0
EN

Blog o marketingu internetowym

41 pytań o LinkedIn - kurs online

LinkedIn to serwis, który dynamicznie rozwija się w Polsce od kilku lat notując ponad 30% wzrostu użytkowników rok do roku. Już ponad 26% polskich internautów deklaruje korzystanie z LinkedIn każdego miesiąca. Możliwości LinkedIn mogą być atrakcyjne zarówno dla osób indywidualnych jak i organizacji. Jakie najczęściej zadajemy sobie pytania? Jakie zagadnienia na LinkedIn są najważniejsze dla użytkowników?

Oto lista 41 najważniejszych zagadnień i najczęściej zadawanych pytań w kontekście serwisu Linkedin:

 

 

  1. Jak stworzyć profil na Linkedin (Instrukcja)
  2. Jak wypełnić informacje na Company Page?
  3. Jak dodać unikalny link do profilu (Vanity url?) 
  4. Czym jest Social Selling na Linkedin?
  5. Czym jest Employee Advocacy? 
  6. Jak zdobyć więcej obserwujących na Company Page? 
  7. Które sekcje w profilu personalnym są najważniejsze? 
  8. Na czym polega algorytm Linkedin?
  9. Gdzie znaleźć reklamy na Linkedin? 
  10. Co powinno znaleźć się na zdjęciu w tle na profilu? 
  11. O czym pisać na Linkedin? 
  12. Jak stworzyć artykuł na Linkedin?
  13. Czym jest Slideshare?
  14. Jak dodać prezentację na Slideshare?
  15. Jak dodać multimedia do profilu prywatnego?
  16. Jak oznaczyć osobę/firmę w poście? 
  17. Różnice między profilem prywatnym a Company Page? 
  18. Jak założyć Company Page? 
  19. Które ustawienia prywatności na Linkedin są najważniejsze? 
  20. Jak działać na Linkedin w trybie prywatnym (bez informacji o tym, że odwiedzaliśmy profil innego użytkownika)?
  21. Jakie formaty reklamowe posiada Linkedin? 
  22. Jakie statystyki są dostępne na Linkedin?
  23. Czy są różnice między statystykami dla profilu personalnego i Company Page? 
  24. Czym jest Linkedin Sales Navigator? 
  25. Jakie dodatkowe funkcje ma Sales Navigator? 
  26. Jak budować sieć kontaktów?

  1. Czy dodawać wszystkich użytkowników do sieci kontaktów? 
  2. Jaki jest savoir vivre w komunikacji na Linkedin?
  3. Co to jest „znajdź w pobliżu”? Jak działa ta funkcja?
  4. Jaki jest właściwy wskaźnik zaangażowania na Linkedin? 
  5. Kiedy uruchomić reklamę na Linkedin? 
  6. Jakie są koszty reklam na Linkedin? 
  7. Jak budować markę personalną na Linkedin?
  8. Jak działa wyszukiwarka na Linkedin?
  9. Jakie informacje mogę znaleźć przez wyszukiwarkę na Linkedin?
  10. W jaki sposób usunąć konto lub połączyć je z innym profilem? 
  11. Jak wyłączyć widoczność listy kontaktów?
  12. Jakie informacje na temat mojego profilu widzą użytkownicy poza Linkedin (Google)? 
  13. Czy treści z Linkedin pozycjonują się w innych serwisach?  
  14. Czy na Linkedin działają hashtagi? 
  15. Jak dobierać (i ile) hashtagi na Linkedin?

Czy dodasz coś do tej listy? Czy są jeszcze jakieś możliwości LinkedIn, które Cię nurtują?

Poniżej odpowiedź na dwa z powyższych pytań:
1. Które ustawienia prywatności na LinkedIn są najważniejsze? 

2. Jak działać na LinkedIn w trybie prywatnym (bez informacji o tym, że odwiedzaliśmy profil innego użytkownika)?

Pozostałe odpowiedzi znajdziesz w naszym kompleksowym kursie Online już dostępnym dla naszych klientów i fanów.

Zapraszamy!

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?