0
EN
szkolenia otwarte

Reklama na Facebooku i Instagramie

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Reklama na Facebooku i Instagramie
Online 3 wolne miejsca

 

Kurs online Reklama na Facebooku i Instagramie

 

Prowadzisz profile firmowe w mediach społecznościowych, jednak ograniczasz się do publikacji postów? A może tworzysz już reklamy, ale ich efekty pozostawiają wiele do życzenia?

W takim razie marnujesz potencjał stwarzany przez social media. Pora to zmienić! Sprawdź, dlaczego warto się zapisać na opracowane przez nas szkolenie.

Dlaczego warto reklamować się w social media?

Social media, na czele z Facebookiem i Instagramem, dawno temu przestały być jedynie miejscem, gdzie publikujemy zdjęcia z wakacji i rozmawiamy z bliskimi. Facebook i Instagram stwarzają dziś ogromne możliwości marketingowe.  Relacje budują tam już nie tylko znajomi, ale także marki i ich klienci. 

Facebook nie ułatwia jednak firmom życia. Aktualizacje algorytmów sprawiają, że posty publikowane przez fanpage osiągają niższe zasięgi niż te, które tworzą prywatni użytkownicy portalu. Płatna promocja w social media jest więc jedynym gwarantem tego, że tworzony przez Ciebie content ukaże się oczom Twoich klientów - nawet jeżeli zgromadziłeś wokół swojej marki  duże grono fanów.

Facebook stwarza również wiele możliwości w zakresie kierowania reklam, których trudno szukać w innym systemie - zwłaszcza na podstawie demografii i zainteresowań potencjalnych klientów. Dzięki nim dotrzesz więc do osób, które nie słyszały jeszcze o Twojej marce, ale z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowane jej ofertą.

Przygotowane przez nas szkolenie sprawi, że media społecznościowe i płatna promocja w najpopularniejszych serwisach nie będzie mieć przed Tobą tajemnic.

Informacje o kursie Reklama na Facebooku i Instagramie

 

Facebook (i jego ekosystem) to nie tylko największy serwis społecznościowy na świecie, ale również ogromna baza informacji, którą my – marketerzy – możemy wykorzystać do skutecznego kierowania reklam. Panel reklamowy na Facebooku to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi targetowania dostępnych na rynku - obejmuje nie tylko Facebooka, ale także Instagram, Messengera oraz mobilną sieć aplikacji. 


Dzięki naszemu kursowi online dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook i Instagram Ads, jak dobrać cele reklamowe kampanii, grupę docelową i formaty reklamowe. Nauczysz się tworzyć przyciągające uwagę kreacje i pisać atrakcyjne teksty reklamowe. 


Stworzysz kampanie oparte o remarketing, grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, dowiesz się, jak krok po kroku zainstalować Piksel Facebooka i zdarzenia na swojej stronie internetowej. Innymi słowy - nauczysz się kompleksowej obsługi Ads Managera oraz poznasz najlepsze praktyki budowania konta reklamowego i tworzenia kampanii w ekosystemie Facebooka. 


Korzystając ze szkolenia online, sam decydujesz kiedy i w jakim tempie się uczysz. W każdej chwili możesz wrócić do interesujących Cię lekcji - materiały są na wyciągnięcie ręki przez okres jednego roku.

Co wyróżnia nasze szkolenie Facebook & Instagram?

 

Szkolenie online zostało przygotowane przez Szymona Lisowskiego, prezesa Socjomanii, praktyka w realizacji kampanii reklamowych w ekosystemie Facebooka. Oprócz prowadzenia kampanii reklamowych (m.in. dla SAGE Polska, Cinema City, Rainbow, Cartoon Network oraz firm z takich branż jak e-commerce, edukacja, rozrywka czy turystyka), prowadzący  na co dzień dokonuje także audytów kont reklamowych pod kątem optymalizacji, przygotowuje strategie, szkoli (ponad 2500 godzin doświadczenia) oraz prowadzi zajęcia na wiodących polskich uczelniach (m.in. ALK, AGH, WSB). Jest też współautorem podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”.


Dzięki temu doświadczeniu szkolenie zostało zaprojektowane tak, aby poszczególne lekcje od razu odpowiadały na potencjalne pytania oglądających i przeprowadziły uczestnika krok po kroku przez złożony ekosystem Facebooka - od podstawowej konfiguracji, przez stworzenie kampanii reklamowych, aż po zaawansowane opcje, optymalizację i tips&tricks znane tylko bardzo doświadczonym marketerom.


A jeżeli w trakcie szkolenia pojawią się pytania, będziesz mógł zadać je na zamkniętej grupie na Facebooku, która została przygotowana specjalnie dla uczestników tego kursu. To także miejsce wymiany wiedzy i inspiracji w tematach reklamy na Facebooku. Pojawiają się tam również informacje dotyczące wszelkich aktualizacji w zakresie płatnej promocji na Instagramie i Facebooku.


Szkolenie zawiera w sobie dziesiątki praktycznych wskazówek dotyczących zarówno konfiguracji i optymalizacji kampanii, jak i zarządzania Ads Menedżerem  - wszystko po to, aby Twoje kampanie były nie tylko skuteczne i realizowały wybrane cele, ale także aby czas potrzebny na ich tworzenie, kontrolowanie i skalowanie był ograniczony do minimum.


