0
EN

Blog o marketingu internetowym

Ścieżka klienta - webinar Socjomania z FUZERS

Dowiedz się więcej o ścieżce klienta dzięki webinarowi Socjomania & FUZERS, podczas którego opowiadamy na nurtujące pytania i wątpliwości słuchaczy. Posłuchaj!

Socjomania x FUZERS

Od dawna chcieliśmy zrobić coś razem z zespołem FUZERS, by wspólnie kształtować świadomość i podwyższać poziom wiedzy z zakresu Service Design. Zaczynamy od wspólnego webinaru, gdzie Kasia i Martyna z naszego zespołu oraz Katarzyna Michalak i Aleksandra Piasecka z zespołu FUZERS, odpowiadają na najbardziej nurtujące pytania słuchaczy w temacie mapowania doświadczeń klientów i odtwarzania ścieżek klientów.

Czego dowiecie się z webinaru?

Z tego materiału dowiesz się m.in.:

  • Jak się przygotować i jak zebrać dane do ścieżki, żeby to nie była tylko deklaracja?
  • Czy skupiać się na detalach czy iść kompleksowo w projektowaniu ścieżki?
  • Jak mapować w sytuacjach kryzysowych?
  • Czy to jest tylko dla usług i dla klienta? Gdzie jeszcze i dla kogo możesz stworzyć ścieżkę?

 

Zobacz nagrany webinar:

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?