Jak odbywają się nasze szkolenia
w obliczu COVID-19?
Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie.
Informacje o warsztatach
Customer Journey
Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą.
Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów, chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design.
Zaprojektowaliśmy kurs, w którym opowiemy Ci o narzędziu, pokażemy praktyczne zastosowanie i na żywym organizmie nauczymy Cię, jak wykorzystywać CJ w praktyce.
Chcemy podzielić się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż na customer journey. Przygotujemy Cię do roli lidera - prowadzącego część pracy z narzędziem w grupie, co pomoże Ci w samodzielnym przekazaniu wiedzy/praktykowaniu jej ze swoim zespołem po warsztacie.