0
EN
szkolenia otwarte
Online

Customer Journey

(1)
Online Customer Journey

Podstawowy

1 dzień

Kurs Online

Pozostało 18 miejsc
499,00 zł 399,00 zł +23% VAT
Miejsca 18/18

Przedsprzedaż tylko do 30 kwietnia! 

Startujemy 1 czerwca :)

 

Informacje o warsztatach
Customer Journey

Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą. 

Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów, chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design.

Ten kurs online pozwoli Ci dokładnie poznać Customer Journey i możliwości jego wykorzystania. Korzystaj z niego, kiedy i jak chcesz - będziesz mieć nielimitowany dostęp do materiałów, nagrań, ćwiczeń i inspiracji.

W kursie dzielimy się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż na customer journey. Dzięki wskazówkom, dobrym praktykom i inspiracjom, przygotujemy Cię do roli lidera, który po skończonym kursie będzie mieć możliwość zorganizowania warsztatów Customer Journey ze swoim zespołem.

Na zakończenie kursu każdy z uczestników ma możliwość konsultacji z trenerem i ewaluacji wypracowanej Customer Journey oraz przygotowanie do kontynuacji pracy z tym narzędziem.

Program szkolenia

Moduł:
1

Customer Journey

  • Customer Journey - model narzędzia i jego założenia,
  • Przykłady zastosowania w celu optymalizacji produktów i usług, procesów.
2

Digital research & metody badawcze

  • Jak pozyskiwać dane ilościowych i jakościowych na temat odbiorców, korzystając z narzędzi digital i offline?
  • Jak przygotować się do mapowania Customer Journey?
3

Identyfikacja i priorytetyzacja potrzeb odbiorców

  • Kano model - omówienie w celu nastawienia uczestników na optykę priorytetyzacji poszczególnych potrzeb, oczekiwań, kroków, punktów styku
4

Warsztat customer journey mapping - projektowanie ścieżki klienta w wybranych obszarach na praktycznym przykładzie

  • Persona odbiorcy a różne scenariusze korzystania z usługi,
  • Customer Journey Mapping - mapowanie ścieżki klienta, 
  • Określenie punktów styku,
  • Określenie kanałów, 
  • Identyfikacja doświadczeń, 
  • Identyfikacja problemów/szans produktowych/usługowych
  • Priorytetyzacja potrzeb/kierunków rozwoju/zmian usługi/produktu
5

Customer Journey i co dalej? Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia

  • Co dalej z danymi z Customer Journey? Sposoby walidacji danych
  • Dalsze kroki kontynuacji pracy z Customer Journey Wskazanie etapów procesu, narzędzi, wskazówki jak przeprowadzić warsztat customer journey w swojej firmie?
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób zarządzających organizacją

Którzy chcą zaadaptować swój biznes (produkty, usługi, procesu) do nowych warunków

Specjalistów ds. produktów, usług, doświadczeń klienta (CX)

Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać dośwadczenia klienta

Liderów zmian

Poszukujących nowych narzędzi do współpracy w zespole i optymalizowania efektywności

 

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje mogą się odbyć w naszym biurze w Krakowie, Warszawie lub online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).

Podobne szkolenia

Customer Journey

+ 1 h konsultacji GRATIS 499,00 zł 399,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Customer Journey

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?