0
EN
szkolenia otwarte
Online

Pakiet: Design Thinking + Digital Service Design + Customer Journey

(1)
Online Pakiet: Design Thinking + Digital Service Design + Customer Journey

Podstawowy

54h

Kurs Online

Pozostało 8 miejsc
2 250,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/20

Informacje o pakiecie kursów wideo online Design Thinking + Digital Service Design + Customer Journey

 

To połączenie naszych trzech kursów: Design Thinking, Digital Service Design oraz Customer Journey, które w pakiecie możesz kupić taniej.


Customer Journey to narzędzie, które pozwoli zoptymalizować ścieżkę Twojego klienta i wspólne punkty styku z Twoją firmą/produktem/usługą. Dowiedz się o nim więcej w naszym artykule.

Jeśli pracujesz nad daną usługą w firmie, jesteś liderem projektu, chcesz zaadaptować Wasz biznes do nowej sytuacji, tworzysz lub wpływasz na doświadczenia klientów, chcesz rozwiązać problem lub wpłynąć na stworzenie nowego produktu/usługi - musisz dobrze rozumieć odbiorcę i jego potrzeby. Na to właśnie pozwala narzędzie Customer Journey, które czerpie z metodyki service design i narzędziownika design thinking. W następnych modułach poznajesz sposoby projektowania usług krok po kroku.

W kursie dzielimy się z Tobą wskazówkami i inspiracjami, które czerpiemy z licznych projektów współpracy z klientami z różnorodnych branż przy mapowaniu doświadczeń klientów czy pracowników. Dzięki wskazówkom, dobrym praktykom i inspiracjom, przygotujemy Cię do roli lidera, który po skończonym kursie będzie mieć możliwość zorganizowania warsztatów Customer Journey ze swoim zespołem i przeprowadzenia go przez ścieżkę tworzenia usług w metodyce Design Thinking.

Kasia i Martyna

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz dołączyć do niego kiedy zechcesz :)

 

Poznaj autorki i dowiedz się więcej o kursie

Zapowiedź pierwszego modułu: Customer Journey - obejrzyj zaproszenie

01:18

Co zyskasz korzystając z tego kursu?

 

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w kursie, w którym dzielimy się naszym 5-letnim doświadczeniem pracy w metodyce Service Design i z narzędziami Design Thinking. Czekamy na Ciebie i Twój zespół! 

Kasia i Martyna

3 moduły podzielone na krótkie lekcje
Twoje tempo nauki - uczysz się kiedy i jak chcesz

 

 

Poznaj naszą platformę online.socjomania.pl

 

Customer Journey - kurs online po polsku - dostępny na platformie e-learningowej

Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, z materiałów video, prezentacji i innych - kiedy i gdzie tylko chcesz.

Masz do dyspozycji kilkanaście nagrań wideo, w których Kasia i Martyna dzielą się wiedzą i doświadczeniem, a do tego dodatkowe checklisty, tutoriale, prezentacje i szablony ćwiczeń. Mimo, że jest to kurs zdalny, znajdziesz w nim również warsztat - krok po kroku przeprowadzenie Cię przez proces mapowania doświadczeń klienta. Dzięki temu po kursie nie tylko będziesz znał fundamenty i najważniejsze założenia Customer Journey, ale już doświadczysz tworzenia ścieżek klienta w praktyce. 

 

Co wyróżnia ten kurs online?

Kurs online Instagram dla biznesu - uczysz się w swoim tempie - Socjomania

Uczysz się w swoim tempie
i w dowolnym czasie

Kurs ma formę lekcji wideo, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez zagadnienia związane z Customer Journey. Masz cały rok na przejście kursu.

Kurs online Instagram dla biznesu - nauka na platformie online - Socjomania

Dostęp do narzędzi premium

Wraz z naszym kursu otrzymujesz dostęp do wersji premium narzędzia do social listeningu - SentiOne!

 

Kurs online Instagram dla biznesu - praktyczna wiedza - Socjomania

Tylko aktualna wiedza
i praktyczne porady

Otrzymujesz dostęp do wszystkich nowych lekcji, aktualizacji i materiałów dodatkowych, które pojawią się w czasie Twojego dostępu.

 

Program szkolenia

Moduł:
1

Design thinking - wprowadzenie

  • Jak to się wszystko zaczęło, historia powstania i rozwoju design thinking,
  • Projektowanie (design), a myślenie projektowe (design thinking) - jak to się łączy? 
  • Najprostsza definicja design thinking i przykłady zastosowania,
  • Dla kogo jest design thinking - wymagane kompetencje i cechy
2

Design thinking - co zmienia?

