0
EN
szkolenia otwarte
24.06

Reklama na Facebooku

(295)
24.06 Reklama na Facebooku

Podstawowy

1 dzień

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 180,00 zł 950,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Reklama na Facebooku

Facebook to nie tylko największy serwis społecznościowy na świecie, ale również ogromna baza informacji, którą my – marketerzy – możemy wykorzystać do skutecznego kierowania reklam. Panel reklamowy na Facebooku to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi targetowania dostępnych na rynku.

Dzięki naszemu szkoleniu z reklamy na Facebooku dowiesz się jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook Ads, tworzyć kampanie reklamowe oparte o remarketing oraz nauczysz się obsługi Ads Managera.

Jeśli szukasz szkolenia, które nie dotyczy tylko reklamy płatnej na Facebooku, sprawdź też nasze szkolenie Facebook dla Biznesu.

Prowadzimy także zaawansowane szkolenia z reklamy na Facebooku.

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Kurs wideo online

Zdajemy sobie sprawę, że otaczając nas sytuacja wymaga efektywności kosztowej. Dlatego przygotowaliśmy również kurs wideo online dot. Reklamy na Facebooku i Instagramie - zapraszamy do zapoznania się z programem. 

Kurs osadzony jest na naszej platformie e-learningowej i został podzielony na krótkie lekcje (łącznie ponad 8h materiałów). 
 

  • Uczysz się w dowolnym tempie i czasie - otrzymasz roczny dostęp do kursu, możesz wracać do interesujących Cię lekcji w każdej chwili. 
  • Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie możesz zadać swoje pytania i zderzyć swoje pomysły z trenerem i innymi uczestnikami kursu. 
  • Otrzymasz dostęp do wszystkich aktualizacji kursu i nowych lekcji, które pojawią się w czasie Twojego dostępu. 
  • Po ukończeniu kursu możesz podejść do testu wiedzy i uzyskać certyfikat. 

Sprawdź program kursu. >> 

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
  • Ustalenie celów szkolenia
10:15

Wprowadzenie do reklamy w serwisie Facebook

  • Typy i cele wykorzystania reklam
  • Umiejscowienie i formaty reklamy vs ich potencjalna skuteczność
  • Podstawowe ograniczenia regulaminowe
  • Modele płatności
  • Zakładanie konta reklamowego
  • Nawigacja w panelu reklamowym i główne funkcje
11:00

Tworzenie reklamy w serwisie Facebook cz. 1

  • Promocja wpisów z poziomu Timeline
  • Struktura kampanii reklamowej
  • Cele kampanii reklamowych – który wybrać
11:30

Warsztaty

  • Tworzenie reklamy w Ads Managerze
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej
  • Dostosowanie budżetu do założonych celów
12:00

Tworzenie reklamy w serwisie Facebook cz. 2 (warsztat)

  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Centrum reklam – tworzenie projektów 
  • Tworzenie podstawowych kampanii w nowym Ads Managerze – warsztat
  • Tworzenie profilu grupy docelowej z wykorzystaniem Audience Insights – warsztat
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Piksel Facebooka i średniozaawansowane metody kierowania reklam

  • Piksel Facebooka – jak skonfigurować i zamieścić Piksel na swojej stronie
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences) 
  • Podstawowy remarketing w oparciu o Piksel Facebooka – strategie wykorzystania
15:00

Analiza i optymalizacja

  • Podstawowe statystyki reklam 
  • Podstawowa optymalizacja kampanii, grup docelowych i reklam
  • Sposoby rozbudowy kampanii reklamowych 
16:00

Reklama na Instagramie

  • Łączenie konta reklamowego z kontem na Instagramie
  • Formaty reklamowe na Instagramie i najlepsze praktyki 
  • Tworzenie reklamy na Instagramie (aktualności i relacje) - warsztat 
17:00

Zakończenie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie 
działań reklamowych na Facebooku oraz 
Instagramie, którym potrzebna jest aktualna wiedza dotycząca możliwości reklamowych 
w tej platformie.

Specjalistów ds. PPC

Chcących poznać najlepsze praktyki dotyczące targetowania oraz budżetowania przygotowywanych kampanii reklamowych.

Właścicieli MŚP

Chcących rozpocząć działania reklamowe
na Facebooku oraz Instagramie oraz tych,
którzy nadzorują działania agencji w tym 
zakresie.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Poznaj naszą wiedzę

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Reklama na Facebooku

+ 1 h konsultacji GRATIS 1 180,00 zł 950,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Reklama na Facebooku
04.08 8 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?