0
EN
szkolenia otwarte
20 - 21.06

Social Media Marketing

(623)
20 - 21.06 Social Media Marketing

Podstawowy

2 dni

Kraków

Pozostało 14 miejsc
1 879,00 zł +23% VAT
Miejsca 14/15

Informacje o szkoleniu
Social Media Marketing 
 

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenie Social Media Marketing to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes.

 

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:30

Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Czym jest social media marketing, czyli jak wykorzystać media społecznościowe do promocji biznesu.
  • Budowanie społeczności - case study.
  • Najważniejsze pojęcia.
  • Kluczowe platformy społecznościowe w Polsce - charakterystyka najpopularniejszych serwisów.
10:45

Strategiczne podejście do komunikacji w social mediach

  • Jakie cele można realizować w mediach społecznościowych i priorytetyzacja celów.
  • Wybór odpowiednich kanałów.
  • Generowanie pomysłów na treści - mini warsztat.
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Facebook

  • Jak działa algorytm Facebooka w 2023 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
  • Różne formy obecności na Facebooku: profil prywatny, grupy, strona firmowa.
  • Formaty treści dostępne na Facebooku i sposoby ich wykorzystania - omówienie konkrentych przykładów.
  • Nawigacja po Meta Business Suite.
  • Eye-catchery, czyli jak przykuć uwagę odbiorców.
  • Jak długo i jak często publikować swoje posty.
  • Analizowanie działań na Facebooku: co i jak mierzyć, dostępne statystyki.
  • Przydatne narzędzia.
  • Najważniejsze zmiany i nowości na Facebooku.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Instagram

  • Jak działa algorytm Instagrama w 2023 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
  • Jak działają hahstagi na Instagramie.
  • 3 typy kont: prywatne, biznesowe, twórcy.
  • Skuteczne bio na Instagramie.
  • Przykładowe podejścia do komunikacji na Instagramie - case studies.
  • Posty, rolki, relacje - synergia działań.
  • Pomysły na rolki, ktore wykorzystasz w promocji biznesu.
  • Jak często publikować treści i jak długie powiny być.
  • Analizowanie działań na Instagramie.
  • Przydane narzędzia do planowania wyglądu feedu, tworzenia relacji i rolek.
  • Konkursy na Instagramie i Facebooku - checklista i dobre praktyki.
17:00

Podsumowanie pierwszego dnia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
10:00

Powitanie

  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

TikTok

  • Jak działa algorytm TikToka i co wpływa na wyświetlenie treści.
  • Przykłady skutecznej komunikacji marek na TikToku - case studies.
  • Przykładowe scenariusze mikowideo.
  • Elementy, które ułatwiają zrozumienie wideo.
11:45

Przerwa kawowa

12:00

LinkedIn

  • Jak działa algorytm LinkedIn w 2023 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
  • Profil osobisty vs konto biznesowe - synergia działań.
  • Profil osobisty krok po kroku - checklista i ewaluacja dotychczasowych działań.
  • Typy treści dostępne na LinkedIn.
  • Taktyki skutecznej komunikacji wraz z przykładami.
  • Analiza działań.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Twitter

  • Jak wygląda Twitter w 2023 roku i jak działa jego algorytm.
  • Czym jest Twitter Blue i jak wpływa na wyświetlenia treści.
  • Sztuka tworzenia komunikatów w 280 znakach - przykłady i ćwiczenia.
  • Dostępne typy publikacji.
  • Analiza działań.
15:00

YouTube

  • Jak działa algorytm na YouTube.
  • Przykładowe podejścia do komunikacji w tym kanale.
  • O czym pamiętać dodając film na YouTube.
  • YouTube Shorts - czym są i jak wykorzystać je w promocji marki.
15:30

Przerwa kawowa

15:45

Pinterest

  • Pinterest jako wizualna wyszukiwarka treści.
  • Typy treści na Pintereście.
  • Dodawanie pinów krok po kroku.
16:15

Trendy i inspiracje

  • Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości.
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i inspiracje oraz jak pozostawać na bieżąco.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Gdzie odbywają się szkolenia stacjonarne Socjomanii w Warszawie?
Nasze wybrane autorskie szkolenia prowadzimy w Centrum Konferencyjnym Żoliborz w Warszawie przy ulicy Plac Inwalidów 10.
Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny elektroniczny certyfikat, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze szkolenia?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, możliwy jest udział w szkoleniu w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.
Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu otwartym?
Nie zapomnij komputera, ponieważ szkolenia prowadzimy w formie warsztatowej wykorzystując często narzędzia internetowe.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 15 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy podczas szkolenia pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas szkolenia wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed szkoleniem.
Jaka jest minimalna liczba osób, aby dana edycja szkolenia została uruchomiona?
Do startu danej edycji szkolenia niezbędna jest grupa 5 osób. Jeśli nie uda nam się z jakiś powodów zebrać takiej minimalnej grupy, poinformujemy Cię niezwłocznie o tej sytuacji i zaproponujemy wybór innego rozwiązania: zapis na kolejną edycję danego szkolenia, wybór innych naszych autorskich kursów z dostępnej oferty w ramach wpłaconej kwoty lub całkowity zwrot wpłaconych środków.
Czy po szkoleniu otrzymam prezentację z zajęć?
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.

Podobne szkolenia

Social Media Marketing

1 879,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Social Media Marketing
10 - 11.07 14 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?