  • Design thinking mindset - kluczowe wartości i zasady podejścia design thinking, 
  • Design thinking vs service design vs agile vs customer experience - czym różnią się te podejścia od siebie? Kiedy i jak je zastosować? Kiedy łączyć?
  • Przedstawienie na 5 praktycznych projektach najważniejszych wniosków, zastosowań i obszarów wykorzystania metody i narzędzi design thinking.
3

Visual Thinking - wizualizacja w procesie projektowania

  • Jak działa wizualizowanie myśli pomaga w procesie projektowania innowacji
  • Ćwiczenie interaktywne wykorzystujące podstawy visual thinking, wicked problems solving i systems thinking.
4

Proces Design Thinking

 

  • Proces double diamond
  • Proces pięcioetapowy nastawiony na eksplorację, definiowanie, ideację, prototypowanie i testowanie, 
  • Praktyczne przejście przez przykładowy proces [interaktywne ćwiczenie].
5

Narzędzia Design Thinking

 

  • Przegląd wybranych narzędzi w dopasowaniu do każdego z etapów,
  • Narzędzia do eksploracji i empatyzacji - online i offline,
  • Metody do definicji,
  • Narzędzia do ideacji - online i offline,
  • Narzędzia do prototypowania i testowania - online i offline,
  • Praktyczny narzędziownik, pomocny dla każdego zespołu wykorzystującego design thinking.
6

Design Thinking i co dalej?

  • Trendy i kierunki rozwoju - jak zmieni się design thinking? Jak będziemy go wykorzystywać w codziennych działaniach?
  • Service design - koncepcja projektowania usług i serwityzacji biznesu.
  • Podsumowanie i sesja Q&A
Moduł:
1

Service design - wprowadzenie

  • Service design i serwityzacja. Historia. W jaki sposób projektować nowe usługi, ale i optymalizować obecne procesy, produkty i zadania w firmie?
  • Digitalizacja - czym nie jest? Jakie są jej główne filary i wartości? Na jakie obszary biznesowe może wpłynąć? 
  • Obalanie mitów - service design, design thinking, user experience, agile, digitalizacja - jaki jest link między tymi metodykami/narzędziami? Czym się różnią, a jakie ich części są wspólne? 
  • Logika usługowa w pigułce
  • Modele biznesowe w digital
  • Modelowy proces service design. 
  • Kto powinien wziąć udział w procesie? Jak się przygotować?
  • Narzędziownik service designera
  • Prasówka - dowiedz się więcej
  • Autorefleksja - podsumowanie modułu
2

Webinar z autorkami kursu

  • Spotkanie z uczestnikami i autorkami kursu
3

Faza discover (odkrywanie)

  • Wprowadzenie do fazy Discover (odkrywanie)
  • Netnografia. Dane mają lepszy pomysł niż Ty
  • Jak badać? Wskazówki i dobre praktyki
  • Context Map Canvas
  • Service Blueprint
  • Wskazówki, co do przeprowadzenia procesu
4

Faza define (definiowanie)

  • Wprowadzenie do fazy Define (definiowanie),
  • Digital Value Proposition
  • Priorytetyzacja
  • How Might We
  • Negocjacje i rozmowy z osobami decyzyjnymi. Jak się przygotować?
5

Faza develop (rozwijanie)

  • Wprowadzenie do fazy Develop (rozwijania),
  • Techniki burzy mózgów i procesów kreatywnych
  • Jak przygotować się do warsztatu? Facylitacja procesów i spotkań hybrydowych
  • Narzędzia i metody rozwijania usług
6

Faza deliver (dostarczanie)

  • Wprowadzenie do fazy Deliver (dostarczania)
  • Service Business Model Canvas
  • Narzędzia do prototypowania digital
  • Tworzenie usług digital - dobre praktyki
  • Metody testowania i walidowania usług
7

Podsumowanie

  • Najczęstsze problemy i wyzwania procesów service design,
Moduł:
1

Czym jest Customer Journey (ścieżka klienta)?

