0
EN
szkolenia otwarte

Serwisy społecznościowe

Ocena szkolenia (623)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Serwisy społecznościowe
Online 17 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie. 

Informacje o szkoleniu Serwisy Społecznościowe

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenie „Serwisy społecznościowe” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes. Prowadzimy także dedykowane szkolenia Facebook dla biznesu oraz Reklama na Facebooku.

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Serwisy Społecznościowe" — Łukasz Dębski

0:40 min

Program szkolenia

Moduł 1

Wprowadzenie do kursu

  • Przedstawienie prowadzących
  • Pitch kursu - dla kogo, czego się dowiesz
  • Agenda = co Cię czeka w tym kursie
Moduł 2

Wprowadzenie do Social Mediów

  • Social media w liczbach - porównanie
  • Zastosowanie social mediów w biznesie i cele, które możemy realizować dzięki social mediom
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi
  • Trendy w social media
  • Słowniczek pojęć
Moduł 3

Facebook

  • Dane demograficzne użytkowników Facebooka
  • Algorytm Facebooka
  • Przykłady działań różnych firm
  • Elementy budowy strony na Facebooku. Co publikować i o czym mówić
  • Content marketing - wprowadzenie
  • Omówienie okna publikacji na Facebooku
  • Wyjaśnienie formatów dostępnych na Facebooku wraz z przykładami postów
  • Tworzenie link postów i karuzel
  • Tworzenie materiału błyskaiwcznego
  • Relacje na Facebooku - czym są, czy i jak je tworzyć
  • Kiedy stosować dany format treści
  • Czy i kiedy stosować gify, zdjęcia 360, zdjęcia 3D
  • Dodawanie video na Facebooka
  • Video na Facebooku - najważniejsze wytyczne
  • Transmisje live na Facebooku
  • Jak długie powinny być Twoje posty?
  • Inne porady
  • Jak często publikować na Facebooku?
  • O jakich porach publikować na Facebooku?
  • Grupy na Facebooku
  • Wydarzenia
  • Konkursy
  • Odesłanie do części strategicznej do planowania komunikacji
  • Czym jest reklama na Facebooku, co daje i jak wygląda?
  • Umiejscowienia reklam = gdzie pojawi się reklama?
  • Typy reklam na Facebooku
  • Sposoby uruchamiania reklam
  • Targetowanie reklam
  • Jakie dane udostępnia nam Facebook, co oznaczają, gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne
  • Tagowanie i skracanie linków
  • Narzędzia
  • Menedżer Stron
  • Banki zdjęć i video
  • Business Manager
Moduł 4

Instagram

  • Użytkownicy Instagrama w Polsce
  • Specyfika Instagrama
  • Konfiguracja konta biznesowego na Instagramie
  • Formaty treści na Instagramie
  • Stories
  • Hashtagi
  • Rozbudowane linki w bio
  • Wprowadzenie do działań płatnych na Instagramie
  • Statstyki profilu firmowego
  • Statystyki posta
  • Statystyki Instagram Stories
  • Pokazanie wybranych narzędzi wspierających działania na Instagramie
Moduł 5

LinkedIn

  • Statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies
  • Trendy w mediach społecznościowych i jak na nie odpowiada LinkedIn
  • Profil osobowy vs Company Page
  • Strona główna LinkedIn - interfejs użytkownika
  • Profil osobowy - ustawienia profilu
  • Profil firmowy - ustawienia
  • Social Selling Workflow na LinkedIn
  • Wypełnienie profilu osobowego na LinkedIn, przejście przez wszystkie sekcje, podpowiedzi co warto, jak, kiedy
  • Co i kiedy publikować, jakie formaty wykorzystywać - z przykładami
  • Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki LinkedIn
  • Dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn
  • Znajdź w pobliżu - przybliżenie funkcji
  • LinkedIn Publishing - twój własny blog ekspercki
  • Slideshare
  • Jak zachęcić do polubienia Strony
  • Jakie są dobre praktyki w komunikacji na Company Page?
  • Employee Advocacy na LinkedIn. Jak działa, dlaczego jest ważne
  • Wprowadzenie, rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania.
  • Porównanie możliwości i zastosowań
  • Sales Navigator
  • Statystyki profilu osobowego i informacje otrzymywane
  • Statystyki Company Page i statystyki otrzymywane
Moduł 6

YouTube

  • Użytkownicy YouTube w Polsce
  • Specyfika YouTubeKonfiguracja kanału firmowego na YouTube
  • Konwencje filmowe na YouTube
  • Optymalizacja video na YouTube
  • Dobre praktyki dotyczące tworzenia filmów
  • Wprowadzenie do działań płatnych na YouTube
  • Statystyki kanału i filmów na YouTube
Moduł 7

Pozostałe kanały i działania w Social Mediach

  • Twitter
  • Przykłady współpracy z influencerami
  • Wpływ influencerów na podejmowanie decyzji zakupowych
  • Jak wyszukać influencerów
  • Czym jest RTM i co nam może dać
  • Przykłady komunikatów RTM
  • Czym jest UGC i co nam może dać
  • Dlaczego warto wykorzystać UGC
  • Jak pozyskiwać UGC
Moduł 8

Obsługa klienta w Social Mediach

  • Dobre praktyki obsługi klienta w mediach społecznościowych i najważniejsze wytyczne
  • Reakcja na negatywne komentarze
  • Automatyzacja zadań i ustawienia na Facebooku
  • Kryzys w social mediach
  • Chatboty
Moduł 9

Strategia w social mediach 

  • Zdefiniuj swoje cele
  • Sprawdź konkurentów i poszukaj inspiracji
  • Określ i poznaj swoich odbiorców
  • Dobierz właściwe kanały Social Mediów
  • Sprawdź czego szukają Twoi odbiorcy i wygeneruj pomysły na treści
  • Zdefiniuj swoje linie komunikacyjne
  • Stwórz harmonogram publikacji
Podsumowanie
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?