10 października 2011
|
Media społecznościowe w hotelu
W najnowszym wydaniu magazynu Marketer+ ukazał się artykuł mojego współautorstwa: „Media społecznościowe na usługach branży hotelarskiej”. To już kolejny magazyn w którym wspólnie z Kamilem Maroszkiem tłumaczymy, jak i kiedy obiekt noclegowy powinien zainwestować w obecność w social media. Wszystkich Hotelarzy serdecznie zachęcam do lektury :)

Inne materiały w tej tematyce:
- ”Social Media marketing obiektu hotelowego” - prezentacja TravelCamp 01/2011
- ”Hotel Social Media: Bądź tam, gdzie twoi klienci” – Marketing w praktyce 04/2011
- ”Hotelarski Social Media Marketing” – Hotelarz 04/2011
- ”Jak wciągnąć fanów” – Hotelarz 05/2011
- ”Efekty & koszty” – Hotelarz 06/2011
- ”Oby gościom nie odebrało mowy” - Marketing w Praktyce 09/2011
- ”Media społecznościowe na usługach branży hotelarskiej” - Marketer+ 03/2011
- ”Facebook. Konieczność czy jedna z możliwości?” – Blog eholiday.pl
- ”Facebook dla małych i średnich (obiektów noclegowych)” – Blog eholiday.pl
- ”Media społecznościowe w hotelu” – Blog TURYSTYKAwINTERNECIE.PL
Grafika pochodzi z tego wpisu.