Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

10 grudnia 2012 Justyna Kwiecień

SocjoTV odc. 6 - Strategia działań w mediach społecznościowych

Temat trudny, ale niezbędny dla każdego specjalisty social media, czyli strategia działań w mediach społecznościowych. Jak ją tworzyć? Jaki odsetek podmiotów działa w oparciu o opracowaną wcześniej strategię, a jaki - na tzw. „wyczucie” i dlaczego? Czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć o strategii działań w mediach społecznościowych, ale boicie się zapytać! :)

Prócz strategii, będzie też kilka słów o monitoringu w mediach społecznościowych - równie ważny i … pomijany aspekt w działaniach w social media.


Poniżej linki uzupełniające dyskusję:
1. (00:48) Raport Deloitte „Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej” / http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Poland/Local%20Assets/Documents/Raporty,%20badania,%20rankingi/pl_Facebook_2012_PL.pdf
2. (02:12) Raport Deloitte „Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej”
3. (04:22) http://www.socialbakers.com/blog/524-how-often-should-you-post-on-your-wall-to-engage-fans
4. (06:18) http://buzzdesigner.com/za-ile-mnie-zlajkujesz-jak-bardzo-przekupni-sa-polacy-na-facebooku
5. (07:12) IAB Polska, „A Ty komu ufasz?” / http://www.iabpolska.pl/index.php?mnu=47&id=406
6. (09:45) Raport HBRP i Capgemini „Polskie firmy w mediach społecznościowych” / http://www.hbrp.pl/news.php?id=724
7. (10:30) Raport Deloitte „Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej”
8. (10:45) http://socjomania.pl/socially-devoted-czyli-jak-dbac-o-dialog-z-fanami/

Za pomoc w realizacji serdecznie dziękujemy: Mediapunto Interactive, MyWorks oraz Vidoq!

Enjoy!

Podziel się opinią