Jaki był problem?
Cosibella to dwa salony kosmetologiczne w Warszawie oraz sklep internetowy, oferujący szeroki wybór produktów kosmetycznych na rynku polskim i dziewięciu rynkach zagranicznych. Wewnętrzny dział mediowy i analityczny klienta w swoich działaniach wykorzystywał do niedawna głównie Google Ads, jednak chcąc osiągnąć pełen potencjał Google Marketing Cloud, rozpoczął pracę z Display Video 360 oraz Campaign Manager 360.
Wspólnie z naszym partnerem, agencją mediowo-kreatywną BeDigital oraz koordynatorem ze strony Cosibelli ustaliliśmy wynikające z sytuacji wyjściowej potrzeby, a więc przede wszystkim:
- weryfikację obranych strategii,
- poznanie dobrych praktyk,
- optymalizację obecnych działań oraz poznanie zaawansowanych ustawień kampanii.
Wszystko to w ramach systemów DV 360 oraz CM 360. Dodatkowo również w ścieżce rozwojowej dla zespołu uwzględniliśmy przybliżenie jej uczestnikom funkcjonalności systemu do raportowania Looker Studio, aby wzmocnić kompleksowość naszej współpracy.