0
EN
szkolenia otwarte

Customer Journey

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Customer Journey
Online 8 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia
w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie. 

Informacje o warsztatach
Customer Journey

Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą. 

Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów, chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design.

Zaprojektowaliśmy kurs, w którym opowiemy Ci o narzędziu, pokażemy praktyczne zastosowanie i na żywym organizmie nauczymy Cię, jak wykorzystywać CJ w praktyce. 

Chcemy podzielić się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż na customer journey. Przygotujemy Cię do roli lidera - prowadzącego część pracy z narzędziem w grupie, co pomoże Ci w samodzielnym przekazaniu wiedzy/praktykowaniu jej ze swoim zespołem po warsztacie.

Program szkolenia

Moduł:
1

Czym jest Customer Journey (ścieżka klienta)?

  • Model Customer Journey i jego założenia.
  • The Bow-Tie Funnel - nowe spojrzenie na lejek sprzedażowy.
  • Sesja najbardziej nurtujących pytań i odpowiedzi w temacie Customer Journey.
  • 10 przykładów zastosowań Customer Journey.
  • Case study Customer Journey w wybranych branżach.
  •  
2

Metody badawcze & digital research

  • Badania? Ale po co? Znaczenie badań i analizy danych
  • Jak przygotować się do badań? Lista potrzebnych materiałów
  • UX, UI i inne doświadczenia - jakie mają znaczenie w biznesie?
  • Przykłady firm, które inwestują w mapowanie doświadczeń klientów
  • Badania na żywo - wywiady, service safari, obserwacje.
  • Badania digital -  ankiety i wywiady, analiza zachowań użytkowników i netnografia (social listening),
30 min

Konsultacje indywidualne

Przed rozpoczęciem części praktycznej, chcemy spotkać się z Tobą na zdalnej konsultacji w celu przedyskutowania Twoich przemyśleń, wniosków, ale i pytań i problemów, które się przez ten czas mogły pojawić.

3

Priorytetyzacja danych i wniosków

  • Jak zarządzać danymi z badań? Jak interpretować dane i wyciągać wnioski?
  • KANO - o modelu i wykorzystaniu.
  • Jak przygotować się do sesji Customer Journey?
  • Narzędzia do Customer Journey - rekomendacje i porównanie dostępnych narzędzi do mapowania ścieżek klienta online i offline.
4

Warsztat Customer Journey Mapping

Praktyczne wskazówki i instrukcja krok po kroku, jak mapować doświadczenia klientów i tworzyć Customer Journey Maps

  • Persona odbiorcy a różne scenariusze korzystania z usługi.
  • Customer Journey Mapping - elementy składowe.
  • Aktywności i potrzeby użytkowników.
  • Punkty styku i kanały.
  • Doświadczenia użytkowników, potencjalne bolączki i szanse na zmianę / optymalizacje / innowacje.
  • Mierniki efektywności Customer Journey i poszczególnych aktywności użytkownika.
  • Customer Journey a Service Blueprint Map.
30 min

Konsultacje indywidualne vol. 2

Celem drugiej sesji konsultacji jest ewaluacja wykonanego we wcześniejszym module ćwiczenia i podzielenie się feedbackiem.

5

Customer Journey i co dalej? Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia

  • Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia.
  • Sposoby walidacji i metody generowania danych.
  • Sposoby mierzenia efektywności Customer Journey.
  • Jak przeprowadzić warsztat CJ z zespołem / klientami / konkurencją?

Test - sprawdź swoją wiedzę

Celem zdobycia certyfikatu, należy uzupełnić test wiedzy (składający się z pytań teoretycznych i kazusów do uzupełnienia).

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób zarządzających organizacją

Którzy chcą zaadaptować swój biznes (produkty, usługi, procesu) do nowych warunków

Specjalistów ds. produktów, usług, doświadczeń klienta (CX)

Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać dośwadczenia klienta

Liderów zmian

Poszukujących nowych narzędzi do współpracy w zespole i optymalizowania efektywności

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?