0
EN

Blog o marketingu internetowym

10 grudnia 2013 | Małgorzata Kulka

SocjoTips, czyli jak organizować konkursy na Facebooku?

Facebook zmienił regulamin dotyczący organizacji promocji i umożliwił prowadzenie konkursów bez użycia aplikacji. Jednak czy to oznacza, że możemy organizować konkursy dla naszych fanów bez żadnych ograniczeń? Oczywiście nie. Przygotowane przez nas materiały powinny Wam wyjaśnić, jak robić to dobrze.

Co wolno, a czego nie wolno w konkursach na Facebooku?

Reklama na Facebooku Zapisz sięna szkolenie z reklamy na Facebooku

Często zastanawiasz się, czy Twój konkurs jest zgodny z regulaminem Faceboooka? O co możesz poprosić fanów, a czego nie możesz od nich wymagać? Spójrz na poniższą infografikę i stwórz konkurs, który zagwarantuje Ci zaangażowanie fanów i jednocześnie będzie zgodny z nowymi zasadami organizacji konkursów na FB.

Zasady organizacji konkursów na FacebookuZasady organizacji konkursów na Facebooku

Konkurs na Timeline czy w aplikacji – która opcja jest lepsza?

Odkąd Facebook wprowadził możliwość organizacji konkursów bezpośrednio na stronie (bez użycia aplikacji), wielu użytkowników zastanawia się, które rozwiązanie najlepiej wybrać. Czy warto organizować konkursy tylko na Timeline? Kiedy warto jednak skorzystać z aplikacji? Przedstawiamy Wam plusy każdego z rozwiązań – może chcielibyście dodać coś od siebie? Zachęcamy do dyskusji w komentarzach!

Konkursy na Timeline czy w aplikacji – plusy każdego z rozwiązańKonkursy na Timeline czy w aplikacji – plusy każdego z rozwiązań

Jeśli macie jakieś pomysły na materiały, które moglibyśmy przygotować dla Was w najbliższym czasie, dajcie znać w komentarzach.
Po więcej SocjoTips zapraszamy na szkolenie Facebook w Warszawie lub Krakowie.

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?