0
EN
szkolenia otwarte
Online

Reklama na Facebooku

(295)
Online Reklama na Facebooku

Podstawowy

8h

Kurs Online

Ostatnie miejsce!
599,00 zł +23% VAT
Miejsca 1/18

Informacje o kursie Reklama na Facebooku i Instagramie

Facebook (i jego ekosystem) to nie tylko największy serwis społecznościowy na świecie, ale również ogromna baza informacji, którą my – marketerzy – możemy wykorzystać do skutecznego kierowania reklam. Panel reklamowy na Facebooku to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi targetowania dostępnych na rynku - obejmuje nie tylko Facebooka, ale także Instagram, Messengera oraz mobilną sieć aplikacji. 

Dzięki naszemu kursowi online dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook i Instagram Ads, jak dobrać cel kampanii, grupę docelową i formaty. Nauczysz się tworzyć przyciągające uwagę kreacje i pisać atrakcyjne teksty reklamowe. 

Stworzysz kampanie reklamowe oparte o remarketing, grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, dowiesz się, jak krok po kroku zainstalować Piksel Facebooka i zdarzenia na swojej stronie internetowej. Innymi słowy - nauczysz się kompleksowej obsługi Ads Managera oraz poznasz najlepsze praktyki budowania konta reklamowego i tworzenia kampanii w ekosystemie Facebooka. 

Korzystając z kursu online, sam decydujesz kiedy i w jakim tempie się uczysz - w każdej chwili możesz wrócić do interesujących Cię lekcji.

Jeśli szukasz szkolenia, które nie dotyczy tylko reklamy płatnej na Facebooku, sprawdź też nasze szkolenie Facebook dla Biznesu.

Prowadzimy także zaawansowane szkolenia z reklamy na Facebooku.

Co wyróżnia nasz kurs?

Kurs online został przygotowany przez Szymona Lisowskiego, wiceprezesa Socjomanii, praktyka w realizacji kampanii reklamowych w ekosystemie Facebooka. Oprócz prowadzenia kampanii reklamowych (m.in. dla SAGE Polska, Cinema City, Rainbow, Cartoon Network oraz firm z takich branż jak e-commerce, edukacja, rozrywka czy turystyka), Szymon na co dzień dokonuje także audytów kont reklamowych pod kątem optymalizacji, przygotowuje strategie, szkoli (ponad 2500 godzin doświadczenia) oraz prowadzi zajęcia na wiodących polskich uczelniach (m.in. ALK, AGH, WSB). Jest też współautorem podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”. 

Dzięki temu doświadczeniu kurs został zaprojektowany tak, aby poszczególne lekcje od razu odpowiadały na potencjalne pytania oglądających i przeprowadziły uczestnika krok po kroku przez złożony ekosystem Facebooka - od podstawowej konfiguracji, przez stworzenie kampanii reklamowych, aż po zaawansowane opcje, optymalizację i tips&tricks. 

A jeżeli w trakcie kursu pojawią się pytania, będziesz mógł zadać je na zamkniętej grupie na Facebooku, która została przygotowana specjalnie dla uczestników kursu. To także miejsce wymiany wiedzy i inspiracji w tematach reklamy na Facebooku. 

Kurs zawiera w sobie dziesiątki praktycznych wskazówek dotyczących zarówno konfiguracji i optymalizacji kampanii, jak i zarządzania Menedżerem reklam - wszystko po to, aby Twoje kampanie były nie tylko skuteczne i realizowały wybrane cele, ale także aby czas potrzebny na ich tworzenie, kontrolowanie i skalowanie był ograniczony do minimum. 

Kupując dostęp do kursu, otrzymujesz również dostęp do wszystkich jego aktualizacji i lekcji, które powstaną w czasie Twojego dostępu. 

