0
EN

Blog o marketingu internetowym

Jak możesz wpłynąć na swoją atrakcyjność na rynku pracy? Poznaj Certyfikat Digital Marketing Institute

Marketing internetowy to branża, która stale będzie wymagać czegoś więcej. Więcej wiedzy, więcej umiejętności i jeszcze więcej sposobów na pokazanie Twoim klientom lub pracodawcom, jak możesz wyróżnić ich firmę i zaspokoić potrzeby ich klientów. 

Czym jest certyfikacja? Czy wpływa na atrakcyjność na rynku pracy? Tego dowiesz się z naszego artykułu!

Komu przyda się wiedza i certyfikacja z Digital Marketingu?

Podnoszenie swoich kwalifikacji jest niezbędnym elementem w pracy każdego marketera. I niezależnie od tego, czy dopiero stawiasz swoje pierwsze kroki w tej branży czy jesteś doświadczonym specjalistą od marketingu cyfrowego, możesz się zastanawiać, co rozwinie Twoją wiedzę, a dodatkowo będzie gwarancją Twoich kompetencji. Nasza propozycja to sprawdzony przez 180 000 uczestników kurs online Digital Marketing, certyfikowany przez międzynarodowy Digital Marketing Institute. Dowiedz się, jaką wartość będzie miało uzyskanie certyfikatu z Digital Marketingu.

Digital marketing, czyli marketing internetowy to dziedzina, w której przyjmuje się, że udowodnione posiadania umiejętności mają pierwszeństwo przed edukacją, a to w dużej mierze dlatego, że większość programów studiów licencjackich nie uczy konkretnych i niezbędnych umiejętności wymaganych do zostania marketerem cyfrowym.

Obecnie mówi się o tym, że posiadanie certyfikatu z Digital Marketingu ma dla pracodawców o wiele większe znaczenie niż dyplom ukończenia studiów wyższych - a zwłaszcza, gdy jest uznawanym dokumentem potwierdzającym znajomość narzędzi digital na całym świecie i spełnia założenia Europejskich Ram Kwalifikacji. Zatem certyfikacja to prawdopodobnie najlepszy sposób, aby pokazać, że zainwestowałeś czas i energię w naukę i doskonalenie umiejętności w tym zawodzie.
 

Co musisz wiedzieć przed wyborem certyfikowanego kursu?

Na rynku Istnieje wiele kursów i certyfikatów oferowanych przez przeróżne firmy - skąd więc możesz wiedzieć czy certyfikat, na który patrzysz, który bierzesz pod uwagę, rzeczywiście przyniesie Ci jakąś wartość i wyróżni Twoją pozycję na rynku pracy?

Zadaj sobie poniższe pytania, by przekonać się, czy certyfikacja, którą rozważasz, będzie korzystna dla Twojej kariery:

  • Czy szkolenie jest prowadzone przez profesjonalistów z branży?
    Upewnij się, czy szkolenie z Digital Marketingu, które rozważasz prowadzą osoby posiadające doświadczenie z tego zakresu, aby nie stracić Twojego czasu i pieniędzy. Nie jest to tajemnicą, że pracodawcy poszukują pracowników, którzy znają zagadnienia praktyczne związane z tą branżą.

  • Czy certyfikat oferuje wiedzę praktyczną?
    Czy ukończenie certyfikatu da Ci umiejętności i wiedzę, które są potrzebne w prawdziwym świecie? Czy dzięki niemu zdobędziesz nowe umiejętności albo podniesiesz/rozwiniesz te, które już posiadasz? Zwróć uwagę na to, czy będziesz w stanie przełożyć to, czego się nauczysz podczas kursu na umiejętności, które będziesz mógł wykorzystać w swoich działaniach marketingowych.

  • Czy certyfikacja jest powszechnie akceptowana?
    Ten czynnik może być nieco trudniejszy do określenia, ale możesz przyjrzeć się badaniom, które pomogą Ci to ustalić. Co mówią byli kursanci po odbyciu tego kursu? Sprawdź opinie na stronie internetowej firmy oraz na stronach innych podmiotów. Nie wszystkie programy mają ten sam poziom akceptacji, dlatego porównaj programy kursów i certyfikaty, aby upewnić się, jakie kwalifikacje uzyskasz na koniec.
     

Czym jest certyfikacja z Digital Marketingu?

Certyfikacja jest potwierdzeniem odbycia cyklu zajęć i pomyślnego zdania egzaminu z materiału objętego kursem. Kursy certyfikacyjne mogą być dogłębne i obejmować szeroki zakres tematów. W niektórych przypadkach certyfikat może być ważny tylko przez określony czas, zanim trzeba będzie go ponownie uzyskać. Należy pamiętać, że certyfikaty mogą być droższe, ponieważ są bardziej szczegółowe niż poświadczenia, a przystąpienie do egzaminu może wymagać uiszczenia opłaty.

Jakie są korzyści z uzyskania certyfikacji?

Niezależnie od tego, czy posiadasz już doświadczenie w tej dziedzinie, czy dopiero zaczynasz - dzięki certyfikacji możesz wiele zyskać. Jednym z bardziej atrakcyjnych aspektów uzyskania certyfikatu jest to, że nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia edukacyjnego, czy przejść przez inne kursy, aby rozpocząć.

  • Bycie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami,

  • Zwiększanie szans na zatrudnienie,

  • Możliwość awansu,

  • Dostanie podwyżki,

  • Wyróżnienie na tle innych, 

  • Połączenie wykształcenia z wiedzą praktyczną.

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród absolwentów pokazały efektywność szkoleń Digital Marketing Institute.



Certyfikowany kurs Digital Marketing - co musisz wiedzieć?

Digital Marketing Institute to najpopularniejszy globalny standard certyfikacji w zakresie kompetencji z digital marketingu. Program szkolenia zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi niezbędnych do pracy w branży. 

Jako Socjomania zaangażowaliśmy się we współpracę z Digital Marketing Institute bo wiemy, jak ważna jest wiedza i znajomość narzędzi digital w budowaniu strategii komunikacji marki. Staliśmy się jedynym partnerem Digital Marketing Institute w Polsce, dzięki czemu możemy zapewnić Ci szkolenie na wysokim, międzynarodowym poziomie, zakończone certyfikowanym egzaminem.

„Doceniam w Socjomanii to, że Wasz zespół ma przekrojową wiedzę, co dodatkowo potwierdza fakt, że jako nieliczna agencja w Polsce, macie oficjalną certyfikację DMI i możecie prowadzić szkolenia na najwyższym poziomie.”
Uczestniczka Certyfikowanego Kursu Digital Marketing

Sprawdź swoją wiedzę o digital marketingu

 

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu: [email protected]

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?