Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

16.10 Serwisy społecznościowe Warszawa Cena: 1 320.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 2

16.10 – 17.10, Warszawa

Serwisy społecznościowe

Cena: od 1 320.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.
Szkolenie „Serwisy społecznościowe” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Szkolenie „serwisy społecznościowe” pozwoli Ci zrozumieć ideę mediów społecznościowych i da solidne, praktyczne podstawy do rozpoczęcia uporządkowanych działań komunikacyjnych firmy. Kierujemy je przede wszystkim do osób związanych z marketingiem - specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, brand managerów, managerów ds. komunikacji, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Ten kurs z social media zainteresuje również osoby chcące lepiej poznać i zrozumieć zasady świadomego działania na Facebooku, YouTube, Instagramie, Twitterze, LinkedIn, Slideshare i osiągania na nich biznesowych rezultatów.

Mapa szkolenia

Dzień 1

10:00StartPowitanie

  • Powitanie, przedstawienie agendy zjazdu i prowadzącego.
  • Rekonesans wiedzy uczestników.

10:15Idea social media i implikacje dla biznesu

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi.
  • Facebook - największy serwis społecznościowy na świecie oraz w Polsce. Wpływ rozwoju mobile na rozwój Facebooka.

11:00Strategiczne zarządzanie stroną na Facebooku

  • Algorytm NewsFeedu i dystrybucja treści na Facebooku.
  • Klucz analizy Fanpage - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie.

11:35Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45Komunikacja na Facebooku cz. 1

  • Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Analiza efektywności działań - statystyki strony oraz Sotrender.
  • Monitoring działań konkurencji - monitoring internetu (Sentione, Brand24), Fanpage Trends.
  • Analiza efektywności dotychczas podejmowanych działań.
  • Efektywne wykorzystanie dostępnych formatów treści.
  • Komunikacja wizualna - grafiki, infografiki, zdjęcia 360, video, video 360, gify, pokazy slajdów, cinemagraphy, canvas.
  • Jakiego rodzaju treści video lubi moja grupa docelowa?

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00Komunikacja na Facebooku cz. 2

  • Transmisja na żywo - jak wykorzystać tę opcję publikacji treści?
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku (canva, pixlr, infogr.am, piktochart, rocketium, adobe spark, adobe lightroom, snapseed).
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści.

15:00 Facebook jako biuro obsługi klienta

  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sztuczna inteligencja, boty na Facebooku.
  • Strategia zapobiegania kryzysom w social media.
  • Konkursy na Facebooku.

15:30Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane otrzymujemy za pomocą statystyk stron na Facebooku? W czym może pomóc nam Sotrender?
  • Optymalizacja działań na Facebooku.

16:00Inspirujące trendy w mediach społecznościowych

  • Wirtualna rzeczywistość (pokaz z wykorzystaniem Gear VR oraz Gear 360).
  • Co mogą zrobić za nas boty? Do czego może użyć ich nasza firma?

17:00Zakończenie

  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
Dzień 2

10:00StartPowitanie

  • Wspólna kawa / herbata.
  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.

10:15 Reklamy na Facebooku

  • Podstawowe ograniczenia i regulamin.
  • Menedżer reklam – zarządzanie i konfiguracja konta.
  • Struktura kampanii reklamowych na Facebooku.
  • Tworzenie reklamy z wykorzystaniem menedżera reklam.
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej, rodzaju reklamy i formy rozliczeń.
  • Funkcje zaawansowane: custom audiences, lookalike audiences i remarketing.
  • Optymalizacja działań.

11:45Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

12:00 Instagram

  • Wprowadzenie do aplikacji Instagram - statystyki, trendy i specyfika serwisu.
  • Wyszukiwanie ciekawych treści (zdjęcia, video, Stories, Live) na Instagramie - sekcja Explore.
  • Jak firma może komunikować się za pomocą Instagrama?
  • Siła #hashtagów – jak efektywnie wykorzystać je w komunikacji biznesowej.
  • Instagram Stories i możliwości, jakie niesie za sobą ta funkcja.
  • Narzędzia wspierające działania na Instagramie.
  • Reklama na Instagramie – najważniejsze wiadomości.
  • Case studies działań na Instagramie.

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00Youtube

  • Mechanika serwisu – zasady pozycjonowania.
  • Strategie wykorzystania YouTube, video content marketing.
  • Optymalizacja treści i kanału YouTube.
  • Menedżer filmów, adnotacje i statystyki – zarządzanie kanałem.
  • Case studies działań na YouTube.

14:30Digital influencers i blogi

  • Przykłady interesujących dla uczestników szkolenia blogerów i vlogerów i ich działań komercyjnych.
  • Współpraca z influencerami - jak zacząć, z kim rozmawiać?

15:00LinkedIn i Slideshare

  • Wprowadzenie do LinkedIn - statystyki, profil prywatny oraz firmowy.
  • LinkedIn - co pisać i w jakiej formie, żeby angażować.
  • LinkedIn Pulse - blog na LinkedIn. Jak odpowiednio wykorzystać możliwości, które daje?
  • Dostępne opcje reklamowe na LinkedIn (sponsorowanie wpisu, linka, InMail)
  • Konta premium – porównanie możliwości i zastosowań.
  • Specyfika i możliwości działań na Slideshare.

16:45ZakończeniePodsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie zdobytej w ciągu 2 dni szkolenia wiedzy.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.

Profil trenera

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Opinie uczestników 113 opinii

Katarzyna Soszka-OgrodnikBardzo dużo merytorycznej, kompaktowo przedstawionej wiedzy o open sourcowych narzędziach wspomagających orientację w social mediach, przygotowanie grafik czy video, właściwe targetowanie reklamy, czy choćby realizację celów rekrutacyjnych. Szybko, konkretnie i na temat. Katarzyna ZielonkaWszystko mi się podobało ;) Zostawiłam już komentarz na Waszym FB. Organizacja super, szkolenie samo w sobie ciekawe, kawa i ciastka pycha, biuro mega zazdro!, Miło że obiady w dwóch różnych miejscach, prowadzący jak zwykle sympatyczny i rzeczowy. Najbardziej zainteresowana byłam częścią szkolenia dot. Facebooka. Gdybym miała koniecznie podać jakiegoś minusa to może warto spróbować dobierać grupę pod względem zaawansowania. Ale moja grupa była bardzo sympatyczna, więc nie będę narzekać. ;) Na pewno skorzystam po raz kolejny z Waszych szkoleń. Agnieszka TomasikPowiem szczerze, że jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Tematyka od dłuższego czasu mnie ciekawiła gdyż jestem w tych kwestiach samouczkiem i fajnie, że ta wiedza została w końcu ugruntowana + uzupełniona o bardzo przydane i ciekawe rzeczy. Najważniejszy dla mnie był Facebook także fajnie, że Ania poświęciła mu dużo czasu. Kontakt z Anią super, szkolenie bardzo profesjonalne a przy tym bardzo miła atmosfera. Jedzenie pycha, oryginalny poczęstunek podczas przerw kawowych, nie mówiąc już o samej siedzibie, która też mega w fajnym stylu. Odpoczęłam a równocześnie się sporo nauczyłam to chyba nie może być lepiej ;) Na plus także wielkość grupy- każdy został potraktowany indywidualnie i mógł przedstawić swoje wątpliwości itp., w większych grupach jednostka ginie;) Pracuje w hotelarstwie i gastronomi już 9 lat i trochę szkoleń w swoim życiu przeszłam i tutaj naprawdę jestem w 100% zadowolona.

Wczytaj więcej

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211