Podstawowy
54h
Kurs Online
Pozostało 8 miejscZapowiedź pierwszego modułu: Customer Journey - obejrzyj zaproszenie
Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, z materiałów video, prezentacji i innych - kiedy i gdzie tylko chcesz.
Masz do dyspozycji kilkanaście nagrań wideo, w których Kasia i Martyna dzielą się wiedzą i doświadczeniem, a do tego dodatkowe checklisty, tutoriale, prezentacje i szablony ćwiczeń. Mimo, że jest to kurs zdalny, znajdziesz w nim również warsztat - krok po kroku przeprowadzenie Cię przez proces mapowania doświadczeń klienta. Dzięki temu po kursie nie tylko będziesz znał fundamenty i najważniejsze założenia Customer Journey, ale już doświadczysz tworzenia ścieżek klienta w praktyce.
Przed rozpoczęciem części praktycznej, chcemy spotkać się z Tobą na zdalnej konsultacji w celu przedyskutowania Twoich przemyśleń, wniosków, ale i pytań i problemów, które się przez ten czas mogły pojawić.
Praktyczne wskazówki i instrukcja krok po kroku, jak mapować doświadczenia klientów (customer experience) i tworzyć Customer Journey Map (mapy podróży klienta).
Celem drugiej sesji konsultacji jest ewaluacja wykonanego we wcześniejszym module ćwiczenia i podzielenie się feedbackiem.
Celem zdobycia certyfikatu, należy uzupełnić test wiedzy (składający się z pytań teoretycznych i kazusów do uzupełnienia). Podsumuje i usystematyzuje zdobytą przez Ciebie wiedzę.
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Projektantka usług, certyfikowany trener Digital Marketing Insitute. Współtwórca polskiego oddziału SDN i Stowarzyszenia Service Design Poland, wykładowca i praktyk metodyki service design i design thinking oraz netnografii. Szkoli z potencjału narzędzi biznesowych (głównie Linkedin). Posiada MBA z Service Innovation (Laurea University, Helsinki). Przez ostatnie 6 lat przeprowadziła +200 szkoleń dla klientów z różnych branż od działów biznesowych, sprzedaży, HR, employer brandingu do kadry zarządzającej.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami