Jaki był problem?
Wprowadzenie
Badania service safari pozwalają firmom uzyskać głębsze zrozumienie ścieżki klienta poprzez wcielenie się w jego rolę. Umożliwia to identyfikację punktów styku, doświadczeń i ewentualnych problemów z perspektywy klienta, co pozwala na doskonalenie procesów, zwiększenie satysfakcji klienta oraz dostosowanie oferty do realnych potrzeb. Ponadto, badania tego typu umożliwiają porównanie działań z konkurencją, co pozwala na uzyskanie cennych benchmarków i lepsze dostosowanie strategii biznesowej do oczekiwań rynku.
BNP Paribas Cardif już od 25 lat działa z sukcesem na polskim rynku i oferuje swoje ubezpieczenia klientom dzięki ścisłej współpracy z partnerami. Wchodzi w skład jednej z największych międzynarodowych instytucji finansowych na świecie – Grupy BNP Paribas.
Ich misją jest sprawienie, aby ubezpieczenia były bardziej dostępne, nowoczesne, przyjazne i proste. Żeby sprostać tym wyzwaniom, korzystają zarówno z dogłębnej wiedzy na temat klientów, ich stylu życia oraz potrzeb dotyczących ochrony ubezpieczeniowej, jak i z umiejętności przewidywania nadchodzących zmian oraz innowacyjnego podejścia do ubezpieczeń.
Jaka była potrzeba?
Chcąc realizować swoje cele klientocentryczne, BNP Paribas Cardif zgłosił się do nas z potrzebą analizy ścieżki klienta i jego doświadczeń związanych z zakupem produktu ubezpieczeniowego i procesu analizy jego potrzeb, która pojawia się na tym etapie. Po zbadaniu potrzeb klienta, zaproponowaliśmy dedykowaną usługę, której celem było zmapowanie procesów i zestawienie ich z dobrymi benchmarkami konkurencji.