Zrozumienie modelu działania organizacji, jej produktów i wyzwań jest kluczowe, by odpowiednio poprowadzić spotkania warsztatowe. Facylitator dokonuje analizy danych pozyskanych i dostarczonych przez organizację oraz uzupełnia je o działanie rynku i trendy w danej branży (onapager na podstawie bezpłatnych źródeł rynkowych).
Na podstawie zebranych informacji i danych facylitator projektuje przebieg warsztatów strategicznych, dobiera narzędzia, ćwiczenia, metody działania do celu spotkania oraz do jego uczestników.
Ty i Twój zespół pracujecie nad wyzwaniem podczas warsztatów, które prowadzą zewnętrzni facylitatorzy. Wy skupiacie się na swojej pracy i na wyzwaniu, a facylitatorzy dbają, by w założonym czasie osiągnąć postawiony cel.
Czas trwania: 2 dni (12 h)
Maksymalna grupa uczestników: 20 osób
Formuła organizacji warsztatów: online lub offline
Po zakończeniu warsztatów masz pakiet 4h konsultacji online do dowolnego wykorzystania (maksymalnie w ciągu miesiąca od zakończenia procesu). Facylitator - konsultant wspiera lidera w realizacji wypracowanych założeń, np. poprzez pomoc w rozpisaniu odpowiedzialności, przygotowaniu karty projektu wraz z określeniem kamieni milowych i odpowiedzialności.
Liczba godzin do wykorzystania: 4h
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii.
Od 2016 związana z marketingiem. Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Prowadzi zajęcia z content marketingu i mediów społecznościowych w ramach certyfikowanego kursu Digital Marketing prowadzonego na licencji Digital Marketing Institute.
Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media.
Od samego początku związana z planowaniem działań marketingowych oraz ich egzekucją. Brała czynny udział w kształtowaniu modelu biznesowego oraz w procesie pozyskiwania pierwszych 4000 płacących klientów. Praktyk w zakresie działań marketingowych zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Każde działanie rozpoczynała od planowania strategii marki w zakresie mediów społecznościowych, po optymalizacje i testowanie różnych kanałów w celu zapewnienia optymalnej wydajności treści.
Pomaga zrozumieć świat mediów społecznościowych, jak się po nich poruszać oraz które narzędzia najlepiej wybrać. Uczy jak stworzyć lepszą komunikację oraz kampanie reklamowe. Prowadzi szkolenia dedykowane z zakresu mediów społecznościowych, przeprowadza audyty oraz screeningi.
Ze światem digital, a szczególnie z mediami społecznościowymi związana jest od 6 lat - pracowała między innymi dla takich firm jak: Snickers, Bosch, Siemens, Bonduelle, Dr Oetker, Jurajska, Grupa Żywiec, Medicine, Grohe, Województwo Łódzkie, Carrefour oraz Hard Rock Cafe. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji kampanii z influencerami. Obecnie w Socjomanii prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego, projekty dedykowane. Jest także wykładowcą w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.