0
EN
case study

Lcube

Dedykowane szkolenie - Personal branding i komunikacja na LinkedIn

ikona

Jaki był problem?

LinkedIn jest nie tylko platformą do poszukiwania pracy, ale także potężnym narzędziem do budowania personal brandingu, sprzedaży i nawiązywania relacji biznesowych. Dlatego wiedza na temat tego, jak tworzyć efektywną komunikację i wykorzystywać wszystkie narzędzia LinkedIn to ważne zadanie dla każdego stanowiska w firmie - od kadry zarządzającej, jak i sprzedaży i czy marketingu.

Wychodząc naprzeciw temu wyzwaniu, po zbadaniu potrzeb naszego Klienta, firmy LCube, dewelopera magazynowego z bogatym doświadczeniem budowlanym i w pełni wdrożoną zintegrowaną strategią ESG, zaprojektowaliśmy kompleksowe szkolenie z personal brandingu, sprzedaży i komunikacji na LinkedIn. 

Wykorzystanie LinkedIn staje się kluczowym elementem strategii zarówno wizerunkowej, jak i sprzedażowej. Naszym celem było wyposażenie pracowników klienta w niezbędne informacje, praktyki i umiejętności, które pozwolą im efektywnie wykorzystać potencjał LinkedIn.

ikona

Rozwiązanie?

Całodniowe szkolenie łączyło w sobie krótkie elementy wykładowe z praktycznymi ćwiczeniami, które uczestnicy wykonywali bezpośrednio na platformie LinkedIn. Uczestnicy nie tylko zdobywali teoretyczną wiedzę, ale natychmiastowo wdrażali ją w praktyce poprzez aktywne działania na platformie. Uczestnicy mieli okazję od razu na szkoleniu poprawić różne elementy swojego profilu, nauczyć się tworzyć skuteczne posty oraz budować relacje z innymi użytkownikami.

 

Podczas całodniowego szkolenia zagospodarowaliśmy między innymi następujące bloki tematyczne:

  • Jakie są kluczowe elementy budowania marki osobistej?

  • Jakie cele można spełniać poprzez budowanie marki osobistej?

  • Jak zidentyfikować indywidualne wyróżniki swojej marki osobistej?

  • Jak działa algorytm na LinkedIn (wraz z praktycznymi przykładami)?

  • Jak mierzyć efektywność swoich działań na LinkedIn? 4 filary skutecznego działania na LinkedIN (Social Selling Index)

  • Checklista profilu osobistego na platformie LinkedIn

  • Jak tworzyć treści na LinkedIn (wraz z praktycznymi wskazówkami)?

  • Jak korzystać z narzędzi wspierających (Copy.ai, ChatGPT, Bard)?

  • Jak dotrzeć do właściwej grupy docelowej?

  • Jak pozyskiwać i nawiązywać nowe relacje biznesowe?

 

Szkolenie zakończyło się quizem wiedzy oraz wręczeniem certyfikatów drukowanych, które równolegle uczestnicy otrzymali również w formie elektronicznej, co nie tylko pozwoliło uczestnikom potwierdzić swoje umiejętności, ale także udostępnić zdobyty certyfikat na swoim profilu LinkedIn.

 

Co wyróżniło to szkolenie?

 

Praktyczne przejście przez profil

Zamiast tylko mówić o teorii, uczestnicy mieli okazję praktycznie przejść przez swoje profile na LinkedIn i krok po kroku poprawnie go uzupełnić i dostosować, zgodnie ze wskazówkami i radami omawianymi na szkoleniu.

 

Dzielenie się praktycznymi przykładami

Szkolenie opierało się na konkretnych przykładach, narzędziach i praktykach, co ułatwiało uczestnikom zastosowanie zdobytej wiedzy w rzeczywistych sytuacjach.

 

Ćwiczenia z wykorzystania narzędzi wspierających - ChatGPT i Copy.ai

W ramach szkolenia przeprowadziliśmy ćwiczenie, wykorzystując ChatGPT i Bard. Pokazaliśmy uczestnikom, jak sztuczna inteligencja (AI) może wspierać ich w np. generowaniu listy pomysłów na tematy do publikacji na LinkedIn.

 

Dyskusje i Omawianie Bieżących Pytań

Szkolenie pozwalało na aktywną dyskusję i omawianie aktualnych pytań i wątpliwości uczestników.

ikona

Efekty?

Szkolenie pozwoliło uczestnikom natychmiast wdrażać nowe umiejętności w praktyce. Dodatkowo, poza samym szkoleniem, uczestnicy otrzymali checklistę do poprawnego uzupełnienia swojego profilu na LinkedIn. 

Kilka tygodni po szkoleniu, uczestnicy otrzymali spersonalizowane rekomendacje, jakie zmiany wdrożyli po spotkaniu i na co jeszcze warto zwrócić uwagę, by zwiększyć efektywność ich działań.

Dodatkowo, zmierzyliśmy efektywność działań uczestników na LinkedIn przed i po szkoleniu przy użyciu Social Selling Index (SSI), co dostarczyło mierzalnych danych na temat postępów w budowaniu ich marki osobistej na LinkedIn.

 

Trener, który zrealizował to szkolenie i może przeprowadzić podobne szkolenie w Twojej organizacji

 

Martyna Tarnawska

Wyróżniona w plebiscycie Mistrzynie LinkedIn TOP25 Magazynu Forbes Women 2022. Forbes Women Polska. Znajduje się na liście 25 kobiet, których profile na LinkedIn warto obserwować.

Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy. Przeprowadziła +1500 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego. Posiada wysokie umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, facylitacji i projektowania warsztatów dla różnych grup odbiorców.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?