0
EN
szkolenia otwarte

Customer Journey

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Customer Journey
19.05 8 wolnych miejsc 10.07 8 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Obecnie wszyscy się reorganizujemy, dlatego my również dostosowujemy się do zaleceń władz i dołączamy się do akcji #zostańwdomu. Dbając o bezieczeństwo trenerów i uczestników szkolenia, nasze zajęcia będą prowadzone w formie webinarów on-line w planowanych terminach.​​

Informacje o warsztatach
Customer Journey

Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą. 

Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów, chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design.

Zaprojektowaliśmy czterogodzinny kurs, na którym opowiemy Ci o narzędziu, pokażemy praktyczne zastosowanie i na żywym organizmie nauczymy Cię, jak wykorzystywać CJ w praktyce. 

Chcemy podzielić się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż na customer journey. Przygotujemy Cię do roli lidera - prowadzącego część pracy z narzędziem w grupie, co pomoże Ci w samodzielnym przekazaniu wiedzy/praktykowaniu jej ze swoim zespołem po warsztacie.

 

Cena szkolenia: 650,00 zł netto + 23% VAT

Program szkolenia

9:00

Customer Journey - założenia, znaczenie i sposoby wykorzystania

9:15

Metody badawcze - pozyskiwanie danych ilościowych i jakościowych na temat odbiorców

  • Wskazanie metod badawczych: procesów, narzędzi digital i offline, żródeł, wyjaśnienie znaczenia dobrego przygotowania do tworzenia customer journey na realnych danych równocześnie na realnych potrzebach i punktach styku klientów
9:30

Warsztat digital research

  • Przygotowanie danych do praktycznego warsztatu customer journey. Wykorzystanie wybranych narzędzi z poprzedniego zagadnienia
10:00

Narzędzie: Identyfikacja i priorytetyzacja potrzeb odbiorców

  • Kano model - omówienie w celu nastawienia uczestników na optykę priorytetyzacji poszczególnych potrzeb, oczekiwań, kroków, punktów styku
10:15

Warsztat customer journey mapping - projektowanie ścieżki klienta w wybranych obszarach

  • Persona odbiorcy a różne scenariusze korzystania z usługi,
  • Customer Journey Mapping - mapowanie ścieżki klienta, 
  • Określenie punktów styku,
  • Określenie kanałów, 
  • Identyfikacja doświadczeń, 
  • Identyfikacja problemów/szans produktowych/usługowych
  • Priorytetyzacja potrzeb/kierunków rozwoju/zmian usługi/produktu
12:30

Customer Journey i co dalej? Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia

  • Krótki warsztat ideacji - co dalej z danymi z Customer Journey? Sposoby walidacji danych
  • Dalsze kroki kontynuacji pracy z Customer Journey - panel dyskusyjny, wskazanie etapów procesu, narzędzi, wskazówki jak przeprowadzić warsztat customer journey w swojej firmie?
13:00

Podsumowanie warsztatów

  • Podsumowanie najważniejszych zagadnień, narzędzi i wniosków,
  • Sesja Q&A dla uczestników
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób zarządzających organizacją

Którzy chcą zaadaptować swój biznes (produkty, usługi, procesu) do nowych warunków

Specjalistów ds. produktów, usług, doświadczeń klienta (CX)

Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać dośwadczenia klienta

Liderów zmian

Poszukujących nowych narzędzi do współpracy w zespole i optymalizowania efektywności

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?