Digital Marketing Lead - ogłoszenie rekrutacyjne
W Socjomanii stawiamy na rozwój naszych trzech filarów - Digital Marketing, Digital HR&EB i Digital Innovation. Powiększamy nasz zespół o ekspertów dla pierwszego filaru. W tym artykule poznasz szczegóły naszego procesu rekrutacyjnego i wymagań dla tego stanowiska.
W Socjomanii pomagamy naszym klientom usprawniać ich pracę, ulepszać usługi, komunikację i ich biznes. 🔥 To nasza praca, ale przede wszystkim pasja, bo w zespole każdy z nas chce realnie wpływać na zmianę, działać i podejmować nowe wyzwania.
Szukamy do naszego zespołu w Socjomanii
DIGITAL MARKETING LEAD
Must-have, czyli jakimi kompetencjami musisz dysponować:
🔸 Przekrojowa wiedza z dziedziny Digital Marketingu - nie musisz być ekspertem w każdym temacie, ale Digital Marketing to core Twoich kompetencji. Poszukujemy osoby, która specjalizuje się w Performance Marketingu i/lub Personal Brandingu i/lub Analityce Internetowej.
🔸 Doświadczenie w wielu branżach, pozwalające na odnalezienie się zarówno w tematach B2B, B2C i e-commerce.
🔸 Swobodne tworzenie materiałów, prowadzenie spotkań i warsztatów w języku angielskim i polskim.
🔸 Preferencja pracy w zespole hybrydowym (każdy ma do dyspozycji pracę w naszym krakowskim biurze).
Nice-to-have, czyli jakie kompetencje i talenty są mile widziane:
🔸 Projektowanie, facylitowanie i prowadzenie warsztatów i spotkań.
🔸 Umiejętności analityczne (research, badania jakościowe i ilościowe).
🔸 Doświadczenie w projektach na poziomie strategicznym.
🔸 Trendspotting (analiza trendów, identyfikacja szans biznesowych).
To szczególnie wyzwanie dla osób, które osobowościowo:
🔸 Mają zidentyfikowane talenty Gallupa takie jak odpowiedzialność, aktywator, indywidualizacja i zbieranie bądź strateg.
🔸 Według DISCa są naturalnymi C (niebieskimi) lub D (czerwonymi), zaś w lustrze i stresie D (czerwonymi).
Wyzwania, które czekają na Ciebie:
🔶 edukowanie i szkolenie z zakresu Digital Marketingu w Twojej specjalizacji
◾ projektowanie efektywnych kampanii marketingowych o celach m.in. rekrutacyjnych, sprzedażowych, leadowych,
◾ kontrola wypracowywanych efektów przez klienta i/lub jego partnerów,
◾ wykorzystywanie narzędzi Digital Marketingowych dla wsparcia procesów wewnątrz organizacji,
◾ edukacji czym jest Digital Marketing i jak go wykorzystać.
🔶 prowadzenie i realizowanie projekty konsultingowe z naszymi klientami z różnorodnych branż, których celem jest ...
◾ analiza rynku, branży, podmiotów konkurencyjnych w zakresie działań digital marketingowych, ich efektywności i możliwości usprawnień,
◾ wypracowanie nowych kierunków strategii marki z wykorzystaniem Customer Journey Mapping, social listening, benchmarkowania, analizy sytuacji zastanej, analizy zasobów po stronie klienta,
◾ przeprowadzenie badań jakościowych (wywiady, ankiety, obserwacje) i opieranie na nich dalszych działań strategicznych.
Szukamy osób, które:
🔸 są proaktywne - lubią działać, zmieniać, wpływać, próbować i nie poddawać się,
🔸 lubią digital i świat nowych technologii - widzą w nich potencjał, ale i umieją zidentyfikować zagrożenia, lubują się w nowych narzędziach i chcą poznawać ich jeszcze więcej,
🔸 chcą pracować z różnorodnymi klientami, wspierać ich konsultingowo, wpływać na realną zmianę,
🔸 lubią się uczyć i uczyć innych - gotowość do pomocy i dzielenie się wiedzą są dla nas jednymi z najważniejszych wartości w teamie.
Widełki wynagrodzenia są uzależnione od Twojego doświadczenia, kompetencji, ale i odpowiedzialności, która przyjmiesz w zespole: 7 000 - 14 000 zł brutto B2B/UOP
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
-
Wypełnienie formularza zgłoszenia (socjomania.typeform.com/digital-marketing-lead) z uwzględnieniem zrobienia autodiagnozy Myersa-Briggsa, jeśli jeszcze tego nie robiłeś/aś.
-
Jeśli odpowiadasz profilowi stanowiska, zostaniesz zaproszony/a na pierwszą rozmowę z członkami naszego zespołu, którzy sprawdzą Twoje umiejętności, wiedzę merytoryczną, motywacje i warunki współpracy.
-
Dla najlepszych osób zaoferujemy pogłębienie autodiagnozy za pomocą testów DISC.
-
Kolejnym krokiem jest przygotowanie krótkiego materiału, na którym opowiadasz na wybrany temat merytoryczny, co sprawdza Twoje kompetencje autoprezencji i wiedzy.
-
Następnym krokiem jest druga rozmowa i zadanie rekrutacyjne do wykonania z członkiem zespołu.
-
Jeśli obie strony widzą, że to to, ostatnie spotkanie jest bezpośrednio z prezesem naszej firmy i Buddym, który wesprze Cię w pierwszych tygodniach pracy.
Co dalej?
⏩ Jeśli znasz osobę, która mogłaby dołączyć do naszego zespołu - koniecznie poleć dalej to ogłoszenie!
⏩ A jeśli to Ty jesteś tą osobą - znakomicie! Wypełnij formularz (socjomania.typeform.com/digital-marketing-lead).