Jaki był problem?
Firma F-Secure, świadcząca usługi w zakresie cyberbezpieczeństwa, zwróciła się do Socjomanii z wyzwaniem zwiększenia widoczności marki pracodawcy na LinkedIn.
Firma F-Secure, świadcząca usługi w zakresie cyberbezpieczeństwa, zwróciła się do Socjomanii z wyzwaniem zwiększenia widoczności marki pracodawcy na LinkedIn.
Wraz z Klientem został wspólnie wypracowany proces, który zakładał wzmocnienie kompetencji zespołu komunikacyjnego i rekrutacyjnego oraz zaprojektowanie takich działań, aby pracownicy zaangażowali się w proces komunikacji.
Etap 1. Współtworzenie - warsztat z przedstawicielami pracowników, podczas którego zdefiniowaliśmy DNA F-Secure, poznaliśmy i nazwaliśmy atrybuty cechujące kulturę firmy, zdefiniowaliśmy mocne strony Klienta, które mogą być ważne zarówno z perspektywy potencjalnego kandydata, jak i pracownika. Ważnym elementem było wskazanie potencjalnych barier w postrzeganiu firmy przez kandydata i zaplanowanie konkretnych taktyk, niwelujących wskazane przeszkody.
Etap 2. Warsztat dla liderów projektu, który miał na celu wzmocnienie kompetencji liderów projektu w zakresie komunikacji i znajomości portalu LinkedIn. Podczas warsztatu, liderzy mieli okazję na lepsze poznanie możliwości platformy, taktyk komunikacyjnych oraz możliwości analizy danych.
Etap 3. Webinar dla pracowników - interaktywny wykład inspiracyjny zachęcający do korzystania z LinkedIn i pokazujący możliwości portalu. Podczas webinaru pracownicy poznali różne formaty publikacji, netykietę LInkedIn oraz dyskutowali nad rozwiązaniami dedykowanymi F-Secure.
Etap 4. Konsultacje dla lidera projektu wspierające wdrożenie projektu.
Candidate experience journey - obszar roboczy w narzędziu MURAL, w którym prowadziliśmy warsztaty dla F-Secure.
Opinia koordynatora projektu:
Współpraca z Socjomanią to bardzo ciekawa, profesjonalna przygoda. Mogłam liczyć na pełne zrozumienie naszej perspektywy i potrzeb, oraz dopasowanie odpowiednich rozwiązań. Czułam, że dziewczyny zaopiekują się nami tak, jakby dbały o swoje. Na bieżąco reagowały na feedback i zmiany. Z przyjemnością będę kontynuować współpracę z Socjomanią przy kolejnych projektach.
Marta Łuczak, Talent Acquisition Expert w F-Secure
Konsultanci Socjomanii pomogli w zmapowaniu, zdefiniowaniu i nazwaniu mocnych stron klienta, który na ich podstawie określił 3 główne linie komunikacyjne. Liderzy projektu i pracownicy zostali przeszkoleni z możliwości portalu LinkedIn.
Zastanawiasz się, jak pomóc pracownikom zbudować i rozwinąć ich markę osobistą oraz zwiększyć potencjał dotarcia do klientów, partnerów, kandydatów na nowych pracowników, przedstawicieli mediów i/lub innych ekspertów w Twojej branży?
Naszym rozwiązaniem dla Ciebie są warsztaty z zakresu budowania marki osobistej dla Twoich pracowników, zaprojektowane i przeprowadzone przez facylitatorów z naszego zespołu.