Rozwiązanie?
Całodniowe szkolenie łączyło w sobie krótkie elementy wykładowe z praktycznymi ćwiczeniami, które uczestnicy wykonywali bezpośrednio na platformie LinkedIn. Uczestnicy nie tylko zdobywali teoretyczną wiedzę, ale natychmiastowo wdrażali ją w praktyce poprzez aktywne działania na platformie. Uczestnicy mieli okazję od razu na szkoleniu poprawić różne elementy swojego profilu, nauczyć się tworzyć skuteczne posty oraz budować relacje z innymi użytkownikami.
Podczas całodniowego szkolenia zagospodarowaliśmy między innymi następujące bloki tematyczne:
-
Jakie są kluczowe elementy budowania marki osobistej?
-
Jakie cele można spełniać poprzez budowanie marki osobistej?
-
Jak zidentyfikować indywidualne wyróżniki swojej marki osobistej?
-
Jak działa algorytm na LinkedIn (wraz z praktycznymi przykładami)?
-
Jak mierzyć efektywność swoich działań na LinkedIn? 4 filary skutecznego działania na LinkedIN (Social Selling Index)
-
Checklista profilu osobistego na platformie LinkedIn
-
Jak tworzyć treści na LinkedIn (wraz z praktycznymi wskazówkami)?
-
Jak korzystać z narzędzi wspierających (Copy.ai, ChatGPT, Bard)?
-
Jak dotrzeć do właściwej grupy docelowej?
-
Jak pozyskiwać i nawiązywać nowe relacje biznesowe?
Szkolenie zakończyło się quizem wiedzy oraz wręczeniem certyfikatów drukowanych, które równolegle uczestnicy otrzymali również w formie elektronicznej, co nie tylko pozwoliło uczestnikom potwierdzić swoje umiejętności, ale także udostępnić zdobyty certyfikat na swoim profilu LinkedIn.
Co wyróżniło to szkolenie?
Praktyczne przejście przez profil
Zamiast tylko mówić o teorii, uczestnicy mieli okazję praktycznie przejść przez swoje profile na LinkedIn i krok po kroku poprawnie go uzupełnić i dostosować, zgodnie ze wskazówkami i radami omawianymi na szkoleniu.
Dzielenie się praktycznymi przykładami
Szkolenie opierało się na konkretnych przykładach, narzędziach i praktykach, co ułatwiało uczestnikom zastosowanie zdobytej wiedzy w rzeczywistych sytuacjach.
Ćwiczenia z wykorzystania narzędzi wspierających - ChatGPT i Copy.ai
W ramach szkolenia przeprowadziliśmy ćwiczenie, wykorzystując ChatGPT i Bard. Pokazaliśmy uczestnikom, jak sztuczna inteligencja (AI) może wspierać ich w np. generowaniu listy pomysłów na tematy do publikacji na LinkedIn.
Dyskusje i Omawianie Bieżących Pytań
Szkolenie pozwalało na aktywną dyskusję i omawianie aktualnych pytań i wątpliwości uczestników.