0
EN

Blog o marketingu internetowym

3 listopada 2021 | Martyna Tarnawska

Digital Innovation Lead - ogłoszenie rekrutacyjne

W Socjomanii stawiamy na rozwój naszych trzech filarów - Digital Marketing, Digital HR&EB i Digital Innovation. Powiększamy nasz zespół o ekspertów dla trzeciego filaru. W tym artykule poznasz szczegóły naszego rpocesu rekrutacyjnego i wymagań dla tego stanowiska.

W Socjomanii pomagamy naszym klientom usprawniać ich pracę, ulepszać usługi, komunikację i ich biznes 🔥 To nasza praca, ale przede wszystkim pasja, bo w zespole każdy z nas chce realnie wpływać na zmianę, działać i podejmować nowe wyzwania.

 

Szukamy do naszego zespołu w Socjomanii

DIGITAL INNOVATION LEAD

 

Must-have, czyli jakimi kompetencjami musisz dysponować:

🔸 Wykorzystywanie w praktyce metod innowacyjnego myślenia & wspierania zmiany - scrum i/lub change management i/lub design thinking i/lub design sprint i/lub human centered design i/lub inne,

🔸 Doświadczenie w tematyce Digital Marketing = wiedza na temat kanałów internetowych, grup docelowych, funkcji biznesowych poszczególnych kanałów digital i ich potencjalnych ról w ekosystemie Klienta.

🔸 Swobodne tworzenie materiałów, prowadzenie spotkań i warsztatów w języku angielskim.

🔸 Preferencja pracy w zespole hybrydowym (każdy ma do dyspozycji pracę w naszym krakowskim biurze).

 

Nice-to-have, czyli jakie kompetencje i talenty są mile widziane:

🔸 Projektowanie, facylitowanie i prowadzenie warsztatów i spotkań, wykorzystywanie i facylitowanie ćwiczeń i technik kreatywnych.

🔸 Umiejętności analityczne (research, badania jakościowe i ilościowe).

🔸 Trendspotting (analiza trendów, identyfikacja szans biznesowych).

🔸 UX na poziomie strategicznym (analiza rozwiązań/usług/stron, projektowanie).

 

To szczególnie wyzwanie dla osób, które osobowościowo:

🔸 Mają zidentyfikowane talenty Gallupa takie jak odpowiedzialność, aktywator, indywidualizacja i analityk bądź strateg.

🔸 Według typów Myersa-Briggsa reprezentują grupę Analityków (np. Architekt, Logik, Dowódca, Dyskutant).

🔸 Według DISCa są naturalnymi C (niebieskimi) lub D (czerwonymi), zaś w lustrze i stresie D (czerwonymi).

 

Wyzwania, które czekają na Ciebie:

 

🔶 prowadzenie i realizowanie projekty konsultingowe z naszymi klientami z różnorodnych branż, których celem jest ...

◾ analiza rynku, branży, podmiotów konkurencyjnych w zakresie trendów, nowych inicjatyw, luk,

◾ sesje ideacyjne, których celem jest tworzenie nowych pomysłów biznesowych i ich ewaluacja,

◾ wypracowanie nowych kierunków strategii marki z wykorzystaniem Customer Journey Mapping, social listening, benchmarkowania, analizy makrotrendów i trendów,

◾ przeprowadzenie badań jakościowych (wywiady, ankiety, obserwacje) i opieranie na nich dalszych działań strategicznych.

 

🔶 edukowanie i szkolenie z zakresu technik projektowania innowacji i optymalizacji biznesu

◾ metody innowacyjnego myślenia, wspierania zmiany - scrum, change management, design thinking, design sprint, human centered design

◾ zarządzanie zmianą,

◾ digital mindset

◾ digital leadership.

 

Szukamy osób, które:

🔸 są proaktywne - lubią działać, zmieniać, wpływać, próbować i nie poddawać się,

🔸 lubią digital i świat nowych technologii - widzą w nich potencjał, ale i umieją zidentyfikować zagrożenia, lubują się w nowych narzędziach i chcą poznawać ich jeszcze więcej,

🔸 chcą pracować z różnorodnymi klientami, wspierać ich konsultingowo, wpływać na realną zmianę,

🔸 lubią się uczyć i uczyć innych - gotowość do pomocy i dzielenie się wiedzą są dla nas jednymi z najważniejszych wartości w teamie.

 

Widełki wynagrodzenia są uzależnione od Twojego doświadczenia, kompetencji, ale i odpowiedzialności, która przyjmiesz w zespole: 7 800 - 14 000 zł brutto

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

  1. Wypełnienie formularza zgłoszenia (https://socjomania.typeform.com/innovation-lead) z uwzględnieniem zrobienia autodiagnozy Myersa-Briggsa, jeśli jeszcze tego nie robiłeś/aś.
  2. Jeśli odpowiadasz profilowi stanowiska, zostaniesz zaproszony/a na pierwszą rozmowę z członkami naszego zespołu, którzy sprawdzą Twoje umiejętności, wiedzę merytoryczną, motywacje i warunki współpracy.
  3. Dla najlepszych osób zaoferujemy pogłębienie autodiagnozy za pomocą testów DISC.
  4. Kolejnym krokiem jest przygotowanie krótkiego materiału, na którym opowiadasz na wybrany temat merytoryczny, co sprawdza Twoje kompetencje autoprezencji i wiedzy.
  5. Następnym krokiem jest druga rozmowa i zadanie rekrutacyjne do wykonania z członkiem zespołu.
  6. Jeśli obie strony widzą, że to to, ostatnie spotkanie jest bezpośrednio z prezesem naszej firmy i Buddym, który wesprze Cię w pierwszych tygodniach pracy.

 

Co dalej?

⏩ Jeśli znasz osobę, która mogłaby dołączyć do naszego zespołu - koniecznie poleć dalej to ogłoszenie!

⏩ A jeśli to Ty jesteś tą osobą - znakomicie! Wypełnij formularz.

 

 

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?