Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

16 października 2014 Agnieszka Molęda

Co warto wiedzieć o szkoleniach z Digital Marketingu? Rozmowa z Global Partner Relationship z DMI

Od 21 października rusza nasze pierwsze szkolenie z digital marketingu w ramach współpracy z Digital Marketing Institute - instytucji z partnerami na całym świecie, zapewniającej profesjonalny międzynarodowy dyplom z digital marketingu. Dzisiaj wywiad z Karoliną, która w Digital Marketing Institute pełni rolę Global Partner Relationship, a swoją karierę tam zaczęła od… szkolenia DMI.

Agnieszka: W jaki sposób trafiłaś do Digital Marketing Institute?
Karolina: Przed wyjazdem do Irlandii pracowałam w Polsce w sektorze non-profit zajmując się promowaniem społecznego zaangażowania biznesu. Zanim dołączyłam do zespołu Digital Marketing Institute pracowałam w Sekretariacie Europejskiej Sieci do spraw Zapewniania Jakości w Kształceniu Zawodowym. Digital Marketing Institute poznałam sama poszukując kursów z marketingu internetowego w Dublinie. Szukałam kursu, który pozwoliłby mi usystematyzować i pogłębić wiedzę i umiejętności z marketingu internetowego, które posiadałam, ale na dość podstawowym poziomie. W tym czasie DMI bardzo dynamicznie się rozwijało, zwłaszcza dział Partnerstw, więc tak się złożyło, że nie tylko miałam okazję skończyć świetny kurs, ale również zdobyłam bardzo interesującą pracę. Z wykształcenia jest socjologiem, ale edukacja jest sektorem, w którym zdecydowanie widzę swoją przyszłość i który daje różnorodne możliwości pozytywnego wpływania na życie i kariery zawodowe wielu osób.

Agnieszka: Jesteś odpowiedzialna za kontakt z partnerami różnych krajów. Co absolwenci ich szkoleń najczęściej mówią po odbyciu kursu?
Karolina: Partnerzy często dzielą się z nami wrażeniami i opiniami absolwentów po kursach. Uczestnicy zazwyczaj zwracają uwagę i doceniają zwłaszcza praktyczny charakter szkolenia i metodologię DMI, która nadaje mu konkretną strukturę i pozwala usystematyzować wiedzę. Uczestnicy bardzo wysoko oceniają również case studies i konkretne przykłady, którymi dzielą się z nimi wykładowcy.

Agnieszka: Dla kogo kierowane są kursy?
Karolina: Szkolenia są kierowane przede wszystkim dla ludzi, którzy interesują się marketingiem internetowym i nowymi technologiami. Tak naprawdę pasja i ciekawość liczą się bardziej niż dotychczasowe kwalifikacje czy doświadczenie. Z pewnością muszą to być osoby, które dość sprawnie posługują się internetem i językiem angielskim, jako że egzamin jest przeprowadzany w tym języku. Większość z naszych studentów to początkujący marketingowcy, ale zdarzają się również osoby z dużym doświadczeniem w tradycyjnym marketingu czy komunikacji, które chcą zdobyć nowe kwalifikacje.

Agnieszka: Jak odbierany jest certyfikat wśród uczestników?
Karolina: Jest pożądanym potwierdzeniem ich wiedzy i umiejętności posługiwania się narzędziami marketingu internetowego. Niewiele jest bowiem szkół czy instytutów, które pozwalają uczestnikom szkolenia zdobyć międzynarodowo rozpoznawalny certyfikat.

Agnieszka: Czym różnią się szkolenia serwowane przez partnerów DMI od innych?
Karolina: Przede wszystkim praktycznym charakterem zarówno programu (syllabusu), który jest zatwierdzany przez Syllabus Advisory Council, w której skład wchodzą przedstawiciele najważniejszych firm technologicznych i internetowych (m.in. Facebook, Twitter, Microsoft, Ogilvy), jak również samego szkolenia, które prowadzą doświadczeni marketingowcy internetowi, dzielący się z uczestnikami swoim know-how i doświadczeniem.

Agnieszka: Czy śledzicie losy absolwentów szkoleń? Jak uzyskanie certyfikatu wpływa na zawodową ścieżkę abolwentów?
Karolina: Znamy absolwentów, którym certyfikat pozwolił postawić pierwsze kroki w branży marketingu internetowego i zdobyć w niej pracę. Pod wpływem kursu wielu naszych absolwentów decyduje się również na bardziej wyspecjalizowaną ścieżkę kariery, czy to w SEO bądż w mediach społecznościowych.

Agnieszka: W jakich krajach obserwujecie największe zainteresowanie szkoleniami?
Karolina: Dotychczas najwięcej uczestników przyciągały kursy w Wielkiej Brytanii, Indiach i Południowej Afryce, a ostatnio widzimy coraz większe zainteresowanie w Europie Południowej (Grecja, Portugalia, Malta).

Agnieszka: Dlaczego według Ciebie ważne jest, aby marketing managerowie posiadali wiedzę na temat wszystkich tych kanałów digital?
Karolina: Marketing internetowy to bardzo szeroka i złożona dyscyplina. Założeniem naszego szkolenia jest zapoznanie uczestnikow z dostępnymi kanałami i narzędziami digital na poziomie, który pozwoli im zbudować efektywny plan marketingowy z ich wykorzystaniem. Dzięki takiej wiedzy uczestnicy potrafią zdecydować o przydatności i efektywności wybranych narzędzi w osiąganiu ich zamierzonych celów marketingowych, zmierzyć efekty czy skorygowac strategie, czego nie mogliby zrobić przy znajomosci tylko jednego czy dwóch kanałów.

Agnieszka: 3 hasła, które przychodzą Ci na myśl, gdy myślisz o szkoleniach DMI?
Karolina: DMI - #Aktualność #Praktyka #MiędzynarodowyStandard

Dowiedz się więcej:

Terminy:
EDYCJA II: 21, 28.10, 4, 12, 18.11.2014
EDYCJA III: 10, 17, 24, 21.01., 07.02.2015

Zapisy:
monika@socjomania.pl

Podziel się opinią