Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

27.02 Serwisy społecznościowe Warszawa Cena: 1 020.00 zł + 23% VAT Rekrutacja zakończona

27.02 – 28.02, Warszawa

Serwisy społecznościowe

Cena: od 1 020.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.
Szkolenie „Serwisy społecznościowe” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Szkolenie „serwisy społecznościowe” pozwoli Ci zrozumieć ideę mediów społecznościowych i da solidne, praktyczne podstawy do rozpoczęcia uporządkowanych działań komunikacyjnych firmy. Kierujemy je przede wszystkim do osób związanych z marketingiem - specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, brand managerów, managerów ds. komunikacji, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Ten kurs z social media zainteresuje również osoby chcące lepiej poznać i zrozumieć zasady świadomego działania na Facebooku, YouTube, Instagramie, Twitterze, LinkedIn, Slideshare i osiągania na nich biznesowych rezultatów.

Mapa szkolenia

Dzień 1

9:00StartPowitanie

  • Powitanie, przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie celów szkolenia

9:15Idea social media i implikacje dla biznesu

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych
  • Inspirujące trendy w mediach społecznościowych
  • Algorytm Edge Rank i dystrybucja treści w social media

10:00Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

10:15Strategiczne zarządzanie stroną na Facebooku

  • 5 sposobów, aby przeskoczyć Edge Rank
  • Charakterystyka wartościowego content marketingu
  • Klucz analizy Fan Page - 24 elementy, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie
  • Analiza efektywności dotychczas podejmowanych działań
  • Styl komunikacji i dopasowanie go do grupy celowej
  • Monitoring działań konkurencji - listy zainteresowań
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści
  • Strategia content marketingu
  • Skąd czerpać informację o nadchodzących trendach?

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - statystyki strony oraz Sotrender

14:30 Facebook jako biuro obsługi klienta

  • Wiadomości na Facebooku i kontakt z klientem
  • Strategia zapobiegania kryzysom w social media
  • Konkursy na Facebooku - kiedy warto?

15:00Facebook Ads

  • Podstawowe ograniczenia i regulamin
  • Menedżer reklam – zarządzanie i konfiguracja konta
  • Struktura kampanii reklamowych na Facebooku
  • Tworzenie reklamy z wykorzystaniem menedżera reklam
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej, rodzaju reklamy i formy rozliczeń
  • Funkcje zaawansowane: custom audiences, lookalike audiences i remarking
  • Optymalizacja działań

16:00Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
Dzień 2

9:00StartPowitanie

  • Wspólna kawa / herbata
  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości

9:30Youtube

  • Strategia content marketingu
  • Optymalizacja treści i kanału
  • Mechanika serwisu – zasady pozycjonowania
  • Strategie wykorzystania YouTube
  • Menedżer filmów, adnotacje i statystyki – zarządzanie kanałem
  • Case studies działań na YouTube

10:30Twitter

  • Wprowadzenie do Twittera – statystyki, rodzaje profili i specyfika serwisu
  • Skuteczna komunikacja: wykorzystanie funkcji natywnych - wyszukiwarka, hashtagi, kontekst, trendy
  • Strategie wykorzystania Twittera
  • Narzędzia wspierające działania na Twitterze
  • Możliwości reklamowe

11:30Wizerunek eksperta - LinkedIn i Slideshare

  • Wprowadzenie do Linkedin - statystyki, profil prywatny oraz firmowy
  • Możliwości reklamowe LinkedIn
  • Konta premium – porównanie możliwości i zastosowań
  • Linkedin i content marketing - Influencers, Pulse, blogi prywatne
  • Specyfika i możliwości działań na Slideshare

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00Instagram

  • Grafiki, infografiki - sposoby na wizualizację treści swojej firmy
  • Wprowadzenie do aplikacji Instagram - statystyki, trendy i specyfika serwisu
  • Siła #hashtagów – jak efektywnie wykorzystać je w komunikacji biznesowej
  • Narzędzia wspierające działania na Instagramie
  • Reklama na Instagramie – najważniejsze wiadomości
  • Case studies działań na Instagramie

15:00Digital influencers i blogi

  • Przykłady interesujących blogerów i vlogerów
  • Współpraca z influencerami
  • Blog firmowy – przykłady wykorzystania
  • O czym pisać – strategie content marketingu w blogosferze i przydatne narzędzia

15:30Strategia działań w social media

  • Wprowadzenie do „metody 9 kroków”

16:00ZakończeniePodsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Wręczenie certyfikatów

Profil trenera

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Opinie uczestników 109 opinii

Karolina KastelikWielkie dzięki za szkolenie, bardzo mi się podobało. Sporo wiedzy (szczególnie tej dotyczącej Facebooka) pokryło się z tym, co już wiem (albo z zajęć na uczelni albo po prostu z życia), ale były też takie informacje, które mnie zaskoczyły. Szczególnie miłe było to, że mimo iż nasz Samorząd nie koncentruje się na zdobywaniu fanów w celach marketingowych, to analizowaliśmy nasze kanały tak samo jak profile firmowe innych uczestników szkolenia. Macie świetne podejście do kursantów, chciałabym kiedyś do Was wrócić, bo nie ukrywam, że po studiach planuję działać w tej branży :) Czy ewentualnie można coś ulepszyć? Jedyne, czego mi brakowało to może coś o Snapchacie. Wiem, że on na razie nie jest typowo konsumenckim medium, ale kto wie, co będzie w przyszłości. Jeszcze raz wielkie dzięki! Anna SołtanSzkolenie było dla mnie bardzo ciekawe i praktyczne, od razu zapisywałam sobie konkretne pomysły na to, co mogę zrobić po powrocie do biura i wyszłam od Was z planem działania. Na pewno będę dalej śledzić Waszą ofertę :). Dla mnie, jako marketera B2B działającego na nieco bardziej ograniczonym budżecie, mniej ciekawa była prezentacja płatnych usług Brand24 czy Sotrender, ale zdaję sobie sprawę, że mieliśmy mieszaną grupę, więc prezentacja miała odpowiadać różnym potrzebom. Dla grupy o moim profilu fajne byłyby na pewno także case studies skutecznego targetowania do mniejszych, specyficznych grup. Ze szkolenia wyszłam z głową pełną pomysłów na optymalizację moich działań w mediach społecznościowych. Warsztaty Socjomanii to dobra okazja do odświeżenia swojej wiedzy i wymiany pomysłów. IwonaDowiedziałam się nowych rzeczy i pomogło mi to spojrzeć na niektóre sprawy z innej perspektywy. Atmosfera była naprawdę świetna! Mam też nadzieję, że uda mi się wprowadzić teorię w życie.

Wczytaj więcej

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211