Jaki był problem?
Wprowadzenie
Programy employee advocacy to skuteczne narzędzie wzmacniania marki pracodawcy. Pozwalają na pozyskanie naturalnych ambasadorów wśród pracowników, którzy dzielą się pozytywnymi doświadczeniami w swoich kanałach społecznościowych. Wpływa to na zwiększenie zasięgu marki i buduje jej wiarygodność. Dzięki programom EA pracownicy są bardziej zaangażowani, a firma zyskuje autentyczną obecność online, co przekłada się na lepszą reputację marki pracodawcy i przyciąga do niej nowe talenty.
Firma Lagardère Travel Retail to blisko 1000 różnorodnych placówek pod ponad 40 markami, takimi jak m.in.: Inmedio, So Coffee, Costa Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute. Pod parasolem grupy znajdują się marki z trzech obszarów: Travel Essential, Duty Free, Foodservice – w segmencie travel i non-travel. Firma Lagardère Travel Retail zatrudnia ponad 1200 pracowników w oparciu o UoP/Zlecenia w sklepach Duty Free oraz kawiarniach Costa Coffee, zatrudnia ponad 340 pracowników biurowych oraz współpracuje z lokalnymi agentkami i agentami na podstawie umowy agencyjnej, wspierając ich w prowadzeniu biznesu, szkoląc i podpowiadając najlepsze rozwiązania.
W Socjomanii projektujemy strategie programów ambasadorskich, pomagamy w ich wdrażaniu i szkolimy pracowników. Sprawdź, jaki proces zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy dla Lagardère Travel Retail.
Jaka była potrzeba?
Firma Lagardère Travel Retail zgłosiła się do nas z wyzwaniem zaprojektowania programu ambasadorskiego skierowanego do swoich agentów, prowadzących placówki na terenie całej Polski. Wyzwaniem projektu było zbudowanie rozpoznawalności marki pracodawcy Lagardère Travel Retail oraz zrekrutowanie nowych agentów i agentek.