Digital Innovation Lead - ogłoszenie rekrutacyjne
W Socjomanii stawiamy na rozwój naszych trzech filarów - Digital Marketing, Digital HR&EB i Digital Innovation. Powiększamy nasz zespół o ekspertów dla trzeciego filaru. W tym artykule poznasz szczegóły naszego rpocesu rekrutacyjnego i wymagań dla tego stanowiska.

W Socjomanii pomagamy naszym klientom usprawniać ich pracę, ulepszać usługi, komunikację i ich biznes 🔥 To nasza praca, ale przede wszystkim pasja, bo w zespole każdy z nas chce realnie wpływać na zmianę, działać i podejmować nowe wyzwania.
Szukamy do naszego zespołu w Socjomanii
DIGITAL INNOVATION LEAD
Must-have, czyli jakimi kompetencjami musisz dysponować:
🔸 Wykorzystywanie w praktyce metod innowacyjnego myślenia & wspierania zmiany - scrum i/lub change management i/lub design thinking i/lub design sprint i/lub human centered design i/lub inne,
🔸 Doświadczenie w tematyce Digital Marketing = wiedza na temat kanałów internetowych, grup docelowych, funkcji biznesowych poszczególnych kanałów digital i ich potencjalnych ról w ekosystemie Klienta.
🔸 Swobodne tworzenie materiałów, prowadzenie spotkań i warsztatów w języku angielskim.
🔸 Preferencja pracy w zespole hybrydowym (każdy ma do dyspozycji pracę w naszym krakowskim biurze).
Nice-to-have, czyli jakie kompetencje i talenty są mile widziane:
🔸 Projektowanie, facylitowanie i prowadzenie warsztatów i spotkań, wykorzystywanie i facylitowanie ćwiczeń i technik kreatywnych.
🔸 Umiejętności analityczne (research, badania jakościowe i ilościowe).
🔸 Trendspotting (analiza trendów, identyfikacja szans biznesowych).
🔸 UX na poziomie strategicznym (analiza rozwiązań/usług/stron, projektowanie).
To szczególnie wyzwanie dla osób, które osobowościowo:
🔸 Mają zidentyfikowane talenty Gallupa takie jak odpowiedzialność, aktywator, indywidualizacja i analityk bądź strateg.
🔸 Według typów Myersa-Briggsa reprezentują grupę Analityków (np. Architekt, Logik, Dowódca, Dyskutant).
🔸 Według DISCa są naturalnymi C (niebieskimi) lub D (czerwonymi), zaś w lustrze i stresie D (czerwonymi).
Wyzwania, które czekają na Ciebie:
🔶 prowadzenie i realizowanie projekty konsultingowe z naszymi klientami z różnorodnych branż, których celem jest ...
◾ analiza rynku, branży, podmiotów konkurencyjnych w zakresie trendów, nowych inicjatyw, luk,
◾ sesje ideacyjne, których celem jest tworzenie nowych pomysłów biznesowych i ich ewaluacja,
◾ wypracowanie nowych kierunków strategii marki z wykorzystaniem Customer Journey Mapping, social listening, benchmarkowania, analizy makrotrendów i trendów,
◾ przeprowadzenie badań jakościowych (wywiady, ankiety, obserwacje) i opieranie na nich dalszych działań strategicznych.
🔶 edukowanie i szkolenie z zakresu technik projektowania innowacji i optymalizacji biznesu
◾ metody innowacyjnego myślenia, wspierania zmiany - scrum, change management, design thinking, design sprint, human centered design
◾ zarządzanie zmianą,
◾ digital mindset
◾ digital leadership.
Szukamy osób, które:
🔸 są proaktywne - lubią działać, zmieniać, wpływać, próbować i nie poddawać się,
🔸 lubią digital i świat nowych technologii - widzą w nich potencjał, ale i umieją zidentyfikować zagrożenia, lubują się w nowych narzędziach i chcą poznawać ich jeszcze więcej,
🔸 chcą pracować z różnorodnymi klientami, wspierać ich konsultingowo, wpływać na realną zmianę,
🔸 lubią się uczyć i uczyć innych - gotowość do pomocy i dzielenie się wiedzą są dla nas jednymi z najważniejszych wartości w teamie.
Widełki wynagrodzenia są uzależnione od Twojego doświadczenia, kompetencji, ale i odpowiedzialności, która przyjmiesz w zespole: 7 800 - 14 000 zł brutto
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
- Wypełnienie formularza zgłoszenia (https://socjomania.typeform.com/innovation-lead) z uwzględnieniem zrobienia autodiagnozy Myersa-Briggsa, jeśli jeszcze tego nie robiłeś/aś.
- Jeśli odpowiadasz profilowi stanowiska, zostaniesz zaproszony/a na pierwszą rozmowę z członkami naszego zespołu, którzy sprawdzą Twoje umiejętności, wiedzę merytoryczną, motywacje i warunki współpracy.
- Dla najlepszych osób zaoferujemy pogłębienie autodiagnozy za pomocą testów DISC.
- Kolejnym krokiem jest przygotowanie krótkiego materiału, na którym opowiadasz na wybrany temat merytoryczny, co sprawdza Twoje kompetencje autoprezencji i wiedzy.
- Następnym krokiem jest druga rozmowa i zadanie rekrutacyjne do wykonania z członkiem zespołu.
- Jeśli obie strony widzą, że to to, ostatnie spotkanie jest bezpośrednio z prezesem naszej firmy i Buddym, który wesprze Cię w pierwszych tygodniach pracy.
Co dalej?
⏩ Jeśli znasz osobę, która mogłaby dołączyć do naszego zespołu - koniecznie poleć dalej to ogłoszenie!
⏩ A jeśli to Ty jesteś tą osobą - znakomicie! Wypełnij formularz.