0
EN
szkolenia otwarte
30.11 - 01.12

Serwisy społecznościowe

Ocena szkolenia (623)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Serwisy społecznościowe

Informacje o szkoleniu

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenie „Serwisy społecznościowe” to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Idea social media i implikacje dla biznesu

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi
  • Facebook - największy serwis społęcznościowy na świecie oraz w Polsce. Wpływ rozwoju mobile na rozwój Facebooka
11:00

Strategiczne zarządzanie stroną na Facebooku

  • Algorytm NewsFeedu i dystrybucja treści na Facebooku.
  • Klucz analizy Fanpage - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie.
11:35

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Komunikacja na Facebooku cz. 1

  • Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Analiza efektywności działań - statystyki strony oraz Sotrender.
  • Monitoring działań konkurencji - monitoring internetu (Sentione, Brand24), Fanpage Trends.
  • Analiza efektywności dotychczas podejmowanych działań.
  • Efektywne wykorzystanie dostępnych formatów treści.
  • Komunikacja wizualna - grafiki, infografiki, zdjęcia 360, video, video 360, gify, pokazy slajdów, cinemagraphy, canvas.
  • Jakiego rodzaju treści video lubi moja grupa docelowa?
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Komunikacja na Facebooku cz. 2

  • Transmisja na żywo - jak wykorzystać tę opcję publikacji treści?
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku (canva, pixlr, infogr.am, piktochart, rocketium, adobe spark, adobe lightroom, snapseed).
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści.
15:00

Facebook jako biuro obsługi klienta

  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sztuczna inteligencja, boty na Facebooku.
  • Strategia zapobiegania kryzysom w social media.
  • Konkursy na Facebooku.
15:30

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane otrzymujemy za pomocą statystyk stron na Facebooku? W czym może pomóc nam Sotrender?
  • Optymalizacja działań na Facebooku.
16:00

Inspirujące trendy w mediach społecznościowych

  • Wirtualna rzeczywistość (pokaz z wykorzystaniem Gear VR oraz Gear 360).
  • Co mogą zrobić za nas boty? Do czego może użyć ich nasza firma?
17:00

Zakończenie

  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
10:00

Powitanie

  • Wspólna kawa / herbata.
  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

Reklamy na Facebooku

  • Podstawowe ograniczenia i regulamin.
  • Menedżer reklam – zarządzanie i konfiguracja konta.
  • Struktura kampanii reklamowych na Facebooku.
  • Tworzenie reklamy z wykorzystaniem menedżera reklam.
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej, rodzaju reklamy i formy rozliczeń.
  • Funkcje zaawansowane: custom audiences, lookalike audiences i remarketing.
  • Optymalizacja działań.
11:45

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

12:00

Instagram

  • Wprowadzenie do aplikacji Instagram - statystyki, trendy i specyfika serwisu.
  • Wyszukiwanie ciekawych treści (zdjęcia, video, Stories, Live) na Instagramie - sekcja Explore.
  • Jak firma może komunikować się za pomocą Instagrama?
  • Siła #hashtagów – jak efektywnie wykorzystać je w komunikacji biznesowej.
  • Instagram Stories i możliwości, jakie niesie za sobą ta funkcja.
  • Narzędzia wspierające działania na Instagramie.
  • Reklama na Instagramie – najważniejsze wiadomości.
  • Case studies działań na Instagramie.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00

Youtube

  • Mechanika serwisu – zasady pozycjonowania.
  • Strategie wykorzystania YouTube, video content marketing.
  • Optymalizacja treści i kanału YouTube.
  • Menedżer filmów, adnotacje i statystyki – zarządzanie kanałem.
  • Case studies działań na YouTube.
14:30

Digital influencers i blogi

  • Przykłady interesujących dla uczestników szkolenia blogerów i vlogerów i ich działań komercyjnych.
  • Współpraca z influencerami - jak zacząć, z kim rozmawiać?
15:00

LinkedIn i Slideshare

  • Wprowadzenie do LinkedIn - statystyki, profil prywatny oraz firmowy.
  • LinkedIn - co pisać i w jakiej formie, żeby angażować.
  • LinkedIn Pulse - blog na LinkedIn. Jak odpowiednio wykorzystać możliwości, które daje?
  • Dostępne opcje reklamowe na LinkedIn (sponsorowanie wpisu, linka, InMail)
  • Konta premium – porównanie możliwości i zastosowań.
  • Specyfika i możliwości działań na Slideshare.
16:45

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie zdobytej w ciągu 2 dni szkolenia wiedzy.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?