przegląd formatów reklamowych; wytyczne do mierzenia efektów działań realizowanych przez zewnętrzne podmioty (agencje interaktywne).
16:30

Podsumowanie

  •  Przedstawienie wypełnionego schematu taktycznego dla organizacji.
17:00

Zakończenie szkolenia

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób zainteresowanych Employer oraz Personal Brandingiem

Wdrażających komunikację na LinkedIn.

HR managerów

Chcących bardziej efektywnie wykorzystywać LinkedIn Recruiter.

Pracowników działów sprzedaży

Zainteresowanych pogłębieniem wiedzy w zakresie Social Sellingu, Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerów

Planujących strategię działania marki w serwisie.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?