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Reklama na Facebooku i Instagramie - zaproszenie

3:18 min

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do kursu

2

Teoria i konfiguracja

  • Ograniczenia i regulamin, odwołanie od decyzji
  • System aukcyjny i koszty reklamowe
  • Podstawowe formy promocji vs Menedżer Reklam
  • Business Manager 
  • Zakładanie konta, waluta i strefa czasowa 
  • Ustawienia faktur 
3

Kampania

  • Struktura kampanii reklamowych
  • Cele kampanii reklamowych – który wybrać
4

Zestawy reklam

  • Lokalizacja
  • Wiek, płeć i języki
  • Zainteresowania
  • Zachowania
  • Wykluczenia i zawężanie
  • Połączenia
  • Umiejscowienia
  • Budżet, harmonogram, strategie optymalizacji i wyświetlanie czasowe, stawki ręczne
  • Zapisane grupy odbiorców 
5

Reklamy

  • Reklama - tożsamość, formaty, nieopublikowane posty strony
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Dostosowanie kreacji do placementu
  • Podglądanie reklam konkurencji
  • Parametry UTM
  • Test A/B
6

Menedżer reklam

  • Podstawowa nawigacja w Ads Managerze
  • Skalowanie i rozbudowa kampanii reklamowych
  • Struktura kampanii a nazewnictwo
7

Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców

  • Piksel Facebooka - co to jest i jak go stworzyć
  • Implementacja Piksela Facebooka - Google Tag Manager
  • Zdarzenia - wybór zdarzeń
  • Instalacja zdarzeń z Google Tag Managerem i Facebook Event Setup Tool
  • Konwersje niestandardowe
  • Remarketing
8

Analiza i optymalizacja

  • Analiza reklam
  • Filtry, raporty, historia zmian
9

Taktyki reklamowe, tips&tricks

  • Reguły automatyczne 
  • Nakładanie się grup docelowych
  • Lead Ads 
  • Scenariusze wykorzystania różnych celów 
  • Dynamiczny materiał reklamowy 
  • Kampanie z celem konwersje
  • Taktyki grup niestandardowych 
  • Taktyki remarketingowe
  • Optymalizacja budżetów 
10

Reklama na Instagramie

  • Najważniejsze informacje 
  • Łączenie konta na Instagramie z Facebookiem
  • Promocja z poziomu aplikacji vs promocja w Menedżerze reklam
  • Kreacje reklamowe na Instagramie 

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie 
działań reklamowych na Facebooku oraz 
Instagramie, którym potrzebna jest aktualna wiedza dotycząca możliwości reklamowych 
w tej platformie.

Specjalistów ds. PPC

Chcących poznać najlepsze praktyki dotyczące targetowania oraz budżetowania przygotowywanych kampanii reklamowych.

Właścicieli MŚP

Chcących rozpocząć działania reklamowe
na Facebooku oraz Instagramie oraz tych,
którzy nadzorują działania agencji w tym 
zakresie.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę!

Zobacz darmowy poradnik, który przygotowaliśmy, aby pomóc branży gastronomicznej w dobie COVID-19.

32:53 min

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.

Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Szkolenie stacjonarne/webinar czy kurs online - które lepiej wybrać?
Z naszego doświadczenia najlepiej sprawdza się wersja hybrydowa - uczestnicy naszych szkoleń najbardziej chwalą sobie uczestnictwo w szkoleniach stacjonarnych/webinarach, gdzie późniejszy dostęp do kursu online stanowi uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas spotkania oraz pozwala w łatwy sposób wrócić do zagadnień, które wymagają przypomnienia.

Jeśli cenisz sobie elastyczność i zindywidualizowany tryb oraz tempo nauki, kurs online zdecydowanie jest dla Ciebie.
Czy kurs jest aktualny? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kurs jest na bieżąco aktualizowany o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w zamkniętej grupie na Facebooku przewidzianej dla uczestników kursu.

Kurs online "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”. Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku (Fan Page) - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram dla biznesu":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook dla biznesu":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

Reklama na Facebooku

599,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Reklama na Facebooku
04.08 8 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?