Podstawowy
215 h
Kurs Online
Pozostało 17 miejscKarnet open na wiedzę - dostęp do wszystkich autorskich kursów online Socjomanii o wartości ponad 12 tys. zł.
w cenie 1000 zł netto z możliwością aktywacji do końca stycznia 2025 roku.
Zniżka 500 zł na certyfikowane kursy online na licencji Digital Marketing Institute
kurs Digital Marketing oraz kurs Strategy & Leadership.
Jak to działa?
Kto może wykorzystać karnet open na wiedzę?
Dostęp do autorskich kursów w okresie trwania promocji przysługuje dla jednej osoby i jest nadawany na jej unikalny adres e-mail podany w rejestracji.
Ile kosztuje karnet open na wiedzę?
Jak możesz wykorzystać karnet open na wiedzę?
Na naszej platformie online uczysz się w swoim tempie, z materiałów video, prezentacji i innych - kiedy i gdzie tylko chcesz.
Masz do dyspozycji kilkanaście kursów online, w których nasi trenerzy dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Kursy na platformie to gotowe, przygotowane materiały w postaci lekcji video, quizów, prezentacji, screen flows itd.
Lekcja: Dobieranie kanałów komunikacji
Wykorzystując swoje doświadczenie zawodowe prowadzi szkolenia social media i strategii digital marketingowych, planowania kampanii i komunikacji a także analizowania i audytowania działań w SM i grup docelowych. W swoim podejściu łączy wiedzę teoretyczną, praktyczne doświadczenie i kompetencje zdobyte w swojej wcześniejszej pracy w agencji. Jest certyfikowanym trenerem DMI kursu Digital Marketing.
Od samego początku związana z planowaniem działań marketingowych oraz ich egzekucją. Brała czynny udział w kształtowaniu modelu biznesowego oraz w procesie pozyskiwania pierwszych 4000 płacących klientów. Praktyk w zakresie działań marketingowych zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Każde działanie rozpoczynała od planowania strategii marki w zakresie mediów społecznościowych, po optymalizacje i testowanie różnych kanałów w celu zapewnienia optymalnej wydajności treści.
Pomaga zrozumieć świat mediów społecznościowych, jak się po nich poruszać oraz które narzędzia najlepiej wybrać. Uczy jak stworzyć lepszą komunikację oraz kampanie reklamowe. Prowadzi szkolenia dedykowane z zakresu mediów społecznościowych, przeprowadza audyty oraz screeningi.
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma już 2000+ h szkoleń i konsultacji.
Strateg marketingowy. W pracy stawia na nieszablonowe i nowatorskie rozwiązania, gdzie w centrum stawiany jest użytkownik. Współpracowała z markami tj.: Skanska, Nokia, czy Santander Consumer Bank Polska. Szerokie doświadczenie w branży e-commerce zdobywała zarządzając projektami z obszaru budowania marki, mediów społecznościowych oraz kampanii SEO/SEM. Certyfikowany facylitator i miłośniczka procesu Design Thinking, co zwieńcza organizacją corocznej charytatywnej konferencji I DESIGN. W Socjomanii prowadzi szkolenia zajęcia w ramach kursów DMI, a także projekty dedykowane.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami