Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

digital strategy social media
1 września 2011 Bartłomiej Rak

Oby gościom nie odebrało mowy

W wrześniowym Marketingu w Praktyce pojawił się kolejny artykuł mojego autorstwa - „Oby gościom nie odebrało mowy” - kilka słów o społecznościowym marketingu szeptanym w kontekście EURO 2012 - Raport IMPACT, projekt Misja21.pl, polska gościnność i media społecznościowe.

Słowem wstępu - od pewnego czasu na FB popularna się robi społeczność „WTF Poland srsly?”, gdzie członkowie wymieniają się linkami o Polsce z „z przymrużeniem mózgu”. W podobnym kontekście można przedstawić przygotowania Polski do działań promocyjnych w mediach społecznościowych w kontekście EURO2012. Nie wiadomo czy komunikacja będzie prowadzona w języku angielskim, najważniejszy raport mówiący o przygotowaniach do Euro (IMPACT) w ogóle nie wspomina o tym kanale komunikacji, a w biurach miast - gospodarzy nic nie wiedzą… WTF? Przecież potencjał mediów społecznościowych jest porównywalny z potencjałem mediów tradycyjnych, szczególnie w perspektywie długoterminowej - zachęcam do dalszej lektury! :)

Podziel się opinią