0
EN
szkolenia otwarte
17.02

Reklama na Facebooku

(295)
17.02 Reklama na Facebooku

Podstawowy

1 dzień

Webinar

Pozostało 8 miejsc
1 180,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/10

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy również w formie webinarów live w planowanych terminach.  

Informacje o szkoleniu Reklama na Facebooku

Facebook to nie tylko największy serwis społecznościowy na świecie, ale również ogromna baza informacji, którą my – marketerzy – możemy wykorzystać do skutecznego kierowania reklam. Panel reklamowy na Facebooku to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi targetowania dostępnych na rynku.

Dzięki naszemu szkoleniu z reklamy na Facebooku dowiesz się jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook Ads, tworzyć kampanie reklamowe oparte o remarketing oraz nauczysz się obsługi Ads Managera.

Jeśli szukasz szkolenia, które nie dotyczy tylko reklamy płatnej na Facebooku, sprawdź też nasze szkolenie Facebook dla Biznesu.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
  • Ustalenie celów szkolenia
10:15

Wprowadzenie do reklamy w serwisie Facebook

  • Typy i cele wykorzystania reklam
  • Umiejscowienie i formaty reklamy vs ich potencjalna skuteczność
  • Podstawowe ograniczenia regulaminowe
  • Modele płatności
  • Zakładanie konta reklamowego
  • Nawigacja w panelu reklamowym i główne funkcje
11:00

Tworzenie reklamy w serwisie Facebook cz. 1

  • Promocja wpisów z poziomu Timeline
  • Struktura kampanii reklamowej
  • Cele kampanii reklamowych – który wybrać
11:30

Warsztaty

  • Tworzenie reklamy w Ads Managerze
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej
  • Dostosowanie budżetu do założonych celów
12:00

Tworzenie reklamy w serwisie Facebook cz. 2 (warsztat)

  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Centrum reklam – tworzenie projektów 
  • Tworzenie podstawowych kampanii w nowym Ads Managerze – warsztat
  • Tworzenie profilu grupy docelowej z wykorzystaniem Audience Insights – warsztat
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Piksel Facebooka i średniozaawansowane metody kierowania reklam

  • Piksel Facebooka – jak skonfigurować i zamieścić Piksel na swojej stronie
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences) 
  • Podstawowy remarketing w oparciu o Piksel Facebooka – strategie wykorzystania
15:00

Analiza i optymalizacja

  • Podstawowe statystyki reklam 
  • Podstawowa optymalizacja kampanii, grup docelowych i reklam
  • Sposoby rozbudowy kampanii reklamowych 
16:00

Reklama na Instagramie

  • Łączenie konta reklamowego z kontem na Instagramie
  • Formaty reklamowe na Instagramie i najlepsze praktyki 
  • Tworzenie reklamy na Instagramie (aktualności i relacje) - warsztat 
17:00

Zakończenie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi

Dla kogo jest to szkolenie?

Marketing managerów

Odpowiedzialnych za planowanie i nadzorowanie 
działań reklamowych na Facebooku oraz 
Instagramie, którym potrzebna jest aktualna wiedza dotycząca możliwości reklamowych 
w tej platformie.

Specjalistów ds. PPC

Chcących poznać najlepsze praktyki dotyczące targetowania oraz budżetowania przygotowywanych kampanii reklamowych.

Właścicieli MŚP

Chcących rozpocząć działania reklamowe
na Facebooku oraz Instagramie oraz tych,
którzy nadzorują działania agencji w tym 
zakresie.

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi konsultanci, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Przed kursem uczestnicy otrzymują przewodnik ze wskazówkami jak krok po kroku założyć takie konta demo.

Podobne szkolenia

Reklama na Facebooku

1 180,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Reklama na Facebooku

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?