0
EN
szkolenia otwarte
17.01 - 21.02

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Ocena szkolenia (48)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Informacje o szkoleniu

Kurs Digital Strategy & Planning dedykowany jest osobom, które odpowiadają za planowanie, budowę i realizację oraz analizę efektywności wdrażania strategii digital – w szczególności managerom i kadrze kierowniczej, konsultantom, a także osobom, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie digital marketingu i planowania strategicznego. Program kursu został opracowany przez międzynarodowych ekspertów w zakresie digital marketingu i skupia się na aktualnych trendach, narzędziach i najlepszych praktykach w zakresie planowania strategii digital. Porusza on także tematykę digitalizacji przedsiębiorstw w kontekście narzędzi i procesów niezbędnych w przeprowadzaniu transformacji digital, łącząc zagadnienia z zakresu planowania strategicznego, digital marketingu i zarządzania.


Dzięki udziałowi w zajęciach uczestnicy dowiedzą się jak zbudować efektywną strategię digital, a w szczególności jak krok po kroku przejść przez cały proces planowania, jak wykorzystać digital w budowaniu przewag konkurencyjnych i silnej marki, jak zmierzyć się z digitalizacją wewnątrz organizacji, zbudować silny zespół i relacje z parterami biznesowymi oraz jak wykorzystać digital w własnej karierze zawodowej.


Zajęcia składają się z sześciu spotkań podczas których mają miejsce prezentacje, case study oraz praktyczne ćwiczenia. Pierwsze zajęcia wprowadzające do kursu odbywają się na platformie e-learningowej, gdzie dostępne są również dla uczestników prezentacje oraz materiały dodatkowe. Po każdych zajęciach uczestnicy otrzymują zadania praktyczne na platformie online, które dają możliwość wykorzystania pozyskanej na zajęciach wiedzy pod okiem trenera. Podczas kursu uczestnicy pracują nad strategią digital lub jej fragmentem, dla wybranej marki. Ostatnie zajęcia poświęcone zostaną wystąpieniom uczestników oraz powtórzeniu materiału z kursu i przygotowaniu do egzaminu.

Program szkolenia

Przed startem kursu

Zajęcia na platofmie e-learningowej - Wprowadzenie do Digital Strategy & Planning

  • Założenia i metodologia pracy Digital Marketing Institute
  • Wprowadzenie do planowania strategicznego, typy strategii koncepcje i modele
  • Zagadnienia powiązane z planowaniem strategii
  • Business Value Proposition i Digital Value Proposition w komunikacji marki
  • Zarządzanie strategiczne
  • Raportowanie C- level
  • Zagadanienia prawne
10:00

Komunikacja tradycyjna

  • Strategia marki, misja, wizja i wartości
  • Modele marketingowe i komunikacja zintegrowana
  • Tradycyjne kanały komunikacji
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zachowania konsumenckie w erze technologii
  • Badania marketingowe
  • Planowanie komunikacji i planowanie kreatywne
  • Strategia mediowa i planowanie mediów
  • Współpraca z agencjami komunikacji
  • Zagadnienia prawne i etyczne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Komunikacja w erze digital

  • Koncepcje i definicje
  • Grupy docelowe
  • Planowanie komunikacji w kanale digital (zachowania konsumenckie, elementy kampanii, big data, kanały komunikacji i digital PR)
  • Zasoby i realizacja działań w kanałach digital
  • Planowanie kreatywne
  • Planowanie budżetu
  • Digital Marketing Department – zarządzanie oraz rozwój
  • Zarządzanie procesem projektowym i outsourcing
  • Pomiar i analiza efektywności
  • Zagadnienia prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Digital channels - kanały komunikacji digital - część I

  • Wprowadzenie
  • Specyfika, dobór i planowanie kanałów komunikacji (wyzwania oraz planowanie cross mediowe)
  • Mobile marketing
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital channels - kanały komunikacji digital - część II

  • Inbound marketing, organic search, SEO i content marketing, social media, email marketing,
  • Outbound marketing i płatne formy promocji, PPC, Display advertising, Paid Social Ads
  • Analiza i raportowanie, kampanie wielokanałowe oraz modelowanie atrybucji
17:00

Zakończenie

10:00

Obsługa klienta w kanale digital - część I

  • Obsługa klienta w kanale digital – wprowadzenie i założenia
  • Planowanie strategii i projektowanie doświadczeń
  • Zarządzanie, zagadnienia operacyjne oraz zasoby
  • Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Obsługa klienta w kanale digital - część II

  • Pozyskiwanie insightów, analiza i raportowanie
  • Rozwiązania technologiczne i pomiar efektywności
  • Regulacje prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Big data i analityka

  • Wprowadzenie i podstawowe zagadnienia
  • Specyfika „big data” i typy danych
  • Zbieranie i analizowanie danych
  • Przechowywanie i wizualizacja danych
  • Wpływ danych na podejmowanie decyzji
  • Technologia i sztuczna inteligencja
  • Rola zespołu analitycznego
  • Przechowywanie danych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital leadership

  • Rola lidera digital w organizacji
  • Filary strategii i transformacja digital
  • Wdrażanie globalnych strategii digital
  • Budowanie pozycji lidera i wsparcie kadry zarządzającej
  • Budowanie zespołu, proces szkolenia i motywacji
  • Pomiar efektywności i utrzymanie pozycji lidera
17:00

Zakończenie

10:00

Budżet i zasoby

  • Założenia tworzenia budżetu
  • Czynniki kształtujące budżet
  • Metody planowania budżetu
  • Typy budżetów w digital marketingu (budżet marketingowy, kreatywny, mediowy i szkoleniowy)
  • Planowanie zespołu i struktury
  • Outsourcing
  • Hierarchia i zarządzanie w organizacji
  • Zagadnienia prawne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Projektowanie strategii

  • Główne założenia dla formułowania strategii
  • Analiza sytuacji wyjściowej
  • Określanie grup docelowych
  • Określanie celów i strukturyzowanie dokumentu
  • Analiza KPI
  • Dobór kanałów i taktyk
  • Dobór zasobów i szacowanie możliwości wdrożenia
  • Mierniki wdrażania i ewaluacja strategii
17:00

Zakończenie

10:00

Prezentacje uczestników

  • Każdy uczestnik prezentuje projekt strategii (lub jej wybrany element) opracowany w ramach kursu
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu

  • Pytania i dyskusja
  • Praktyczne uwagi oraz wskazówki
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Kadry kierowniczej

Osób odpowiadających za kreowanie strategii komunikacji firmy, a także digitalizację usług.

Marketing managerów

Tworzących lub współtworzących strategię komunikacji marek, odpowiadających za realizację planów marketingowych oraz nadzorujących działania w obszarze digital.

Przedstawicieli agencji reklamowych

Zwłaszcza strategów, media plannerów, key accountów - zaangażowanych w duże projekty wymagające holistycznego podejścia do strategii digital oraz tych, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w tej dziedzinie.

Specjalistów ds. marketingu

Chcących podnieść swoje kompetencje w zakresie  planowania strategicznego i rozwijać swoją karierę zawodową w obszarze digital managementu.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?