Ścieżka klienta - webinar Socjomania z FUZERS
Dowiedz się więcej o ścieżce klienta dzięki webinarowi Socjomania & FUZERS, podczas którego opowiadamy na nurtujące pytania i wątpliwości słuchaczy. Posłuchaj!

Socjomania x FUZERS
Od dawna chcieliśmy zrobić coś razem z zespołem FUZERS, by wspólnie kształtować świadomość i podwyższać poziom wiedzy z zakresu Service Design. Zaczynamy od wspólnego webinaru, gdzie Kasia i Martyna z naszego zespołu oraz Katarzyna Michalak i Aleksandra Piasecka z zespołu FUZERS, odpowiadają na najbardziej nurtujące pytania słuchaczy w temacie mapowania doświadczeń klientów i odtwarzania ścieżek klientów.
Czego dowiecie się z webinaru?
Z tego materiału dowiesz się m.in.:
- Jak się przygotować i jak zebrać dane do ścieżki, żeby to nie była tylko deklaracja?
- Czy skupiać się na detalach czy iść kompleksowo w projektowaniu ścieżki?
- Jak mapować w sytuacjach kryzysowych?
- Czy to jest tylko dla usług i dla klienta? Gdzie jeszcze i dla kogo możesz stworzyć ścieżkę?
Zobacz nagrany webinar: