Rozwiązanie?
Po analizie potrzeb klienta i idei wydarzenia, którego promocja miała się rozpocząć, zaproponowaliśmy PNWM dwudniowe szkolenie, na którym omówiliśmy cztery narzędzia social media, Facebook, Twitter, Youtube i Instagram. Dzięki nim organizacja chciała budować swoją społeczność w Internecie, a także wejść w dialog ze swoją grupą docelową, jaką jest młodzież oraz osoby zaangażowane w działania z młodzieżą: liderzy grup szkolnych, nauczyciele, partnerzy PNWM. Położyliśmy nacisk na wskazanie miejsca mediów społecznościowych w strategii komunikacji wydarzenia, zrozumienia potrzeb grupy docelowej i dopasowania do niej treści oraz na omówienie wszystkich narzędzi w kontekście promocji eventu dla młodzieży. Dwudniowe szkolenie było zakończone warsztatem, na którym stworzyliśmy plan i checklisty planowania komunikacji w omówionych kanałach social media w kontekście organizowanych eventów. Na szkoleniu wraz z zespołem wypracowaliśmy i skonsultowaliśmy pomysły na elementy strategii promocyjnej - proces promocji, gadżety i akcje towarzyszące, oraz - co najważniejsze dla efektu końcowego - główny hashtag całej akcji, czyli #2gether4more. Organizacja wraz z naszą pomocą stworzyła specjalny landing page, na którym agregowano wszystkie wzmianki w formie wizualnej (zdjęcia i filmiki), które opublikowano w social media i które zawierały hashtag akcji #2gether4more.