Efekty?
Szkolenie przełożyło się na realną zmianę podejścia do procesów projektowych w organizacji. Uczestnicy wykorzystali zdobytą wiedzę w praktyce, co zaowocowało implementacją Service Design w kilku kluczowych inicjatywach. Jak relacjonowała Agnieszka, koordynatorka szkolenia:
„Sporo narzędzi wdrożyliśmy i opowiedzieliśmy o 4 projektach, w których zostały one wykorzystane: digitalizacja umów, zmiany na listach refundacyjnych dla dostawców i innych interesariuszy, zwroty zgodnie z nowelizacją jednej z ustaw, wiedzownia.”
Opinie uczestników po szkoleniu wskazywały na pozytywne aspekty takie jak:
- ✅ „Dynamika spotkania, proporcje teorii do praktyki, dostosowanie materiałów i przebieg szkolenia do zaawansowania grupy i jej wiedzy.“
- ✅ „Dopasowanie przykładów zastosowania”
- ✅ „Sposób i forma przeprowadzenia szkolenia. Dużo przykładów z „życia”
Szkolenie otrzymało wynik 100 NPS, 5.00 za ocenę merytoryczną szkolenia i 4,91 za kwestie logistyczne.
Dodatkowo, po sukcesie pierwszego szkolenia, firma dostrzegła wartość w rozwijaniu kompetencji Service Design i zainwestowała w kontynuację szkoleń dla kolejnych zespołów. Socjomania przeszkoliła z tego samego zakresu zespół łańcucha dostaw oraz marketingu i sprzedaży.
Rozszerzenie współpracy
Po 1,5 roku Neuca powróciła z zapytaniem o zaawansowane szkolenie dla zespołu relacji z klientem, które pozwoliło im wejść na kolejny poziom w projektowaniu usług.
Zaawansowane szkolenie Service Design – zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić uczestnikom przejście na kolejny poziom w zakresie projektowania usług. Program obejmował:
- Sesje Action Learning – uczestnicy analizowali rzeczywiste wyzwania projektowe z własnych doświadczeń, ucząc się skuteczniejszych sposobów ich rozwiązywania.
- Przegląd lessons learned z poprzednich projektów – uczestnicy identyfikowali najlepsze praktyki i obszary do poprawy na podstawie wcześniejszych doświadczeń, co pomogło im usprawnić przyszłe projekty.
- Nowe narzędzia do efektywnego projektowania usług i rozwiązań – rozszerzony zestaw metod badawczych i projektowych, takich jak analiza morfologiczna, mash-upy, testy A/B oraz techniki prototypowania i walidacji pomysłów.
Opinie uczestników po szkoleniu wskazywały na pozytywne aspekty takie jak:
- ✅ „Na plus przygotowania i prowadzenia warsztatu. Wiedza i przekaz trenera.”
- ✅ „Ćwiczenia!!!”
- ✅ „Różnorodność narzędzi kreatywnych”
Szkolenie było dostosowane do nowych wyzwań firmy, a jego celem było lepsze zarządzanie wyzwaniami w projektach i unikanie blokad w procesie decyzyjnym.
💡 Trenerzy, którzy realizowali to szkolenie: