0
EN
konsulting

Facylitacja warsztatów strategicznych

Stoisz przed wyzwaniem zaprojektowania lub rewitalizacji kierunku strategicznego dla swojej organizacji, marki lub produktu?

 

 

Rozwiązaniem są warsztaty strategiczne zaprojektowane i przeprowadzone przez zewnętrznych facylitatorów.

Czujesz, że zewnętrzne podmioty nie zrobią tego tak dobrze jak Ty i Twój zespół lub po prostu nie masz budżetu na pełny proces strategiczny wykonany przez agencję konsultingową lub marketingową? Potrzebujesz wsparcia i szybkiego działania?

Zgłaszasz nam swoje wyzwanie, a my bierzemy na siebie dobór właściwych narzędzi i metod, by efektywnie i w maksymalnie krótkim czasie (2-3 dni) wypracować potrzebne założenia. 

 

 

Krok po kroku

 1  Analiza rynku, trendów i danych z organizacji

Zrozumienie modelu działania organizacji, jej produktów i wyzwań jest kluczowe, by odpowiednio poprowadzić spotkania warsztatowe. Facylitator dokonuje analizy danych pozyskanych i dostarczonych przez organizację oraz uzupełnia je o działanie rynku i trendy w danej branży (onapager na podstawie bezpłatnych źródeł rynkowych).

 2  Agenda warsztatów

Na podstawie zebranych informacji i danych facylitator projektuje przebieg warsztatów strategicznych, dobiera narzędzia, ćwiczenia, metody działania do celu spotkania oraz do jego uczestników. 

 3  Facylitacja warsztatów

Ty i Twój zespół pracujecie nad wyzwaniem podczas warsztatów, które prowadzą zewnętrzni facylitatorzy. Wy skupiacie się na swojej pracy i na wyzwaniu, a facylitatorzy dbają, by w założonym czasie osiągnąć postawiony cel. 

 

Czas trwania: 2 dni (12 h)

Maksymalna grupa uczestników: 20 osób

Formuła organizacji warsztatów: online lub offline

 4  Wsparcie konsultingowe

Po zakończeniu warsztatów masz pakiet 4h konsultacji online do dowolnego wykorzystania (maksymalnie w ciągu miesiąca od zakończenia procesu). Facylitator - konsultant wspiera lidera w realizacji wypracowanych założeń, np. poprzez pomoc w rozpisaniu odpowiedzialności, przygotowaniu karty projektu wraz z określeniem kamieni milowych i odpowiedzialności.

 

Liczba godzin do wykorzystania: 4h

Dla kogo jest ten produkt?

Warsztaty są rozwiązaniem dla:

Firm

poszukujących nowych kierunków strategicznych lub potrzebujących optymalizacji dotychczasowej strategii ze względu na dynamicznie zmieniające się warunki rynkowe.

 

Zespołów

pracujących nad złożonymi projektami, które potrzebują priorytetyzacji.

 

Startupów

w fazie budowania podstaw strategicznych.

Organizacji

chcących wprowadzić nowe produkty / usługi na rynek lub usprawnić już istniejące. 


 

Jakie problemy, wyzwania, bolączki rozwiąże warsztat?

Opracowanie strategii biznesowej na kolejny rok oraz opracowanie założeń strategicznych i biznesowych dla nowej marki.

 

Opracowanie strategii wdrożenia nowego produktu / usługi na rynek oraz strategii komunikacji dla marki / produktu.

Opracowanie strategii digital dla organizacji oraz priorytetyzacja i opracowanie harmonogramu dla kluczowych projektów w organizacji.

    

Opracowanie strategii Employer Branding.

 

Jaki to koszt?

 30 000 zł netto 

Plus koszty logistyczne w przypadku formuły stacjonarnej warsztatów dla zespołu.

Chcę poznać szczegóły!

Poznaj naszych trenerów

Case studies związane z opracowaniem strategii

Wszystkie case studies

Warsztaty strategiczne dla kadry zarządzającej

Szczegóły

Wypracowanie standardów pracy nad i w mediach społecznościowych dla marki HRC w działaniach strategicznych i reklamowych na rynku Polskim.

Szczegóły

Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji i kampanii launchingowej nowego poduktu marki Kupiec.

Szczegóły

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?