Przed warsztatami, przeprowadzimy ankietę dla uczestników, aby określić ich główne wyzwania, mity i obawy dotyczące budowania i ekspozycji marki osobistej.
Dwugodzinna interaktywna prezentacja online umożliwi uczestnikom zrozumienie korzyści wynikających z rozwijania marki osobistej, zaprezentuje inspirujące przypadki z branży i pokaże, jak skutecznie się przygotować do warsztatów. Nagranie prezentacji będzie dostępne dla całej organizacji, a zaplanowana sesja pytań i odpowiedzi pozwoli na bezpośrednią interakcję i rozwianie wszelkich wątpliwości.
Czas trwania: 2h
Formuła organizacji warsztatów: online lub offline
W trakcie jednodniowych warsztatów uczestnicy otrzymają kluczowe narzędzia do efektywnego kreowania własnej marki osobistej, co zwiększy ich pewność siebie i zaangażowanie. Nauczą się identyfikować i komunikować swoje unikalne atuty, co pozwoli im skuteczniej zaznaczać swoją obecność i wartość w branży.
Czas trwania: 6h
Maksymalna grupa uczestników: 12 osób
Formuła organizacji warsztatów: online lub offline
Jednodniowe szkolenie skupi się na narzędziach digital, z szczególnym uwzględnieniem LinkedIn, jak również na podstawowych funkcjach innych platform takich jak X (Twitter), Instagram, Quora i forów specjalistycznych. Uczestnicy nauczą się, jak przełożyć strategiczne założenia na konkretne działania w tych kanałach. Omówione zostanie uzupełnienie krok po kroku profilu eksperta na LinkedIn, aktywności i budowanie relacji, tworzenie treści z uwzględnieniem wytycznych algorytmu platformy.
Czas trwania: 6h
Maksymalna grupa uczestników: 12 osób
Formuła organizacji warsztatów: online lub offline
Po zakończeniu warsztatów oferujemy uczestnikom 4 godziny dodatkowych konsultacji dla całej grupy, z możliwością wykorzystania ich indywidualnie lub grupowo. To świetna okazja do skonkretyzowania planów i rozwiązania indywidualnych wyzwań.
Liczba godzin do wykorzystania: 4h
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii.
Od 2016 związana z marketingiem. Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Prowadzi zajęcia z content marketingu i mediów społecznościowych w ramach certyfikowanego kursu Digital Marketing prowadzonego na licencji Digital Marketing Institute.
Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media.
Od samego początku związana z planowaniem działań marketingowych oraz ich egzekucją. Brała czynny udział w kształtowaniu modelu biznesowego oraz w procesie pozyskiwania pierwszych 4000 płacących klientów. Praktyk w zakresie działań marketingowych zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Każde działanie rozpoczynała od planowania strategii marki w zakresie mediów społecznościowych, po optymalizacje i testowanie różnych kanałów w celu zapewnienia optymalnej wydajności treści.
Pomaga zrozumieć świat mediów społecznościowych, jak się po nich poruszać oraz które narzędzia najlepiej wybrać. Uczy jak stworzyć lepszą komunikację oraz kampanie reklamowe. Prowadzi szkolenia dedykowane z zakresu mediów społecznościowych, przeprowadza audyty oraz screeningi.