Jaki był problem?
Kto?
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia łączy w największą grupę uczelni niepublicznych Wyższe Szkoły Bankowe, działające w 10 miastach, Wyższą Szkołę Filologiczną we Wrocławiu i Dolnośląską Szkołę Wyższą. Wg danych za 2019 rok, na uczelniach studiuje niemal 80 tys. studentów, na ponad 130 kierunkach studiów I i II stopnia oraz ponad 500 kierunkach studiów podyplomowych. Uczelnie realizują 14 programów studiów MBA, w tym 3 we współpracy z zagranicznymi uczelniami: University of Northampton, Franklin University oraz Aalto University.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia specjalizuje się w doradzaniu w takich obszarach jak: zarządzanie, strategie rozwoju, marketing, systemy informatyczne, pozyskiwanie funduszy unijnych, współpraca akademicka i międzynarodowa, badania i analizy. Od 25 lat jest swego rodzaju centrum strategicznym dla uczelni, posiadając przy tym 21% udziałów w rynku niepublicznych szkół wyższych w Polsce.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia to nasz stały Klient - i to, co nas szczególnie cieszy, to fakt, że w trakcie trwania prac strategicznych, przedstawicielka zespołu Klienta wzięła udział w Akademii Service Design organizowanej przez Socjomanię.
Jaki był problem?
Dla trzech podmiotów Grupy TEB Akademia (Wyższe Szkoły Bankowe, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia) szukano partnera, który wesprze w opracowaniu strategii social media na lata 2019 - 2021.
Naszemu Klientowi zależało na wyznaczeniu kierunku rozwoju działań marketingowych w mediach społecznościowych, który uwzględni ogromną zmienność i dynamikę social media, na optymalizacji działań sprzedażowych w mediach społecznościowych, na stworzeniu strategii działań w mediach społecznościowych, która będzie wspierała działania employer branding Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia.
Głównymi wyzwaniami zatem były skala projektu i zakres prac oraz zróżnicowane cele, produkty i charakterystyki poszczególnych marek Klienta. Przed nami stało łącznie 12 stron na Facebooku, 10 profili na LinkedIn, 3 profile na Instagramie, 2 profile na Twitterze i 2 profile na YouTube.