0
EN

Blog o marketingu internetowym

29 listopada 2021 | Martyna Żądło

Digital Marketing Lead - ogłoszenie rekrutacyjne

W Socjomanii stawiamy na rozwój naszych trzech filarów - Digital Marketing, Digital HR&EB i Digital Innovation. Powiększamy nasz zespół o ekspertów dla pierwszego filaru. W tym artykule poznasz szczegóły naszego procesu rekrutacyjnego i wymagań dla tego stanowiska.

W Socjomanii pomagamy naszym klientom usprawniać ich pracę, ulepszać usługi, komunikację i ich biznes. 🔥 To nasza praca, ale przede wszystkim pasja, bo w zespole każdy z nas chce realnie wpływać na zmianę, działać i podejmować nowe wyzwania.

 

Szukamy do naszego zespołu w Socjomanii

DIGITAL MARKETING LEAD

 

Must-have, czyli jakimi kompetencjami musisz dysponować:

🔸 Przekrojowa wiedza z dziedziny Digital Marketingu - nie musisz być ekspertem w każdym temacie, ale Digital Marketing to core Twoich kompetencji. Poszukujemy osoby, która specjalizuje się w Performance Marketingu i/lub Personal Brandingu i/lub Analityce Internetowej.

🔸 Doświadczenie w wielu branżach, pozwalające na odnalezienie się zarówno w tematach B2B, B2C i e-commerce.

🔸 Swobodne tworzenie materiałów, prowadzenie spotkań i warsztatów w języku angielskim i polskim.

🔸 Preferencja pracy w zespole hybrydowym (każdy ma do dyspozycji pracę w naszym krakowskim biurze).

 

 

Nice-to-have, czyli jakie kompetencje i talenty są mile widziane:

🔸 Projektowanie, facylitowanie i prowadzenie warsztatów i spotkań.

🔸 Umiejętności analityczne (research, badania jakościowe i ilościowe).

🔸 Doświadczenie w projektach na poziomie strategicznym.

🔸 Trendspotting (analiza trendów, identyfikacja szans biznesowych).

 

 

To szczególnie wyzwanie dla osób, które osobowościowo:

🔸 Mają zidentyfikowane talenty Gallupa takie jak odpowiedzialność, aktywator, indywidualizacja i zbieranie bądź strateg.

🔸 Według DISCa są naturalnymi C (niebieskimi) lub D (czerwonymi), zaś w lustrze i stresie D (czerwonymi).

 

 

Wyzwania, które czekają na Ciebie:

 

🔶 edukowanie i szkolenie z zakresu Digital Marketingu w Twojej specjalizacji

◾ projektowanie efektywnych kampanii marketingowych o celach m.in. rekrutacyjnych, sprzedażowych, leadowych,

◾ kontrola wypracowywanych efektów przez klienta i/lub jego partnerów,

◾ wykorzystywanie narzędzi Digital Marketingowych dla wsparcia procesów wewnątrz organizacji,

◾ edukacji czym jest Digital Marketing i jak go wykorzystać.

 

🔶 prowadzenie i realizowanie projekty konsultingowe z naszymi klientami z różnorodnych branż, których celem jest ...

◾ analiza rynku, branży, podmiotów konkurencyjnych w zakresie działań digital marketingowych, ich efektywności i możliwości usprawnień,

◾ wypracowanie nowych kierunków strategii marki z wykorzystaniem Customer Journey Mapping, social listening, benchmarkowania, analizy sytuacji zastanej, analizy zasobów po stronie klienta,

◾ przeprowadzenie badań jakościowych (wywiady, ankiety, obserwacje) i opieranie na nich dalszych działań strategicznych.

 

 

Szukamy osób, które:

🔸 są proaktywne - lubią działać, zmieniać, wpływać, próbować i nie poddawać się,

🔸 lubią digital i świat nowych technologii - widzą w nich potencjał, ale i umieją zidentyfikować zagrożenia, lubują się w nowych narzędziach i chcą poznawać ich jeszcze więcej,

🔸 chcą pracować z różnorodnymi klientami, wspierać ich konsultingowo, wpływać na realną zmianę,

🔸 lubią się uczyć i uczyć innych - gotowość do pomocy i dzielenie się wiedzą są dla nas jednymi z najważniejszych wartości w teamie.

 

Widełki wynagrodzenia są uzależnione od Twojego doświadczenia, kompetencji, ale i odpowiedzialności, która przyjmiesz w zespole: 7 000 - 14 000 zł brutto B2B/UOP

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

  1. Wypełnienie formularza zgłoszenia (socjomania.typeform.com/digital-marketing-lead) z uwzględnieniem zrobienia autodiagnozy Myersa-Briggsa, jeśli jeszcze tego nie robiłeś/aś.

  2. Jeśli odpowiadasz profilowi stanowiska, zostaniesz zaproszony/a na pierwszą rozmowę z członkami naszego zespołu, którzy sprawdzą Twoje umiejętności, wiedzę merytoryczną, motywacje i warunki współpracy.

  3. Dla najlepszych osób zaoferujemy pogłębienie autodiagnozy za pomocą testów DISC.

  4. Kolejnym krokiem jest przygotowanie krótkiego materiału, na którym opowiadasz na wybrany temat merytoryczny, co sprawdza Twoje kompetencje autoprezencji i wiedzy.

  5. Następnym krokiem jest druga rozmowa i zadanie rekrutacyjne do wykonania z członkiem zespołu.

  6. Jeśli obie strony widzą, że to to, ostatnie spotkanie jest bezpośrednio z prezesem naszej firmy i Buddym, który wesprze Cię w pierwszych tygodniach pracy.

 

Co dalej?

⏩ Jeśli znasz osobę, która mogłaby dołączyć do naszego zespołu - koniecznie poleć dalej to ogłoszenie!

⏩ A jeśli to Ty jesteś tą osobą - znakomicie! Wypełnij formularz (socjomania.typeform.com/digital-marketing-lead).

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?