Efekty?
Głównym rezultatem przeprowadzonej dedykowanej ścieżki rozwojowej było stworzenie podstawy dla budowania bazy wewnętrznych ekspertów w obszarze e-commerce w Carlsberg Polska, ze szczególnym uwzględnieniem platform e-grocery.
Stworzyliśmy także specyfikację raportu idealnego, który został przekazany wszystkim partnerom. Przeszkolony zespół wie również, jak unikać pułapek związanych z analizą efektywności działań.
Dzięki przeprowadzonym warsztatom z użyciem metody Service Safari dla kluczowych partnerów, uczestnicy szkoleń mogli na własnej skórze przejść całą ścieżkę zakupową, a także rozpoznać szanse i problemy tego procesu.
W oparciu o specjalnie przygotowane ćwiczenia warsztatowe wypracowaliśmy model dzielenia się danymi z partnerami Carlsberg Polska, a jednocześnie przygotowując plan trójstronnych spotkań negocjacyjnych.
Stworzyliśmy plan zarządzania pikselami sprzedażowymi, które docelowo mają znaleźć się na platformach partnerów, aby umożliwić dotarcie do klientów ze swoim komunikatem oraz optymalizację działań sprzedażowych.
Po każdym ze spotkań w ramach ścieżki rozwojowej przeprowadzaliśmy dedykowaną ankietę satysfakcji. Średnia z ocen ze wszystkich modułów szkolenia wyniosła 4,55/5. W wynikach z ankiet uczestnicy zwracali szczególną uwagę na wysoki poziom praktyczności warsztatów, ich dedykowany charakter dopasowany do bieżących działań zespołu klienta, przekazywanie wiedzy popartej doświadczeniem oraz dużą liczbę przykładów z realnie przeprowadzonych kampanii.
Opinie uczestników ścieżki:
II edycja Akademii e-commerce była szalenie inspirująca. Mnogość ćwiczeń i rozmów na warsztatach, analiza case-ów klienckich, które prowadziliśmy pod przewodnictwem Dawida dała nam dużą dawkę wiedzy i pokazała mnogość rozwiązań i ciekawych narzędzi, które możemy wykorzystywać we współpracy z klientami e-commerce.
Menedżer ds. Rozwoju Kluczowych Klientów
Akademia eCommerce jest bardzo wartościowym programem, który pozwala na zdobycie nowej wiedzy i umiejętności w zakresie handlu elektronicznego. Dzięki tej inicjatywie możemy usprawniać już istniejące partnerstwa oraz lepiej artykułować oczekiwania tam, gdzie dopiero zaczynamy pracę.
Menedżer ds. Eksportu i E-commerce