Jaki był problem?
Grupa Robyg to lider wśród polskich deweloperów giełdowych i jednocześnie jeden z największych pracodawców w sektorze budowlanym. Obecny w Polsce od ponad 15 lat, posiadający szereg inwestycji w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu.
Wraz z dynamicznym rozwojem Grupy Robyg wzrastały równolegle jej potrzeby marketingowe i reklamowe w obszarze Digital Marketingu. Działania te dotychczas zlecane i realizowane były na zewnątrz, to znaczy trafiały do agencji reklamowych i domów mediowych. Sukcesywnie rosły również wydatki marketingowe na te działania, a także różnorodność wykorzystywanych rozwiązań. Jednak jakość uzyskiwanych efektów marketingowych dostarczanych przez partnerów zewnętrznych do Grupy Robyg nie zawsze spotykała się z oczekiwaniami i postawiony w Spółce celami. W gronie osób decyzyjnych, najwyższa kadra zarządzająca, zapadła decyzja o wzmocnieniu wewnętrznych kompetencji poprzez pozyskanie doświadczonych i wysoko wykwalifikowanych specjalistów z branży internetowej, co w konsekwencji pozwoli uniezależnić się od zewnętrznych agencji i domów mediowych i realizować działania marketingowe i reklamowe o oczekiwanej efektywności, także kosztowej.