Kupując dostęp do szkolenia, otrzymujesz również dostęp do wszystkich jego aktualizacji i lekcji, które powstaną w czasie Twojego dostępu. Możesz z niego korzystać przez rok. Po tym czasie istnieje możliwość przedłużenia dostępu w atrakcyjnej cenie.
Po ukończeniu szkolenia otrzymasz imienny certyfikat w formie elektronicznej opatrzony logo Socjomanii, który możesz dodać do swojego profilu na LinkedIn.

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do kursu

2

Teoria i konfiguracja

  • Ograniczenia i regulamin, odwołanie od decyzji
  • System aukcyjny i koszty reklamowe
  • Podstawowe formy promocji vs Menedżer Reklam
  • Business Manager 
  • Zakładanie konta, waluta i strefa czasowa 
  • Ustawienia faktur i płatności
3

Kampania

  • Kampanie i struktura kampanii reklamowych
  • Cele reklamowe – które wybrać?
4

Zestawy reklam

  • Wprowadzenie do zestawów reklamowych
  • Lokalizacja
  • Wiek, płeć i języki
  • Dane demograficzne
  • Zainteresowania
  • Zachowania
  • Wykluczenia i zawężanie
  • Targetowanie szczegółowe Advantage i rozszerzanie grupy odbiorców 
  • Umiejscowienia
  • Budżet i harmonogram 
  • Optymalizacja i wyświetlanie, strategie optymalizacji i stawki ręczne
5

Reklamy

  • Reklama - tożsamość, formaty, nieopublikowane posty strony
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Podglądanie reklam konkurencji (Meta, Google, LinkedIn)
  • Parametry UTM
  • Testy A/B
6

Zarządzanie menedżerem reklam

  • Nawigacja w Ads Managerze
  • Skalowanie i rozbudowa kampanii reklamowych
  • Struktura kampanii a nazewnictwo
7

Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców

  • Czym są grupy niestandardowych odbiorców - czym są, jakie są ich typy, retargeting w Meta
  • Lista klientów 
  • Strona na Facebooku i Profil firmowy na Instagramie
  • Aktywizowanie nieaktywnych fanów
  • Film 
  • Formularz kontaktowy, wydarzenie, materiał błyskawiczny 
  • Wykorzystanie "cudzych" grup niestandardowych odbiorców 
  • Tworzenie i wykorzystanie grup podobnych odbiorców
8

Piksel Facebooka, remarketing i konwersje

  • Piksel Facebooka - co to jest i jak go stworzyć
  • Implementacja Piksela Facebooka - Google Tag Manager
  • Zdarzenia - wybór zdarzeń
  • Instalacja zdarzeń
  • Konwersje niestandardowe
  • Remarketing
  • API konwersji
9

Analiza i optymalizacja

  • Analiza reklam
  • Filtry, raporty, historia zmian
10

Taktyki reklamowe, tips&tricks

  • Kampanie typu "always-on"
  • Reguły automatyczne
  • Zapisane grupy odbiorców i nakładanie się grup docelowych
  • Wykorzystanie mixu celów reklamowych
  • Dynamiczny materiał reklamowy
  • Kampanie z celem konwersje
  • Taktyki grup niestandardowych i taktyki remarketingowe
  • CBO - Campaign Budget Optimization / budżet Advantage 
11

Reklama na Instagramie

  • Najważniejsze informacje i łączenie konta
  • Promocja z poziomu aplikacji vs promocja w Menedżerze reklam
  • Kreacje reklamowe na Instagramie 
  • Kampanie na pozyskiwanie obserwujących na Instagramie
12

Narzędziownik

  • Przydatne narzędzia do tworzenia treści

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie 
działań reklamowych na Facebooku oraz 
Instagramie, którym potrzebna jest aktualna wiedza dotycząca możliwości reklamowych 
w tej platformie.

Specjalistów ds. PPC

Chcących poznać najlepsze praktyki dotyczące targetowania oraz budżetowania przygotowywanych kampanii reklamowych.

Właścicieli MŚP

Chcących rozpocząć działania reklamowe
na Facebooku oraz Instagramie oraz tych,
którzy nadzorują działania agencji w tym 
zakresie.

 

Opinie naszych uczestników

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Szkolenie stacjonarne/webinar czy kurs online - które lepiej wybrać?
Z naszego doświadczenia najlepiej sprawdza się wersja hybrydowa - uczestnicy naszych szkoleń najbardziej chwalą sobie uczestnictwo w szkoleniach stacjonarnych/webinarach, gdzie późniejszy dostęp do kursu online stanowi uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas spotkania oraz pozwala w łatwy sposób wrócić do zagadnień, które wymagają przypomnienia.

Jeśli cenisz sobie elastyczność i zindywidualizowany tryb oraz tempo nauki, kurs online zdecydowanie jest dla Ciebie.
Czy kursy są aktualne? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kursy są na bieżąco aktualizowane o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w w dwóch zamkniętych grupach na Facebooku przewidzianych dla uczestników obu kursów.

Kursy online "Reklama na Facebooku i Instagramie"+ "Social Media Marketing":

Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”. Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram Marketing":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook Marketing":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

4. Kursy "LinkedIn Marketing i personal branding" i "Social Selling na LinkedIn":

Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Odkryj inne szkolenia Socjomanii

 

Świat mediów społecznościowych to wyjątkowo urodzajne środowisko dla marketerów, dlatego serdecznie rekomendujemy udział również w innych naszych szkoleniach!


Czekają na Ciebie:

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?