0
EN
szkolenia otwarte
Online

Customer Journey

(1)
Online Customer Journey

Podstawowy

18 - 22h

Kurs Online

Pozostało 8 miejsc
899,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/20

Informacje o kursie wideo online Customer Journey

 

Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą. Dowiedz się o nim więcej w naszym artykule.

Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów, chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design i narzędziownika design thinking.

W kursie dzielimy się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż przy mapowaniu doświadczeń klientów czy pracowników. Dzięki wskazówkom, dobrym praktykom i inspiracjom, przygotujemy Cię do roli lidera, który po skończonym kursie będzie mieć możliwość zorganizowania warsztatów Customer Journey ze swoim zespołem.

Kasia i Martyna

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz dołączyć do niego kiedy zechcesz :)

 

Poznaj autorki i dowiedz się więcej o kursie

Customer Journey - obejrzyj zaproszenie

01:18

Co zyskasz korzystając z tego kursu?

 

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w kursie, w którym dzielimy się naszym 5-letnim doświadczeniem pracy w metodyce Service Design i z narzędziami Design Thinking. W każdym momencie możesz zadać nam pytanie, a dodatkowo mamy do dyspozycji dwie sesje konsultacji w trakcie trwania ścieżki, by na bieżąco ewaluować zdobytą wiedzę i rozwiewać wszelkie wątpliwości. Czekamy na Ciebie i Twój zespół! 

Kasia i Martyna

5 modułów podzielonych na krótkie lekcje
Twoje tempo nauki - uczysz się kiedy i jak chcesz

 

 

Poznaj naszą platformę online.socjomania.pl

 

Customer Journey - kurs online po polsku - dostępny na platformie e-learningowej

Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, z materiałów video, prezentacji i innych - kiedy i gdzie tylko chcesz.

Masz do dyspozycji kilkanaście nagrań wideo, w których Kasia i Martyna dzielą się wiedzą i doświadczeniem, a do tego dodatkowe checklisty, tutoriale, prezentacje i szablony ćwiczeń. Mimo, że jest to kurs zdalny, znajdziesz w nim również warsztat - krok po kroku przeprowadzenie Cię przez proces mapowania doświadczeń klienta. Dzięki temu po kursie nie tylko będziesz znał fundamenty i najważniejsze założenia Customer Journey, ale już doświadczysz tworzenia ścieżek klienta w praktyce. 

 

Co wyróżnia ten kurs online?

Kurs online Instagram dla biznesu - uczysz się w swoim tempie - Socjomania

Uczysz się w swoim tempie
i w dowolnym czasie

Kurs ma formę lekcji wideo, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez zagadnienia związane z Customer Journey. Masz cały rok na przejście kursu.

Kurs online Instagram dla biznesu - nauka na platformie online - Socjomania

Dostęp do narzędzi premium

Wraz z naszym kursu otrzymujesz dostępy do wersji premium narzędzi do social listeningu, analizy zachowań userów i tworzenia Customer Journey - SentiOne, Cux.io i UXPressia!

 

Kurs online Instagram dla biznesu - praktyczna wiedza - Socjomania

Tylko aktualna wiedza
i praktyczne porady

Otrzymujesz dostęp do wszystkich nowych lekcji, aktualizacji i materiałów dodatkowych, które pojawią się w czasie Twojego dostępu.

 

Program szkolenia

Moduł:
1

Czym jest Customer Journey (ścieżka klienta)?

  • Model Customer Journey i jego założenia.
  • The Bow-Tie Funnel - nowe spojrzenie na lejek sprzedażowy.
  • Sesja najbardziej nurtujących pytań i odpowiedzi w temacie Customer Journey.
  • 10 przykładów zastosowań Customer Journey.
  • Case study Customer Journey w wybranych branżach.
  •  
2

Metody badawcze & digital research

  • Badania? Ale po co? Znaczenie badań i analizy danych
  • Jak przygotować się do badań? Lista potrzebnych materiałów
  • UX, UI i inne doświadczenia - jakie mają znaczenie w biznesie?
  • Przykłady firm, które inwestują w mapowanie doświadczeń klientów
  • Badania na żywo - wywiady, service safari, obserwacje.
  • Badania digital -  ankiety i wywiady, analiza zachowań użytkowników i netnografia (social listening),
30 min

Konsultacje indywidualne

Przed rozpoczęciem części praktycznej, chcemy spotkać się z Tobą na zdalnej konsultacji w celu przedyskutowania Twoich przemyśleń, wniosków, ale i pytań i problemów, które się przez ten czas mogły pojawić.

3

Priorytetyzacja danych i wniosków

  • Jak zarządzać danymi z badań? Jak interpretować dane i wyciągać wnioski?
  • KANO - o modelu i wykorzystaniu.
  • Jak przygotować się do sesji Customer Journey?
  • Narzędzia do Customer Journey - rekomendacje i porównanie dostępnych narzędzi do mapowania ścieżek klienta online i offline.
4

Warsztat Customer Journey Mapping

Praktyczne wskazówki i instrukcja krok po kroku, jak mapować doświadczenia klientów i tworzyć Customer Journey Maps

  • Persona odbiorcy a różne scenariusze korzystania z usługi.
  • Customer Journey Mapping - elementy składowe.
  • Aktywności i potrzeby użytkowników.
  • Punkty styku i kanały.
  • Doświadczenia użytkowników, potencjalne bolączki i szanse na zmianę / optymalizacje / innowacje.
  • Mierniki efektywności Customer Journey i poszczególnych aktywności użytkownika.
  • Customer Journey a Service Blueprint Map.
30 min

Konsultacje indywidualne vol. 2

Celem drugiej sesji konsultacji jest ewaluacja wykonanego we wcześniejszym module ćwiczenia i podzielenie się feedbackiem.

5

Customer Journey i co dalej? Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia

  • Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia.
  • Sposoby walidacji i metody generowania danych.
  • Sposoby mierzenia efektywności Customer Journey.
  • Jak przeprowadzić warsztat CJ z zespołem / klientami / konkurencją?

Test - sprawdź swoją wiedzę

Celem zdobycia certyfikatu, należy uzupełnić test wiedzy (składający się z pytań teoretycznych i kazusów do uzupełnienia).

Pracujesz w modelu hybrydowym? Mamy dla Ciebie dedykowane rozwiązanie!


Nasze doświadczenia pokazują, że każdy przypadek bywa inny. Przy kursach online również mamy tę świadomość. Dlatego oferujemy dodatkowy pakiet 3h konsultacji z wybranym trenerem Socjomanii. 

Co dzięki temu zyskasz?

Poza kompleksowym kursem, do którego możesz wracać przez 12 miesięcy oraz dostępem do grupy wsparcia z wybranych tematów, da Ci to możliwość zderzenia myśli z ekspertem z danego obszaru. 

Konsultacje możesz wykorzystać w dowolny sposób! Prześlij interesujący Cię zakres tematyczny naszemu konsultantowi, a on umówi Cię z trenerem najlepszym w temacie. 

Pakiet PLUS (dostępny przy każdym szkoleniu) dodaj do swojego koszyka w cenie kursu +  jedynie 1205 zł za 3h indywidualnej pracy z dowolnym trenerem Socjoamnii. 
 

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób zarządzających organizacją

Którzy chcą zaadaptować swój biznes (produkty, usługi, procesu) do nowych warunków

Specjalistów ds. produktów, usług, doświadczeń klienta (CX)

Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać dośwadczenia klienta

Liderów zmian

Poszukujących nowych narzędzi do współpracy w zespole i optymalizowania efektywności

 

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy
i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

Customer Journey kurs online - certyfikat

 

Praktyczny warsztat

 

Dajemy Ci roczny dostęp do konta premium profesjonalnego narzędzia do tworzenia map Customer Journey (UXPressia), które prezentujemy na kursie i tłumaczymy, jak wykorzystać. 

 

Dodatkowo, pracujemy na praktycznym przykładzie dla jednego z naszych klientów,
a wszystko po to by:

  • opowiedzieć Ci od samego początku, jak wygląda tworzenie ścieżki klienta,
  • wytłumaczyć, na czym polegają poszczególne elementy i skąd pozyskać dane do ich uzupełnienia,
  • zdradzić wskazówki i dobre praktyki, jak wypełniać poszczególne elementy,
  • opowiedzieć, jak realnie wykorzystywać wnioski z odtworzenia Customer Journey.
Instagram marketing kurs online - certyfikat

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.

Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji w kursie online Customer Journey?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na bieżąco na naszej platformie online.

Masz do dyspozycji również dwie sesje konsultacyjne (30minutowe) z trenerami w trakcie trwania kursu.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.

Dostęp do grupy na Facebooku będzie nieograniczony. Liczymy na Twoje zaangażowanie w niej. :)
Co muszę przygotować przed kursem online Customer Journey?
Wszystkie materiały, które potrzebujesz znajdują się na naszej platformie online - instrukcje, szablony, prezentacje do pobrania.

W ramach kursu otrzymasz od nas również dostęp do narzędzia do tworzenia cyfrowych map Customer Journey - UXPressia, a także pakiet premium do narzędzi analitycznych - Sentione oraz Cux.io.

Narzędzia te oraz inne, bezpłatnie dostępne zarekomendowane w kursie, pozwolą Ci przygotować mapę Customer Journey według wytycznych kursu.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy wybierając kurs online muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów.

Podobne szkolenia

Customer Journey

899,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Customer Journey

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?