0
EN
case study

Cosibella

Praktyczne szkolenie narzędzia: DV360 i CM360

ikona

Jaki był problem?

Cosibella to dwa salony kosmetologiczne w Warszawie oraz sklep internetowy, oferujący szeroki wybór produktów kosmetycznych na rynku polskim i dziewięciu rynkach zagranicznych. Wewnętrzny dział mediowy i analityczny klienta w swoich działaniach wykorzystywał do niedawna głównie Google Ads, jednak chcąc osiągnąć pełen potencjał Google Marketing Cloud, rozpoczął pracę z Display Video 360 oraz Campaign Manager 360.

Wspólnie z naszym partnerem, agencją mediowo-kreatywną BeDigital oraz koordynatorem ze strony Cosibelli ustaliliśmy wynikające z sytuacji wyjściowej potrzeby, a więc przede wszystkim:

  • weryfikację obranych strategii,
  • poznanie dobrych praktyk,
  • optymalizację obecnych działań oraz poznanie zaawansowanych ustawień kampanii.

Wszystko to w ramach systemów DV 360 oraz CM 360. Dodatkowo również w ścieżce rozwojowej dla zespołu uwzględniliśmy przybliżenie jej uczestnikom funkcjonalności systemu do raportowania Looker Studio, aby wzmocnić kompleksowość naszej współpracy.

ikona

Rozwiązanie?

W ramach dedykowanej ścieżki rozwojowej dla wybranego zespołu Cosibelli przeprowadziliśmy 6-etapowe spotkania online połączone z zajęciami warsztatowymi, za które odpowiadał specjalista od systemów programatycznych Wiktor Burtan z agencji BeDigital. Na zajęciach uczestnicy mieli okazję przejść przez teorię oraz praktykę procesu tworzenia i analizowania zaawansowanych kampanii, poznali również cenne wskazówki oraz dobre praktyki.

Duży nacisk został położony na aspekt praktyczny szkolenia, dlatego ćwiczenia odbywały się bezpośrednio na koncie reklamowym Cosibelli. Takie podejście umożliwiło zoptymalizowanie własnych ustawień klienta oraz rozwianie wątpliwości dotyczących wcześniejszych działań w obszarze pakietu Google Marketing Cloud.

ikona

Efekty?

Przeprowadzone szkolenie pozwoliło na szybkie i gruntowne poszerzenie oraz usystematyzowanie wiedzy wśród członków zespołu Cosibella, a więc jeszcze efektywniejsze wykorzystywanie potencjału systemów DV 360 oraz CM 360.

Poznanie dobrych praktyk, a także przećwiczenie nabytych umiejętności na własnym koncie reklamowym, umożliwiło wdrożenie potrzebnych zmian i optymalizacji od razu, bez zbędnego powtarzania kroków. Uczestnicy otrzymali także komplet propozycji testów w odniesieniu do ich obecnych i przyszłych kampanii.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?