0
EN
szkolenia otwarte

Certyfikowany kurs Strategy & Planning

Ocena szkolenia (48)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Certyfikowany kurs Strategy & Planning
17.01 - 21.02 5 wolnych miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o kursie

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing Strategy & Planning—Karolina Majewska

1:07 min

Informacje o szkoleniu

Certyfikowany kurs Digital Strategy & Planning na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter.

Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.

Kurs digital strategy planning obejmuje 6 cotygodniowych zjazdów, podczas których omawiane są tematy takie jak: planowanie kampanii reklamowej, budowanie strategii komunikacji marketingowej, strategia mediowa, planowanie mediów, reklama internetowa, planowanie komunikacji.

Nasze zajęcia wzbogacone są o równoległe kursy na platformach on-line (DMI i Socjomanii), gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu strategii digital.

Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Planning) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

Program szkolenia

Przed startem kursu

Zajęcia na platofmie e-learningowej - Wprowadzenie do Digital Strategy & Planning

  • Założenia i metodologia pracy Digital Marketing Institute
  • Wprowadzenie do planowania strategicznego, typy strategii koncepcje i modele
  • Zagadnienia powiązane z planowaniem strategii
  • Business Value Proposition i Digital Value Proposition w komunikacji marki
  • Zarządzanie strategiczne
  • Raportowanie C- level
  • Zagadanienia prawne
10:00

Komunikacja tradycyjna

  • Strategia marki, misja, wizja i wartości
  • Modele marketingowe i komunikacja zintegrowana
  • Tradycyjne kanały komunikacji
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zachowania konsumenckie w erze technologii
  • Badania marketingowe
  • Planowanie komunikacji i planowanie kreatywne
  • Strategia mediowa i planowanie mediów
  • Współpraca z agencjami komunikacji
  • Zagadnienia prawne i etyczne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Komunikacja w erze digital

  • Koncepcje i definicje
  • Grupy docelowe
  • Planowanie komunikacji w kanale digital (zachowania konsumenckie, elementy kampanii, big data, kanały komunikacji i digital PR)
  • Zasoby i realizacja działań w kanałach digital
  • Planowanie kreatywne
  • Planowanie budżetu
  • Digital Marketing Department – zarządzanie oraz rozwój
  • Zarządzanie procesem projektowym i outsourcing
  • Pomiar i analiza efektywności
  • Zagadnienia prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Digital channels - kanały komunikacji digital - część I

  • Wprowadzenie
  • Specyfika, dobór i planowanie kanałów komunikacji (wyzwania oraz planowanie cross mediowe)
  • Mobile marketing
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital channels - kanały komunikacji digital - część II

  • Inbound marketing, organic search, SEO i content marketing, social media, email marketing,
  • Outbound marketing i płatne formy promocji, PPC, Display advertising, Paid Social Ads
  • Analiza i raportowanie, kampanie wielokanałowe oraz modelowanie atrybucji
17:00

Zakończenie

10:00

Obsługa klienta w kanale digital - część I

  • Obsługa klienta w kanale digital – wprowadzenie i założenia
  • Planowanie strategii i projektowanie doświadczeń
  • Zarządzanie, zagadnienia operacyjne oraz zasoby
  • Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Obsługa klienta w kanale digital - część II

  • Pozyskiwanie insightów, analiza i raportowanie
  • Rozwiązania technologiczne i pomiar efektywności
  • Regulacje prawne
17:00

Zakończenie

10:00

Big data i analityka

  • Wprowadzenie i podstawowe zagadnienia
  • Specyfika „big data” i typy danych
  • Zbieranie i analizowanie danych
  • Przechowywanie i wizualizacja danych
  • Wpływ danych na podejmowanie decyzji
  • Technologia i sztuczna inteligencja
  • Rola zespołu analitycznego
  • Przechowywanie danych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital leadership

  • Rola lidera digital w organizacji
  • Filary strategii i transformacja digital
  • Wdrażanie globalnych strategii digital
  • Budowanie pozycji lidera i wsparcie kadry zarządzającej
  • Budowanie zespołu, proces szkolenia i motywacji
  • Pomiar efektywności i utrzymanie pozycji lidera
17:00

Zakończenie

10:00

Budżet i zasoby

  • Założenia tworzenia budżetu
  • Czynniki kształtujące budżet
  • Metody planowania budżetu
  • Typy budżetów w digital marketingu (budżet marketingowy, kreatywny, mediowy i szkoleniowy)
  • Planowanie zespołu i struktury
  • Outsourcing
  • Hierarchia i zarządzanie w organizacji
  • Zagadnienia prawne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Projektowanie strategii

  • Główne założenia dla formułowania strategii
  • Analiza sytuacji wyjściowej
  • Określanie grup docelowych
  • Określanie celów i strukturyzowanie dokumentu
  • Analiza KPI
  • Dobór kanałów i taktyk
  • Dobór zasobów i szacowanie możliwości wdrożenia
  • Mierniki wdrażania i ewaluacja strategii
17:00

Zakończenie

10:00

Prezentacje uczestników

  • Każdy uczestnik prezentuje projekt strategii (lub jej wybrany element) opracowany w ramach kursu
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu

  • Pytania i dyskusja
  • Praktyczne uwagi oraz wskazówki
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Kadry kierowniczej

Osób odpowiadających za kreowanie strategii komunikacji firmy, a także digitalizację usług.

Marketing managerów

Tworzących lub współtworzących strategię komunikacji marek, odpowiadających za realizację planów marketingowych oraz nadzorujących działania w obszarze digital.

Przedstawicieli agencji reklamowych

Zwłaszcza strategów, media plannerów, key accountów - zaangażowanych w duże projekty wymagające holistycznego podejścia do strategii digital oraz tych, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w tej dziedzinie.

Specjalistów ds. marketingu

Chcących podnieść swoje kompetencje w zakresie  planowania strategicznego i rozwijać swoją karierę zawodową w obszarze digital managementu.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?