  • Model Customer Journey i jego założenia.
  • The Bow-Tie Funnel - nowe spojrzenie na lejek sprzedażowy.
  • Sesja najbardziej nurtujących pytań i odpowiedzi w temacie ścieżki użytkownika.
  • 10 przykładów zastosowań podróży klientów.
  • Case study CJ w wybranych branżach.
2

Metody badawcze & digital research

  • Badania? Ale po co? Znaczenie badań i analizy danych
  • Jak przygotować się do badań? Lista potrzebnych materiałów
  • UX, UI i inne doświadczenia - jakie mają znaczenie w biznesie?
  • Przykłady firm, które inwestują w mapowanie doświadczeń klientów
  • Badania na żywo - wywiady, service safari, obserwacje.
  • Badania digital -  ankiety i wywiady, analiza zachowań użytkowników i netnografia (social listening),
3

Priorytetyzacja danych i wniosków

  • Jak zarządzać danymi z badań? Jak interpretować dane i wyciągać wnioski?
  • KANO - o modelu i wykorzystaniu.
  • Jak przygotować się do sesji Customer Journey?
  • Narzędzia do Customer Journey - rekomendacje i porównanie dostępnych narzędzi do mapowania ścieżek klienta online i offline (customer journey map, czyli mapy podróży klienta)
4

Warsztat Customer Journey Mapping

Praktyczne wskazówki i instrukcja krok po kroku, jak mapować doświadczenia klientów (customer experience) i tworzyć Customer Journey Map (mapy podróży klienta).

  • Persona odbiorcy a różne scenariusze korzystania z usługi.
  • Customer Journey Mapping - elementy składowe.
  • Aktywności i potrzeby użytkowników.
  • Punkty styku i kanały.
  • Doświadczenia użytkowników, potencjalne bolączki i szanse na zmianę / optymalizacje / innowacje.
  • Mierniki efektywności Customer Journey i poszczególnych aktywności użytkownika.
  • Customer Journey a Service Blueprint Map.
5

Customer Journey i co dalej? Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia

  • Wykorzystanie wiedzy i danych pozyskanych z narzędzia.
  • Sposoby walidacji i metody generowania danych.
  • Sposoby mierzenia efektywności Customer Journey.
  • Jak przeprowadzić szkolenie Customer Journey z zespołem / klientami / konkurencją?

Test - sprawdź swoją wiedzę

Celem zdobycia certyfikatu, należy uzupełnić test wiedzy (składający się z pytań teoretycznych i kazusów do uzupełnienia). Podsumuje i usystematyzuje zdobytą przez Ciebie wiedzę.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób zarządzających organizacją

Którzy chcą zaadaptować swój biznes (produkty, usługi, procesu) do nowych warunków

Specjalistów ds. produktów, usług, doświadczeń klienta (CX)

Chcących zrozumieć, jak optymalizować i zmieniać dośwadczenia klienta

Liderów zmian

Poszukujących nowych narzędzi do współpracy w zespole i optymalizowania efektywności

 

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy
i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

Customer Journey kurs online - certyfikat

 

Praktyczny warsztat

 

Dajemy Ci wskazówki, jak stworzyć kompleksową ścieżkę klienta i tłumaczymy, jak ją wykorzystać. 

 

Dodatkowo, pracujemy na praktycznym przykładzie dla jednego z naszych klientów,
a wszystko po to by:

  • opowiedzieć Ci od samego początku, jak wygląda tworzenie ścieżki klienta,
  • wytłumaczyć, na czym polegają poszczególne elementy i skąd pozyskać dane do ich uzupełnienia,
  • zdradzić wskazówki i dobre praktyki, jak wypełniać poszczególne elementy,
  • opowiedzieć, jak realnie wykorzystywać wnioski z odtworzenia Customer Journey.
Customer Journey - kurs online

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Karnet open na wiedzę

Zyskaj dostęp do wszystkich autorskich kursów online Socjomanii w cenie 1500 zł netto
na okres 3 miesięcy!

Sprawdź ofertę!

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji w kursie?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na bieżąco na naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Co muszę przygotować przed kursem online Customer Journey?
Wszystkie materiały, które potrzebujesz znajdują się na naszej platformie online - instrukcje, szablony, prezentacje do pobrania.

W ramach kursu otrzymasz od nas również dostęp do narzędzia do tworzenia cyfrowych map Customer Journey - UXPressia, a także pakiet premium do narzędzi analitycznych - Sentione oraz Cux.io.

Narzędzia te oraz inne, bezpłatnie dostępne zarekomendowane w kursie, pozwolą Ci przygotować mapę Customer Journey według wytycznych kursu.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy wybierając kurs online muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów.

Podobne szkolenia

Pakiet: Design Thinking + Digital Service Design + Customer Journey

2 250,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Pakiet: Design Thinking + Digital Service Design + Customer Journey

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?